چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

هوندا

۲,۱۴۹ بازديد
ادوارد Dorman سوم ، یک ژنرال بازنشسته ارتش بازنشسته که با ترنر در فرماندهی مرکزی برای یک دهه کار می‌کرد ، گفت : " او میراثی پایدار از حرفه‌ای گری ، تعهد و رهبری برتر باقی گذاشت که جانشان را لمس کرد .
وقتی ترنر بازنشسته شد ، هویت خود را از دست داد و شروع به مبارزه کرد .
این مشکلات برخی از مسائل مربوط به سلامت روانی را تشدید کرده بود که ترنر از زمان خود در تفنگداران دریایی تجربه می‌کرد و منجر به انحلال ازدواج ۲۷ ساله آن‌ها شد .
جنیفر ترنر می‌گوید : " او به ظاهر خوب به خانه آمد .
او گفت : " هیچ چیز فیزیکی نبود . او فقط به آسانی هیجان‌زده شد . او دچار کابوس شده بود، جایی که او از خواب بیدار می‌شد و فریاد می‌زد .
همسر سابقش می‌گوید که وقتی ترنر در سال ۲۰۱۵ بازنشسته شد ، مشکلات به اوج خود رسید .
این زوج تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند. در ژانویه ۲۰۱۶ ، در حالی که جنیفر ترنر از شهر خارج شده‌بود ، ترنر از پسرش خشمگین شد و با یک تفنگ او را از خانه بیرون کرد . نمایندگان مجلس Pinellas County واکنش نشان دادند و او را تحت قانون state's بیکر بازداشت کردند.
----
جنیفر ترنر بر این باور است که همسر سابق او ممکن است زندگی خود را به خاطر امتناع از درمان در خلیج Bay انجام دهد . هر دو او و جان ترنر می‌گویند که این امکان وجود دارد که او مجبور شود صبر کند و بماند بدون اینکه به او کمک شود .
The با اشاره به نگرانی‌های حریم خصوصی اظهار نظر نکرد .
برخی دیگر که یکی از افراد محبوب خود را در خلیج Bay از دست داده‌اند ، تئوری‌های مختلفی درباره اینکه چرا آن‌ها می‌خواهند زندگی شان را به آنجا برسانند ، دارند .
دوست او ، باب مارکوس ، گفت که جری رید ، سرباز کهنه‌کار نیروی دریایی جنگ ویتنام ، ممکن است در روز ۷ فوریه ۲۰۱۳ جان خود را از دست بدهد ، چون تنها زندگی می‌کند و didn't می‌خواهد جسدش را چند هفته یا چند ماه بعد پیدا کند .
برادر وی ، مارک Jorden ، گفت : " جوزف Jorden ۵۷ ساله ، یک ارتش بازنشسته ارتش ، به احتمال زیاد در ۱۷ مارس ۲۰۱۷ جانش را در خلیج Pines گرفت ، نه به خاطر رفتار نامناسب ، بلکه به این دلیل که در آنجا احساس امنیت می‌کرد .
استفان Reitmann ، برادر وی ، گفت : "اما گرهارد Reitmann ۶۶ ساله که در ویتنام و بعد به عنوان نگهبان رئیس‌جمهور ریچارد نیکسون در کمپ‌دیوید فعالیت می‌کرد ، " احساس می‌کرد the واقعا ً از او مراقبت می‌کند " .
مادر of روزاریو ، ۲۴ ساله ، که در ۸ می ۲۰۱۳ زندگی خود را در خلیج Bay به پایان رساند ، نتوانست برای اظهار نظر دست پیدا کند .
----
ترنر بدون توجه به این که چرا زندگی خود را انتخاب کرده بود ، پشت خانواده و دوستان باقی ماند ، که بسیاری از آن‌ها بعد از ظهر روز جمعه در Largo جمع شدند و هنوز با عواقب آن دست و پنجه نرم می‌کردند.
کتی ترنر ، همسر او ، در یک سایت GoFundme که برای کمک به آن‌ها تاسیس شده‌بود نوشت : " هر دوی بچه‌های دلشکسته او در حال حاضر در مدرسه هستند و ابزار اصلی حمایت مالی خود را از دست داده‌اند ."
با Howard Altman در haltman@tampabay.com یا ( ۸۱۳ ) ۲۲۵ - ۳۱۱۲ تماس بگیرید . از @ haltman پیروی کنید .
اگر در بحران یک سرباز کهنه‌کار هستید ، تنها نیستید . سربازان قدیمی می‌توانند به خط بحران قدیمی ۲۴ ساعته در روز ، ۳۶۵ روز در سال در ساعت ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - ۸۲۵۵ تماس بگیرند . فشار ۱
گزارش‌ها : ۲ سرباز بریتانیایی در این حمله در سوریه مجروح شدند .
آسوشیتد پرس تراست ( آسوشیتد پرس)
بیروت - براساس گزارش‌ها روز یکشنبه ، در بحبوحه نبرد شدید در منطقه استراتژیک در نزدیکی مرز عراق ، یک حمله موشکی به گروه دولت اسلامی در شرق سوریه جان دست‌کم یک مبارز کرد را گرفت و دو سرباز بریتانیایی را زخمی کرد .
در همین حال ، یک نیروی تحت رهبری کرد اعلام کرد که مبارزان آن پنج جهادی خارجی را در حال مبارزه با ISIS در شرق سوریه دستگیر کرده‌اند . سخنگوی این گروه ، مصطفی بالی ، گفت که دو آمریکایی ، دو پاکستانی و یک شهروند ایرلندی از جمله این گروه هستند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.