دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

سوگیل

۲,۱۶۰ بازديد
به کسانی که برای ما جنگیده‌اند
توسط شان مک گری , اخبار ارتش
تصاویر یکی از اعضای یک خدمت سربازی که در طی جنگ ویتنام کشته شد , بر ضد یک هیات گرانیت صیقلی قرار داشت که بخشی از یادبود سربازان قدیمی ویتنام در واشنگتن است .
یکی از بازدیدکنندگان به یادبود سربازان قدیمی ویتنام , به نامی بر روی یکی از صفحات برجسته گرانیت سیاه خود در واشنگتن , به نام " ای .
یکی از بازدیدکنندگان از یادبود سربازان قدیمی ویتنام نام یکی از اعضای سازمان ملل متحد که طی جنگ ویتنام در واشنگتن کشته شد را رد کرد .
ewing میلر , ستوان اول نیروهای هوایی ارتش آمریکا که در جنگ جهانی دوم زندانی جنگ جهانی دوم بود , در مراسم روز سربازان قدیمی در بنای یادبود ملی جنگ جهانی دوم در واشنگتن سخنرانی می‌کند .
سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم در مراسم بزرگداشت روز سربازان قدیمی در بنای یادبود ملی جنگ جهانی دوم در شهر واشنگتن در ایالت واشنگتن گرد هم آمدند .
پس از یک مراسم روز کهنه سربازان در بنای یادبود ملی جنگ جهانی دوم در واشنگتن , دی. تی .
واشنگتن
تاریخ نشان داده‌است که جنگ با آن توافق متوقف نشده است. در طول دهه‌ها , آمریکا در حمایت از آرمان‌های خود چندین بار جنگیده‌است .
بعضی از این جنگ‌ها در مرکز خرید ملی هستند . در یک مکان در آن نزدیکی , انتظار می‌رود که یک بنای یادبود جنگ جهانی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید , به آن یادبودها در شهر رم بپیوندد .
هر چه نظر شما در مورد جنگ باشد , آن‌هایی که داوطلب یا آماده دفاع از این ملت شده‌اند نباید فراموش شوند .
در حال بازدید از مراسم‌های یادبود مربوط به پایتخت کشور , حضور در یک رژه ساده در هر شهر کوچک آمریکایی , یا فقط تکان دادن دست یک سرباز می‌تواند به شرافت خود کمک کند .
در جنگ ویتنام , یکی از عموهای من دریایی بود که بعد از اینکه با عامل نارنجی اسپری شد , در پوشش گیاهی ضخیم گشت می‌زد. در اثر سرطان مجاری صفراوی , او براثر مواجهه با آمیزه سمی علف‌کش‌ها و نیز دنباله‌های کبد درگذشت .
در طول جنگ جهانی دوم , پدربزرگ من به عنوان یک مکانیک برای مبارزان موستانگ اسپانیایی که در آسمان بالای اروپا مبارزه می‌کردند , خدمت می‌کرد .
سایر اعضای خانواده نیز از جمله خودم به افتخار خدمت می‌کردند .
در این روز کهنه سربازان احساس کردم که به آن‌ها مدیون هستم و به تعداد بی‌شمار دیگری که در مقابل من ثبت‌نام کرده‌اند تا چند روز از مراسم‌های یادبود بازدید کنند.
نخستین پیوند زنده با گذشته من ewing میلر در بنای یادبود جنگ جهانی دوم بود .
یک ماه پس از بازگشت او , میلر در هوای سرد یکشنبه برای صحبت در مراسم حضور داشت .
در طول جنگ , میلر به عنوان خلبان هواپیمای بمب‌افکن بی نظیری که ماموریت‌های هوایی را از ایتالیا به پرواز در آورد , خدمت کرد .
میلر , یک ستوان یکم نیروی هوایی ارتش سابق ارتش, در ماه فوریه بیش از ۴۰۰ ماموریت جنگی را انجام داد . او تنها نجات‌یافته بود .
برای بقیه جنگ , میلر زندانی جنگی بود .
پس از سخنرانی , میلر و دیگر سربازان قدیمی به تاج‌گل برای مراسم یادبود کمک کردند . میلر با کمک چهار چرخ‌دار خود , برای گرفتن عکس ژست گرفت و با تماشاچیان گپ زد .
او به من گفت : " روزی نمی‌گذرد که من آن افراد را به خاطر نمی‌آورم . " اما زمان آن را تار کرده‌است و اکنون بخشی از آن آمریکاست که از زمان انقلاب جان خود را از دست داده‌است.
وی افزود : " مهم‌ترین چیز این بود که یک ایده‌آل از آمریکا وجود دارد و این چیزی است که ما برای آن تلاش کردیم . "
یک قدم کوتاه دور در بنای یادبود کهنه سربازان ویتنام , انگشت‌هایم را روی چند اسم روی سنگ‌های گرانیت سیاه کشیدم که همه سربازهای آمریکایی کشته‌شده در جنگ را داشتند .
تامی لی استفان … بابی آل . آب و هوا … چارلز سی . سلام . در مورد زندگی پشت این اسامی فکر کردم . در کجا خدمت می‌کردند , چگونه می‌مردند , که هنوز از دست داده بودند?

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.