شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

ترم

۲,۱۰۳ بازديد
برای کمک به سربازان قدیمی
نوشته گری گوری , اخبار ارتش
کلاس دفاع از گارد ملی ایندیانا, جان گارت , از گارد ملی ایندیانا , بخشی از ماراتون نیویورک را در بر می‌گیرد . گرت در مسابقات جاده‌ای که یک کوله‌پشتی چند پوندی به تن دارد , شرکت می‌کند .
کلاس " جان گرت ", " جان گرت " , این تابلو را پشت کوله‌پشتی خود به نمایش گذاشت که در طی مسابقه " " شکار " " در فورت وین , ج . , vol . این علامت توجه به خودکشی کهنه سربازان را جلب می‌کند و یک خط تلفن ویژه سربازان قدیمی را فراهم می‌کند .
کلاس " جان گرت " , " جان گرت " , در حال قدم زدن در مسابقه " " بزرگ " " در فورت وین , ج . با درجه‌حرارت بالای درجه فارنهایت سرباز تمام‌وقت با گردان هنگ گارد ملی ایندیانا گارد ملی ایندیانا در مسابقات جاده‌ای شرکت می‌کند تا به مسائل سربازان قدیمی توجه کند .
فورت مید , md . در روز شنبه صبح روز شنبه در فورت وین , ایندیانا , مسابقه یخ زده یخ زده در فورت وین , ایندیانا , به پایان رسید .
او چنین رویدادهایی را فرصتی برای گسترش آگاهی درباره مسائل پیش روی سربازان قدیمی نظامی می‌بیند .
در پشت کوله‌پشتی او تابلویی بود که خوانده می‌شد: " بنا به گفته اداره امور سربازان قدیمی , سربازان قدیمی در هر روز خودکشی می‌کنند . اگر شما , یا یک سرباز قدیمی که می‌شناسید , در حال حاضر در بحران هستید . "
بیش از نیمی از مردم در طول این رویداد به او نزدیک شدند تا در مورد این علامت صحبت کنند .
این اولین مسابقه گرت با لباس و کوله پشتی‌اش بود . فاصله این رویداد تا دو کیلومتر طول دارد تا آن را دوباره تکمیل کند .
او سه سال پیش شروع به دویدن کرد . او یک بیماری در پاهای خود به نام سندروم کوپه دارد که در آن ماهیچه‌های پا برای اجازه دادن به جریان خون کافی در طول ورزش منبسط نمی‌شوند و اعصاب او پس از چند دقیقه دویدن بی‌حس می‌شوند . او جراحی را امتحان کرد اما شرایط بازگشت .
برای اینکه شکل بگیرد به مدت چند دقیقه می‌دود تا اینکه اعصابش کم‌کم بی‌حس شود و بعد قدم بزند تا این که وضع فروکش کند . او همچنین برای کمک به استقامت و تحمل به استقامت خود از یک دستگاه نیم کیلو گرم استفاده می‌کند .
هنگامی که شروع به ورود به نژاده‌ای جاده کرد و کوله پشتی‌اش را پوشید , مردم فورا ً به او نزدیک شدند تا از او برای خدمت او تشکر کنند .
او گفت : " نمی‌خواستم در مورد من باشد . " بعد از حدود پنج یا شش مسابقه , شروع کردم به اتصال این نقطه‌ها به مردم و صحبت کردن با من و به عنوان یک فرصت . "
او شروع به جمع‌آوری اعانه در مورد منابع محلی موجود برای سربازان قدیمی کرد و مسافران را به کسانی داد که در طول حوادث به او نزدیک می‌شدند .
او گفت : " من فقط یک پیغام کوچک برای گفتن داشتم " هی , اینها برخی از مسائلی هستند که با ما مواجه هستند . "
او به ارزش ارتش از خدمت فداکارانه اعتقاد دارد . او نمی‌خواهد توجهی که در طول مسابقه دارد تا بر روی او متمرکز شود, بلکه به جای بحث در مورد مسائل کهنه سربازان است .
او گفت : " من می‌خواهم بیشتر در مورد سربازان قدیمی باشد که با … [ اختلال استرس پس از ضربه ] , انزوا و افسردگی و چیزهایی که به نرخ خودکشی کمک می‌کنند , بیشتر باشد . "
گرت دو دوست داشت و بعدها خودکشی کرد . او اعضای واحد را می‌شناسد که با ptsd مقابله می‌کنند . او توانست از طریق برخی مسائل پس از ایجاد تنش پس از ضربه , خود را پس از اعزام به عراق در گردان پیاده‌نظام گردان هنگ پیاده کند.
گرت از استقرار خود گفت : " شما از همه چیز کرخت می‌شوید . " او گفت : " ما خیلی با هم تماس داشتیم و اینکه این یک وسیله انفجاری دست‌ساز بود , یک نبرد مسلحانه , غیر مستقیم یا [ وسیله نقلیه وسیله نقلیه ] , تقریبا ً هر روز چیزی بود . "
او در حال حاضر یک گروهبان کامل در بخش s4 از " مبارزان شب " گارد ملی ایندیانا , گردان هنگ پیاده در فورت وین است .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.