چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تناردیه

۲,۱۱۳ بازديد
یکی از اعضای خانواده کارولین مک گری , نوه گریس بانکدار است که در سن شش‌سالگی به عنوان اپراتور تلفن در ستاد فرماندهی ارتش در فرانسه منصوب شد .
او مدال خدمات ممتاز را به خاطر وظایف خود با نخستین ارتش در طی این عملیات‌ها دریافت کرد .
او داستان مادربزرگش را از یادداشتی که در یک صندوق ذخیره امن نگه‌داشته شده بود به اشتراک گذاشت . او همچنین یک صندوق عکس , یادگاری و لباس مادر بزرگش در فرانسه داشت .
او گفت که او در واقع هرگز مادربزرگش را ملاقات نکرده است . در مورد جنگ جهانی اول , اپراتورهای تلفن همراه پدرش به او منتقل شدند . و هنگامی که سرانجام فرصتی یافت تا خاطرات مادربزرگش را بخواند , شیفته تاریخ شد .
این فیلم برای من شگفت‌انگیز بود . "
او پس از خواندن کتابی که تجربیات همه زنان را با هم آورده بود , گفت : " من هیچ ایده‌ای درباره دامنه و بزرگی داستان نداشتم , زیرا هرگز گفته نشده بود . " او گفت این فیلم داستان " فاق دیگری " را با اضافه کردن احساسات به تاریخ افزایش می‌دهد .
تاریخچه آرشیوی
عکس‌های دختران سلام بر روی پرده ظاهر می‌شوند و فرزندان آن‌ها در مورد جنگ جهانی که از اپراتورهای تلفن همراه استفاده می‌کنند صحبت می‌کنند .
همراه با عکس‌هایی که توسط اعضای خانواده اهدا شده‌است , عکس‌های گرفته‌شده و کلیپ ‌های تصویری نادر از آرشیو ملی به دست آمده‌است . دو عکس از آن تصاویر , سلام دختر را با مارک جان جی . پرشینگ , فرمانده نیروهای اعزامی آمریکا .
رابرتس و سایرین حق رای زنان را برای رای دادن به آمریکا , مستقیما ً به خدمت نمونه زنان در جنگ جهانی اول , پیوند می‌دهند .
رابرتز گفت : " واقعا , در نهایت این نقشی بود که زنان هر دو در ارتش بازی می‌کردند و در تلاش برای جنگ شرکت می‌کردند که در نهایت پس از یک مبارزه انتخاباتی , رای آن‌ها پیروز شد . "
باب
سلام دخترها جان را نجات دادند . در آن روزها , سربازان گروه سیگنال , سیم تلفن را بین سنگرها به کار می‌بردند تا ارتباطات را با مراکز عملیات تاکتیکی برقرار سازند . زمان متوسط برای اتصال یک تماس تلفنی به یک toc از سی و پنج ثانیه به سی ثانیه رسید که دختران سلام رسیدند .
این می‌تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد . "
اگر دشمن حمله به سنگرهای متحد را آغاز می‌کرد , نیاز به یک اپراتور تلفن برای برقراری ارتباط با توپخانه و نیروهای کمکی داشت .
شلتون گفت : " همه تماس‌های تلفنی نیازمند حداقل یک انسان , یک اپراتور تلفن است . "
مک‌دونالد در ادامه گفت که این زنان در طی این جنگ مجموعا ً ۱۴۰ میلیون تلفن همراه داشته‌اند .
بیشتر اپراتورهای تلفن زن دوزبانه بودند . بیشتر با زبان فرانسه و انگلیسی صحبت می‌کردند . او گفت که در این رابطه , آن‌ها نقش مهمی در کمک به پیروزی در جنگ ایفا کردند .
در طول سال‌های جنگ , تعداد زیادی زن به عنوان اپراتورهای تلفن همراه در سراسر ارتش خدمت می‌کردند .
بسیاری از دختران سلام در اروپا ماندند و بعد از اینکه بیشتر آن‌ها را ترک کردند . برخی از زنان در آلمان خدمت می‌کردند .
آخرین باری که زنان به ایالات بازگشتند , فقط باید گفت که هرگز در ارتش خدمت نکرده‌اند .
قوانین اظهار داشتند که مزایای کهنه سربازان به خاطر " مردانی " بود که خدمت می‌کردند و یک کلمه زنان را از شناسایی به عنوان کهنه سربازان حفظ می‌کردند . آن‌ها به عنوان پیمان کاران در نظر گرفته می‌شدند .
رابرتس گفت : " بنابراین آن‌ها هیچ شناسایی , منافع , هیچ مراسم‌تشییع‌جنازه نظامی , هیچ علامتی بر روی تابوت‌های خود نداشتند . "
برخی از زنان در دادخواست دادن به کنگره اصرار داشتند , هر چند که آن‌ها یونیفرم می‌پوشیدند , قوانین ارتش را دنبال می‌کردند و بخشی از نیروهای نظامی ارتش بودند . در طول سال‌ها , بیش از ۴۰۰ لایحه برای شناخت خدمات این جنگ جهانی اول ناموفق بودند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.