شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

سرباز

۲,۰۷۶ بازديد
بهترین اسلحه در تاریخ نظامی آمریکا
این مقاله توسط جارد کلر در اصل بر روی کار و هدف , یک نشریه دیجیتال و فرهنگ اختصاص‌داده‌شده به مسائل نظامی و کهنه سربازان ظاهر شد .
نیروهای مسلح ناشناس همه نوع سلاح‌ها را برای شکست دشمنان از دور , از تفنگ قهوه‌ای " بس " ( " مادر همه بمب‌ها " ) برای شکست دشمنان از دور مهندسی کردند .
اما گاهی وقتی که از مهمات و گزینه‌ها بیرون هستید , جنگ نزدیک و شخصی می‌شود و گاهی اوقات ساده‌ترین راه برای مبارزه بهتر است .
اما این بزرگ‌ترین درگیری نظامی است ? این یک رتبه‌بندی غیر علمی و غیر علمی است .
شمشیرهای رسمی نیروی هوایی
بله , این یک شمشیر عظیم است . ( عکس از نیروی هوایی
این لیست تا حدی از یک ویژگی اخیر در منطقه جنگی در مورد ترتیب نیروی هوایی شمشیر و سلاح‌های تشریفاتی آن الهام‌گرفته شده بود که به عنوان " جو " استادانه آن را در نظر گرفته بود , " برای یک رمان فانتزی , بازی ویدیویی , یا کارتون‌ها مثل او - man , او - ra , و یا بیش از یک گردهمایی نظامی مدرن مناسب‌تر است . اینها عبارتند از : شمشیرهای اصلی متعلق به فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی , فرماندهی نیروی هوایی نیروی هوایی , و غیره .
متاسفانه , هیچ یک از آن‌ها در یک نزاع موثر به نظر نمی‌رسد - مگر اینکه از ترس حمله به قلب دشمنان خود قبل از اینکه واقعا ً مجبورید چیزهای لعنتی را بچرخانید .
حقه‌بازی در کار
پرو
# ۷ .
تفنگداران دریایی در فیلیپین در اوایل قرن نوزدهم
در شک , تنها به دنبال مثالی از فرد " هنری مک " , نیروی دریایی که پس از کسب مدال افتخار پس از ترک خود در حین جنگ در فیلیپین , مدال افتخار کسب کرد . وی از نقل خود گفت : " پس از خالی کردن تفنگ خود به سوی مهاجمان , با استفاده از آن به عنوان یک باشگاه برای مبارزه با خشونت , تا زمانی که رفقایش به میدان رسیدند , زمانی که او به کمک رهبر در حال مرگ و سایر زخمیان رسید . "
con : تاحدی سنگین و سنگین
pro : نام شما در جایی به خاطر ابتکار مهلک زندگی می‌کند.
ابزار الکترونیکی
یک ابزار الکترونیکی , بدیهی است
آلت و طبیعتا , سودمندی ابزار e فراتر از تثبیت شده‌است . فقط آن را از فرماندهی ارتش به نام جان وین فری , که توصیه کرده بود نیروها یک ابزار الکترونیکی را به مبارزان داعش تحویل دهند . یا حتی بهتر , " e - ابزار " اسمیت .
con : به صراحت برای کاهش , چاقو یا چاقو طراحی نشده است .
طرفداران : هنوز زنده هستید
فرمانده نیروی دریایی : شمشیر
شمشیرها را بردارید ! ( خنده )
در دهه‌های اخیر , کاربرد آن به تدریج محدود به مانورهای تشریفاتی و نظامی شده‌است . برای افراد بسیار خشن , در نظر بگیرید که خود را یک شمشیر ممالیک - ممالیک - ممالیک از اوایل قرن بیستم در نظر بگیرید : در مقایسه با نواده جنگ داخلی آن , ممالیک ( ممالیک ) بخشی از اعتبار عملکرد گروه را در طول جنگ بربر اول حمل می‌کند .
عضو حزب محافظه‌کار در نبرد
هوادار
چاقو جنگی ka - bar
یک ka - bar در حیات وحش در طول عملیات آزادی پایدار دیده می‌شود .
چاقو رزم c2 در ماه نوامبر قبل از اینکه به مارک چاقو جنگی برسد , برای تفنگداران دریایی وارد خدمت شد . این چاقو … خوب , این چاقو f * * ks .
نه
: af قابل‌اعتماد

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.