دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

سرجوخه

۱,۹۶۰ بازديد
این ویدئو با یک تک‌تیرانداز ارتش بریتانیا پوشانده شده‌است که انگشت خود را روی ماشه قرار می‌دهد و می‌گوید : " صبر , همیشه خوش آمدید . " متن " ارتش شما به شما نیاز دارد " .
یک آگهی دیگر نشان می‌دهد که پسری به یک مجموعه تلویزیونی چسبیده به یک بازی ویدیویی و پدرش تاسف می‌خورد که تمام شب را بیدار کرده‌است . صدایی در آگهی می‌گوید : " استقامت , آن را دست‌کم نگیرید " .
مزایای کهنه سرباز ایندیانا
ایالت ایندیانا چندین مزیت کهنه را فراهم می‌کند . این صفحه بسیاری از آن‌ها را توضیح می‌دهد .
خانه سربازان ایندیانا
سربازان قدیمی ایندیانا که در غرب لافایت زندگی می‌کنند , مراقبت‌های پرستاری و پرستاری را برای هر سربازی که شرافتمندانه اخراج شده‌اند تامین می‌کند . خانه هم برای سربازان قدیمی و هم همسران خود باز است . یک فی هست .
مزایای مالی ایندیانا
مالیات بر درآمد
اعضای فعال نظامی ممکن است از درآمد نظامی خود از درآمد ناخالص مشمول مالیات معاف باشند .
بازنشستگان نظامی که سن قانونی دارند و بیش از حد مجاز به کسر بودجه از مزایای نظامی یا نجات یافتگان از آغاز سال مالی هستند .
کاهش مالیات دارایی کهنه سرباز معلول
کسر مالیات بر دارایی برای جانبازان نابینا در دسترس است که ترخیص خوبی دارند . این مقدار از ارزش خانه شما برای مقاصد مالیاتی کسر می‌شود و شما را با لایحه مالیات دارایی کوچک‌تر ترک می‌کنید .
کسر دلار برای سربازان قدیمی جنگ در زمان جنگ در دسترس است که حداقل یک درصد معلولیت دارند
این کاهش در دسترس سربازان قدیمی است که حداقل دارای حداقل یک درصد معلولیت یا ناتوانی کلی هستند .
نکته
مزایای اشتغال ایندیانا
اولویت استخدام سربازان دولتی
ایندیانا ترجیح سربازان قدیمی در دولت ایالتی را برای سربازان قدیمی اخراج کرد .
برنامه اعتبار سنجی نظامی
این برنامه ممکن است از آزمون مهارت رانندگی مورد نیاز برای انتخاب سربازان قدیمی نیروهای مسلح غیر مسلح با آموزش رانندگی خاص چشم‌پوشی کند و رانندگان کامیون در طول خدمت نظامی شان در هنگام درخواست برای گواهی‌نامه رانندگی تجاری ایندیانا بودند .
برنامه کهنه سربازان
دولت به شما کمک خواهد کرد که برای یک شغل با ده‌ها شرکت درخواست استخدام کنید , و اگر استخدام شوید ۱۰ دلار برای نقل‌مکان به ایندیانا پرداخت کنید . وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید .
مزایای آموزش ایندیانا
پرداخت شهریه رایگان برای کودکان جانبازان معلول
در ایندیانا تدریس رایگان در مدارس دولتی به کودکان جانبازان , دریافت کنندگان قلب ارغوانی و فرزندان آن‌ها و فرزندان اسرای جنگی سابق ارائه می‌دهد . کهنه سرباز باید داشته باشد :
یکی از ساکنان ایالت ایندیانا بود
دوره جنگ در زمان جنگ ( از جمله ماه اوت تا کنون )
مدال ارغوانی گرفت
این مزایا ممکن است به همان اندازه شهریه و دست‌مزد رایگان برای ساعات اولیه اعتباری باشد و در مدارس دولتی خوب است .
حفاظت از استقرار گارد ملی
اعضای گارد ملی از ایندیانا یا ایالت مجاور که در دانشگاه عمومی ایندیانا شرکت می‌کنند , مستحق دریافت شهریه یا اعتبار هستند و در صورتی که در دوره تحصیلی وظیفه فعال نامیده شوند , ثبت‌نام مجدد را تضمین کرده‌اند .
لس‌آنجلس ایندیاناپولیس
ملوانان هر ایالتی که حداقل سه روز در زیر دریایی جدید یو اس یو در ایالت ایندیانا خدمت می‌کنند , مستحق پرداخت شهریه دولتی در دانشگاه‌های دولتی ایندیانا هستند .
مزایای تفریحی کهنه سربازان ایندیانا
پارک‌های دولتی
پاسپورت طلایی‌اش اجازه ورود نامحدود به همه پارک‌های دولتی , مناطق تفریحی , مخزن‌ها , جنگل‌ها , مکان‌های تاریخی , موزه‌ها , یادبودها و دیگر مراکز منابع طبیعی را فراهم می‌کند . عبور برای یک سال تقویمی خوب است .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.