سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

سفر

۱,۹۳۲ بازديد
با کمک دوستان , ویل و کیت میدلتون , شرکت کنندگان قادر به افزایش بیش از ۷۰۰ دلار برای این چالش بودند - - به اندازه‌ای که پنج مایل از کودکان مبتلا به بیماری‌های تهدیدکننده زندگی محروم شوند .
به خاطر تلاش‌هایشان , این جایزه در ماه گذشته در کنفرانس سالانه غیرانتفاعی در فونیکس دریافت شد .
وقتی فهمیدند که نامزد دریافت جایزه در میان نامزدهای دیگر است ساکت ماندند .
جرمی گفت : " ما هرگز انتظار نداشتیم که ما برای دریافت جایزه‌ای به این سفر برویم . "
آن‌ها همچنین انتظار نداشتند زیاد بزرگ شوند .
فکر کردن با ناامیدی و اندوه از دست دادن یک کودک , فکر می‌کرد که این چالش کمک می‌کند تا این هیجانات به چیزی مثبت تبدیل شوند .
جرمی که در حال حاضر دانشجوی دانشکده فرماندهی و ستاد نیروی هوایی در پایگاه نیروی هوایی ماکسول است , گفت : " این راه خوبی برای تمرکز بر تمام این انرژی بود . " او همچنین دو بار برای پرواز به عراق اعزام شده‌است .
هدف اولیه آن‌ها بالا بردن قیمت , حداقل تعهد مورد نیاز برای یک نفر برای شرکت در این چالش بود .
اما ابراز حمایت از جامعه محلی و جامعه نظامی در سراسر جهان بسیار بیشتر بود .
جرمی گفت : " تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما مردم خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و ما را در چنین زمان سختی در زندگی خود بالا می‌بریم . "
جرمی و سوزی پس از دیدن شادی پسرشان در طی سفر خود به دفاتر مرکزی دنور در ماه ژوئن , فقط می‌خواستند که خانواده‌های دیگری نیز همین فرصت را داشته باشند .
این سفر در زمانی که آن‌ها دائما ً نگران داروها , انتصابات دکتر و اسکن‌های mri بودند , باعث آسودگی خاطر از تمام وزنش شد .
او گفت : " شما فقط می‌توانید بر روی خانواده خود تمرکز کنید و از لحظه و شادی که در چهره کودک خود می‌بینید لذت ببرید . " " این باور نکردنی و تقریبا ً شفابخشی است , عامل این سفرها و این بخش الهام‌بخش چرا ما در تلاش برای افزایش میزان پولی هستیم که انجام داده‌ایم . "
دولت همچنین برای یک سازمان غیرانتفاعی دیگر که از تحقیقات برای درمان سرطان مغز کودکان مانند مک گری حمایت می‌کند , حمایت می‌کند .
حتی طرح‌هایی برای مبارزه با چالش پیاده‌روی برای بار دوم وجود دارد .
جرمی گفت : " من نمی‌دانم که آیا دوباره به آمریکا خواهیم رسید - هزار دلار دیگر , اما شاید فقط بر روی رسیدن به یک آرزو تمرکز کنیم . " " این هدف اولیه است و ما خواهیم دید کجا می‌رود . "
آمریکایی‌های بومی به سربازان در یافتن آرامش کمک می‌کند
نوشته شده بود :
جولیا کلی , گروهبان بازنشسته ارتش , از داوطلبان کمک می‌کند تا به سربازان قدیمی بی‌خانمان کمک کنند و به عنوان خزانه‌دار کل رشته‌ها عمل کنند . کلی بر خشونت و سو استفاده برای تبدیل شدن به یک رهبر ارشد در ارتش غلبه کرد .
بعد از آن - دستوری که توسط جولیا کلی, جولیا کلی , در طول عملیات آزادی عراق به عراق فرستاده شد . در روزه‌ای معین , او در مراسم مذهبی کلاغ برای محافظت از سربازان خود , حکیم را می‌سوزاند .
جولیا کلی در ارتش برای فرار از خشونت خانگی در دادگاه مونتانا , ثبت‌نام کرد . او به مدت ۸ سال در ارتش خدمت کرد و به عنوان یک متخصص مهمات شروع به کار کرد و در راه رسیدن به گروهبان سرگرد بازنشسته شد .
فورت مید , md . جولیا کلی در طی روزه‌ای خاص خود در ارتش , سربازانش را بیرون از خانه می‌برد , جایی که می‌توانست هوای خنک را از طریق ریه‌هایش و گرمای خورشید روی گونه‌هایش حس کند .
گروهبان فرمانده بازنشسته که اکنون بازنشسته است از سربازان خود می‌خواهد تا نفس عمیق بکشند و ذهن خود را از افکار منفی و احساسات پاک کنند .
در یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های ایالت مونتانا , یک قبیله از آمریکایی‌های بومی که در اصل در دشت‌های بزرگ مستقر شده بودند , به او خوشامد گفتند . همچنین به عنوان " فرزندان پرنده بزرگ " شناخته می‌شود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.