پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سربازیی

۲,۱۵۱ بازديد
خدمات پس از مرگ : پدر و مادر پس از Donating اندام‌های پسر آسایش را پیدا می‌کنند .
اندی Koehle ، یک هوانورد ارشد ، در حال ژست گرفتن در بالای یک هواپیمای جنگنده میگ ۲۳ در پایگاه هوایی Balad در عراق است . هنگامی که او به خانه بازگشت ، Koehle با استرس پس از ضربه و آسیب پس از حادثه دست و پنجه نرم کرد . ( courtesy of PAT and BILL KOEHLE )
اندی Koehle ، یک هوانورد ارشد ، در حال ژست گرفتن در بالای یک هواپیمای جنگنده میگ ۲۳ در پایگاه هوایی Balad در عراق است . هنگامی که او به خانه بازگشت ، Koehle با استرس پس از ضربه و آسیب پس از حادثه دست و پنجه نرم کرد . ( courtesy of PAT and BILL KOEHLE )
۲۶ دسامبر ۲۰۱۸
ستاره‌ها و نوارها : By Nikki
واشنگتن - - پیش از آنکه اندرو Koehle در سال ۲۰۱۷ از اوردوز ناشی از مصرف بیش از حد درگذشت ، طرح‌هایی داشت .
سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی تازه آموزش لازم را به پایان رسانده بود تا واجد شرایط یک شغل جدید شود ، و او برنامه‌های کاربردی را پر می‌کرد . پدر ، در خانه خود در ایری ، در حال تغییرشکل است . و یک کپه الوار خریده بود تا یک باغچه جدید بسازد .
سرهنگ دوم ، بیل Koehle ، بازنشسته شد و گفت : " از تمام احساساتی که من از آن گذشتم ، چیزی بود که سخت‌ترین ضربه را به من زد - که او طرح‌هایی داشت .
بیل Koehle گفت که در سن ۳۶ سالگی Koehle قبل از اینکه زندگیش را بسازد کشته شد . بنابراین هنگامی که این گزینه برای کمک به اندام‌های son's ارائه شد ، والدین او تصمیم گرفتند که بخشی از میراث son's آن‌ها شود .
بیل Koehle گفت : " ما سعی کردیم به این تراژدی اشاره کنیم و بخشی از آن به اعضای خود کمک کرد تا مطمئن شوند که او به نحوی زندگی می‌کند .
والدین Koehle's در مورد افرادی که شش هفته پس از مرگش ، از جمله سنین ، سرگرمی‌ها و سلامت خود ، شش هفته پس از مرگ او را دریافت کردند ، اطلاعات کسب کردند . پنج نفر بودند و سه نفر از آن‌ها کهنه سربازان بودند .
یک کهنه سرباز ۵۹ ساله نیروی دریایی که به عنوان راننده کامیون کراس کانتری کار می‌کند ، Koehle's کبد دریافت کرده‌است .
یک جفت بچه ۷۱ ساله که یکی از سربازان کهنه‌کار نیروی هوایی و دیگری یک دامپزشک ارتش بود ، کلیه his را دریافت کرد . یکی از آن‌ها سه سال قبل از اهدای کمک در دیالیز بوده‌است . دیگری در حال حاضر وقتش را برای داوطلب شدن و با چهار فرزند و هشت نوه خود خرج می‌کند .
دو نفر دیگر از کمک‌های مالی بهره‌مند شدند : یک مرد ۳۵ ساله با فیبروز کیستی که ریه‌هایش را دریافت کرده بود و یک پدر ۳۸ ساله که قلب او را دارد .
بیل Koehle گفت : " من به طور خوشایندی شگفت‌زده شدم . شما در مورد سربازان قدیمی دیگری که در حال مبارزه هستند ، چه به لحاظ فیزیکی و چه از نظر جسمانی ، و اگر بتوانیم از طریق این هدیه ، یک تمامیت را به زندگی خود بازگردانیم ، این حس خوبی از تحقق و معنا به من می‌دهد ."
بیل و پت Koehle هر دو ۶۸ ساله می‌خواهند داستان son's را برای دیگران پیشنهاد کنند . آن‌ها مردم را به ثبت‌نام برای اهدای عضو تشویق می‌کنند . Koehle زمانی که گواهی‌نامه driver's دریافت کرد ثبت‌نام کرد .
بنا به گفته مرکز بازیافت و آموزش اعضا ، حدود ۱۱۵، ۰۰۰ نفر در هر زمانی منتظر پیوند نجات زندگی هستند ، موسسه غیر انتفاعی در پیتسبورگ که صدقه Koehle's را هماهنگ می‌کند . CORE یکی از ۵۸ سازمان غیر انتفاعی مستقل سازمان ملل متحد در ایالات‌متحده آمریکا است و همراه با شبکه متحد برای به اشتراک گذاری اعضا برای یافتن بازی‌های دهنده کار می‌کند .
تعداد نسبتا ً کمی از افرادی که هر ساله می‌میرند ، واجد شرایط اهدای عضو هستند . بیشتر اهدا کنندگان درگذشته عملکرد مغز خود را از دست دادند اما با قلب و شش‌های آن‌ها زنده نگه‌داشته شدند .
The همچنین می‌خواهند که سربازان قدیمی که با مشکلات سلامتی ذهنی دست و پنجه نرم می‌کنند ، به دنبال کمک و اعتماد به عزیزانشان باشند .
بقا و مبارزه
پت Koehle می‌تواند از مکالمات تلفنی آن‌ها مطلع شود که پسرش در عراق ترسیده بود .
اندرو Koehle ، یک افسر ارشد امنیتی که در میانه سال ۲۰۰۶ در حین عملیات آزادی پایدار به پایگاه هوایی Balad مستقر شد - - اغلب هدف حملات خمپاره‌ای قرار دارد.
پت Koehle می‌گوید : " من از او خواسته بودم که به من زنگ بزند ، او در مورد آنچه در جریان بود وحشت داشت . او فقط ترسیده بود و می‌خواست کسی را داشته باشد که تا زمانی که با آن سر و کار داشت ، صحبت کند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.