دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

سرهنگ

۱,۹۳۵ بازديد
فواید Recreation Veteran نیویورک
مجوزهای شکار Licenses & برای سربازان قدیمی معلول
سربازان قدیمی ساکن نیویورک با داشتن ۴۰ درصد و یا درجه‌بندی بیشتر از معلولیت می‌توانند هزینه پایین شکار و مجوزهای ماهیگیری را کاهش دهند .
شکار & ماهیگیری برای وظیفه فعال
تعداد اعضای فعال ارتش مستقر در خارج از نیویورک که ۳۰ روز مرخصی دارند و یا کم‌تر مستحق شکار ، ماهیگیری یا به دام انداختن مجوز هستند ( توجه داشته باشید : اگر شما یکی از ساکنان نیویورک هستید که در نیویورک اقامت دارید ، هزینه مجاز مجوز اعمال می‌شود ) .
ساکنان غیر دولتی مستقر در NY - بیش از ۳۰ روز می‌توانند در حال خرید مجوزهای ماهیگیری در نرخ ساکن باشند .
پذیرش اعضای جدید معلولان : پارک ایالتی
سربازان جنگ زمان جنگ با ۴۰ درصد یا ناتوانی بیشتر واجد شرایط پاس Liberty هستند .
این گذرگاه ، ورود وسایل نقلیه رایگان به پارک‌های ایالتی ، مکان‌های تاریخی ، اماکن تاریخی و همچنین تعداد زیادی مکان‌های پرتاب قایق ، مکان‌های تاریخی ، arboretums و پارک‌های پارک ؛ ورودی آزاد استخر در ۳۶ استخر پارک ایالتی ، و اجاره camping و اجاره کابین را در تمام ۱۱۹ پارک ایالتی و DEC campgrounds می‌دهد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت جدید امور سربازان بازنشسته نیویورک مراجعه کنید .
در اوج منافع خود بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
مجوز Peddler's ایالتی نیویورک
سرباز قدیمی ایالت نیویورک با غیر از تخلیه غیر شرافتمندانه ، واجد شرایط درخواست برای یک سرباز کهنه سرباز بازنشسته است که برای خدمت به نیروهای کهنه‌کار در صلح یا جنگ خدمت کرده‌است .
فواید آموزشی کهنه‌کار نیویورک‌تایمز
جوایز سربازان قدیمی
سربازان قدیمی Tuition برای مدتی تمام‌وقت و نیمه‌وقت برای گذراندن یک دوره تمام‌وقت و نیمه‌وقت برای سربازان قدیمی بازنشسته نیویورک در دوران لیسانس و یا دبیرستان و یا برنامه‌های آموزش حرفه‌ای هزینه می‌کنند .
جوایز هیات‌امنا نیویورک ( برای کودکان )
تا ۴۵۰ دلار در سال به دانشجویانی تامین می‌شود که والدین آن‌ها در زمان مشخص‌شده در مواقع اضطراری ملی در نیروهای مسلح آمریکا خدمت کرده‌اند .
دریافت بورس تحصیلی از سوی ارتش
از ۲ اوت ۱۹۹۰ تا کنون به افراد وابسته به افراد نظامی ، به شدت و برای همیشه ناتوان بوده و یا در یک منطقه جنگی از دست داده نشده است .
وزیر دامپزشکی جنگ جهانی دوم ، ۹۳ ساله ، Spins Oldies برای پیوند زندانیان و خانواده
مطبوعات کانادا
استاد نخل ، کالیفرنیا . ساعت ۹ : نزدیک به ساعت ۹ بعد از ظهر و آرت Laboe میکروفون را به عنوان خواهر " We " تنظیم می‌کند .
Laboe اعلام می‌کند : " و اکنون زمان آن فرا رسیده‌است که شما با شعرهای " dedications " خداحافظی کنید .
الو ؟ " یک دختر جوان می‌گوید : " من می‌خواهم این را به پدرم my در لنکستر ( زندان ) تقدیم کنم و امشب را از دست بدهم … من فقط می‌خواهم بگویم ، بابا ، من هیچ مهم نیست که کجا بروی … " او به گریه افتاد .
این دی‌جی ۹۳ ساله مستقر در پالم اسپرینگز ، کالیفرنیا ، یک گروه از شنوندگان را به خاطر حفظ او در هوا پس از ۷۵ سال حفظ می‌کند : اعضای خانواده که می‌خواهند پیام‌هایی را بفرستند تا عزیزانشان را در زندان محکوم کنند .
هر یکشنبه به برنامه اتحادیه خود " نمایش ارتباط آرت Laboe " نشان می‌دهد ، صدای baritone او از اعضای خانواده می‌خواهد که مستقیما ً با زندانیان در کالیفرنیا ، آریزونا و نوادا صحبت کنند . گاهی اوقات، Laboe قسمت‌هایی از نامه نوشته شده توسط زندانیان را می‌خواند .
It's نقشی را ایفا می‌کند که می‌گوید برای بازی مفتخر است .
Laboe در مصاحبه‌ای با آسوشیتد پرس در استودیوی his Springs گفت : " من مردم را دوست دارم ."
او اغلب داستان زنی را تعریف می‌کند که از استودیو آمده بود تا کودک نوپا بتواند به پدرش بگوید که در حال سپری کردن زمان برای یک جرم خشن است ، " بابا ، من تو را دوست دارم ."
Laboe گفت : " این اولین باری بود که صدای baby's را شنیده بود .
متولد آرتور Egnoian در سالت لیک سیتی تا یک خانواده ارمنی - آمریکایی ،

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.