چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دونالد

۲,۱۳۸ بازديد
دانشجویان این آکادمی قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا از میدان خارج می‌شوند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
مسکات ارتش قبل از بازی ارتش - نیروی دریایی در فیلادلفیا قرار دارند . ارتش برای سومین بار در برابر رقیب خود پیروز شد .
فیلادلفیا - - با وجود اینکه چهارمین بار بود که آن را مشاهده کرد , بازی سالانه ارتش - نیروی دریایی هیچ گونه اهمیت برای دانشجوی افسری " ری ری " را از دست نداد .
رقابت به یک سنت سالانه در خانواده چتریان تبدیل شده‌است . او که اهل ایالت پنسیلوانیا در نزدیکی پنسیلوانیا است پدر و مادر و دوست دختر خود را به خاطر شوالیه‌های سیاه از جایگاه خود تشویق می‌کرد . برادر کوچک‌ترش , سم , یک دانشجوی سال اول نیز در آکادمی نظامی شرکت کرد و در این بازی شرکت کرد .
او گفت : " دیدن مردم در کلاس و دیدن آن‌ها در زمینه فوتبال واقعا ً احساس خنکی است . "
پرچ مدار , دانشجوی سال اول , در نخستین مسابقه خود شرکت کرد که در آن شوالیه‌های سیاه نیروی دریایی را زیر و رو کردند و یک موج دیروقت شب شنبه را خاموش کردند . این سومین پیروزی پیاپی شهسواران سیاه بر رقیب خود بود .
ارتش این تیم را بهبود بخشید و به هوستون منتهی خواهد شد . اگر ارتش در سال جاری پیروز شود , بهترین فصل آن خواهد بود ; چرا که با یک تساوی و با یک تساوی بدون شکست مواجه شد .
شریف گفت که تجمع این مسابقه در تمام هفته افزایش‌یافته است . دانشجویان پرچم در سربازخانه‌ها آویزان بودند , بازی‌های فوتبال پرچم برگزار می‌کردند و یک قایق را با پیش‌بینی بازی روز شنبه سوزاندند .
این تجربه بزرگی از سنت است . اگرچه این یک رقابت است , نشان می‌دهد که پیوند ما چقدر قوی است . "
شل پی بی کر , یک فارغ‌التحصیل وست پوینت که در سن دیگو به خدمت درآمده بود , گفت که از او الهام گرفته‌است که از آکادمی دختر عمویش درخواست کند .
رئیس‌جمهور " دونالد ترامپ " سکه را داوری کرد و همچنین به طور خلاصه از حاشیه هر دو تیم دیدار کرد . در نیمه اول , جیمز مان سون , معاون ستاد ارتش , سربازان تازه‌نفس ارتش را در مراسمی ویژه نام‌نویسی کرد . عالیه , که در کلاس وست پوینت فارغ‌التحصیل شد , گفت که او در دوره حرفه‌ای خود " بسیار کم " شرکت کرده‌است و گفت که اهمیت رقابت را نمی‌توان اغراق کرد .
او گفت : " این بازی آمریکا است . " " چرا ویژه است که مردان و زنان فوق‌العاده‌ای که نماینده بهترین آمریکا هستند و امروز اینجا هستند . "
اونیفرم سیاه و قرمز ورزشی به افتخار بخش پیاده‌نظام و تلاش‌های آن در طول جنگ جهانی اول , ارتش به یک سرب ضد گلوله حمله کرد . پس از فروش هر دو تیم , نیروی دریایی در نیمه چهارم راه خود را در نیمه چهارم به ثمر رساند تا کسری بودجه را کاهش دهد . تیم مهاجم سوم ارتش , کلوین هاپکینز , در حالی که در بازی باقی مانده بود , در یک محوطه بازی گل زد .
پرچ مدار , دانشجوی سال دوم تیم راگبی ارتش , گفت که دوستی که او با ورزش‌کاران خود در تیم فوتبال شوالیه‌های سیاه تشکیل داده‌است , این مسابقه را حتی بیشتر معنادار می‌کند .
عالیه که امیدوار است پس از فارغ‌التحصیلی به پیاده‌نظام بپیوندد , گفت : " تاریخ بسیار زیادی پشت این بازی وجود دارد و علاقه زیادی به من دارد , این عالی است که بخشی از آن باشد . " " بازی کردن در اینجا … راگبی , آمدن به بازی‌های فوتبال و دیدن همه کسانی که می‌شناسم - همه برادرانم که می‌خواهم با آن‌ها در آینده نزدیک مبارزه کنم خوب است . "
او گفت که این بازی اهمیت بیشتری دارد و رقابت را برای بسیاری از سراسر کشور معنادار می‌سازد .
بسیاری از دانشجویان در آکادمی نیروی دریایی روسیه دوستانی دارند . او در دبیرستان با " جو الیس الیس " در دبیرستان شرکت کرد و دو نفر در این بازی مشغول صحبت کردن و نوشتن یکدیگر بودند . تبادل زندانیان سالانه که دانشجویان هر دو دانشکده خدماتی در یک ترم در دانشگاه‌های مقابل حضور دارند , رابطه بین دو مدرسه را بیشتر می‌کند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.