چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سرگرد

۲,۰۷۳ بازديد
تا سال ۱۹۵۶ ، برنامه بعد از ظهر به برنامه رادیویی city's تبدیل شد .
در طول دهه‌ها ، Laboe پایگاه طرفداران خود را حفظ کرد ، به خصوص در میان آمریکایی‌های مکزیکی که او را از ایستگاه به پاسگاه دنبال کردند . او شروع به درخواست از اعضای خانواده زندانیان در دهه ۱۹۹۰ در برنامه oldies syndicated کرد . اعضای فعلی و سابق باند برخی از وفادارترین هواداران او بودند .
Lalo Alcaraz ، یک کاریکاتوریست صنفی و نویسنده تلویزیونی که در حال گوش دادن به Laboe در سن دیگو است ، گفت : " در اینجا کسی است که یک صدا را به the ما از طریق موسیقی داد . به همین دلیل ما او را پیدا کردیم ."
در طول سالیان ، برنامه اتحادیه صنفی در روز یکشنبه در کالیفرنیا ، نوادا ، آریزونا و نیومکزیکو پخش شده‌است .
در سال ۲۰۱۵ ، iHeartMedia's KHHT اف ام ( ۹۲.۳ ) پس از اینکه این ایستگاه به طور ناگهانی به فرمت هیپ هاپ تغییر کرد ، برنامه oldies syndicated را رها کرد ، که باعث جرقه اعتراض خشم در لس‌آنجلس شد .
مقاله‌نویس essayist آدام Vine می‌نویسد : " بدون آرت Laboe ، I'm ، من می‌توانستم گریه کنم . " Laboe بعدا ً در ایستگاه دیگر امواج رادیویی لس‌آنجلس را پخش کرد .
الکس Nogales ، رئیس و مدیر عامل ائتلاف رسانه ملی اسپانیایی در لس‌آنجلس ، گفت که نسل‌های هواداران لاتینی هنوز در کنسرت‌های "Laboe - sponsored" شرکت می‌کنند تا امثال of رابینسون ، The Spinners یا سانی & The را بشنوند .
" من این افراد بسیار خشن را در میان جمعیت می‌بینم . Nogales گفت : " منظورم این است که آن‌ها ترسناک به نظر می‌رسند . آن‌ها او را دوست دارند ."
Laboe در دوران رکود بزرگ در خانواده‌ای مورمون پرورش یافت که توسط یک مادر تنها اداره می‌شد . خواهرش اولین رادیویی را که ۸ ساله بود برای او فرستاد . صداها و داستان‌هایی که از آن به گوش می‌رسید او را فرا گرفت .
Laboe گفت : " و من از آن زمان رها شدم . "
او به کالیفرنیا مهاجرت کرد و در دانشگاه استنفورد شد و در طول جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد . سرانجام او شغلی را به عنوان یک گوینده رادیویی در KSAN در سان‌فرانسیسکو بر پا کرد و بعد از اینکه یک رئیس پیشنهاد کرد که نام آخرین منشی را بگیرد که بیشتر آمریکایی است ، نام آرت Laboe را انتخاب کرد .
اما زمانی بود که Laboe به عنوان یک دی جی برای KXLA در لس‌آنجلس کار می‌کرد جایی که شهرت کسب کرد . Laboe یکی از اولین DG ها بود که در کالیفرنیا نقش بازی کرد و به خاطر کمک به ادغام سالن‌های رقص در میان لاتینی‌ها ، سیاه پوستان ، آسیایی و سفید پوستان که به خط موسیقی چند فرهنگی او جذب شدند ، توسط دانشمندان مشهور شد .
ارتش انگلیس می‌خواهد " Snowflakes " و " تلفن Zombies " را از کشور دفاع کند .
نامیدن همه " Binge Gamers " ، " Snowflakes " و " معتادان سلفی " ، کنترل کنندگان خود را پایین انداخته ، از همه چیز عصبانی نشوید و به جای آن آپلود کنید ، به جای آن ، چرا به ارتش انگلیس ملحق نشوید ؟
این ها نوعی از افرادی هستند که نیروهای مسلح در حال حاضر به دنبال آن هستند که در یک کمپین تبلیغاتی جدید روز پنجشنبه شروع به هدف قرار دادن هر کسی از کلاس " Clowns " گرفته تا " من و Millennials " کنند .
سرلشکر پائول nanson ، ژنرال ارتش بریتانیا ، به اسکای نیوز گفت : " ارتش مردم را متفاوت می‌بیند و ما افتخار می‌کنیم که فراتر از رفتارهای کلیشه‌ای نگاه کنیم و پتانسیل جوانان را از رحم و شفقت نشان دهیم . "
تبلیغ تبلیغات که ویدئو و پوستر یوتیوب را با شعار " نیازهای کشور شما " توصیف می‌کند ، شعار شما از جنگ جهانی اول است ، که بریتانیا در تلاش برای استخدام سربازان جدید است .
یک کمیته دولتی در ماه اکتبر اعلام کرد که ارتش انگلیس ۷۷، ۰۰۰ نیروی آموزش‌دیده را در زیر هدف of ۷۷، ۰۰۰ کرده‌است . براساس گزارش اسکای نیوز ، یک گزارش دفتر حسابرسی ملی در ماه دسامبر نشان داد که نزدیک به نیمی از متقاضیان Army's تصمیم گرفته‌اند تا از روند استخدام در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ کناره‌گیری کنند ؛ چرا که این کار به ۳۲۱ روز برای انتقال از اعمال آموزش برای شروع آموزش اختصاص دارد .
یکی از تبلیغات ویدئویی جدید ، یک کارمند سوپر مارکت را نشان می‌دهد که با کارت‌های خرید در پارکینگ بازی می‌کند به جای اینکه آن‌ها را به منطقه تعیین‌شده برگرداند .
مردی که به نظر می‌رسد مدیر است ، در حالی که از پنجره مغازه نگاه می‌کند می‌گوید : " Millennials ، بی‌فایده است . "
یک کارمند بعد از آن کارگر را استخدام می‌کند و در نهایت ارابه‌ها را کنار می‌گذارد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.