سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

سیب

۱,۹۵۲ بازديد
او گفت : " اساسا , این راهی برای دوری از همه دردها یا بیماری است . " این کار در جامعه انجام نمی‌شود . داستان بچه‌ها نیز هست . گفته می‌شود که کودکان این مراسم را دیدند و شروع به تقلید از آنچه دیدند آغاز کردند . به جای اینکه به بچه‌ها بگویید , نه , نمی‌توانید این کار را بکنید . شروع به خواندن ترانه برای آن‌ها کردند . آن‌ها آنچه را که بچه‌ها می‌توانستند انجام دهند , انجام دادند . بنابراین , اساسا , رقص تغییر کرد , تکامل یافت .
او ادامه داد : " در شمال , این یک سفر جنگی است . " " همانطور که می‌بینید این حلقه‌ها به هم می‌رسند , آن‌ها شروع به آرایش می‌کنند . عقاب , پروانه , جنگ جوی در میدان نبرد دفاع از خانواده‌اش , ابرها در آسمان را خواهید دید . "
او توضیح داد که هر فرد این رقص را به شیوه‌ای متفاوت می‌بیند و داستان را به شکلی متفاوت تفسیر می‌کند . صدها داستان رقص دایره‌ای وجود دارد , اما هر یک حول دایره مقدس زندگی می‌چرخد .
" اهمیت حلقه‌ها این است که نشان‌دهنده دایره زندگی است . هیچ آغازی ندارد و پایانی ندارد . " " ما یاد گرفته‌ایم که هر کدام و هر کدام از ما - اهمیتی ندارد که ما چه کسانی هستیم , رنگ پوست ما - - همه ما با آن حلقه مقدس برابر هستیم . "
بخش دیگری از فرهنگی که هر روز در آن زندگی می‌کند سنت خدمت است .
او گفت : " روشی که من همیشه یاد می‌گرفتم , به عنوان یک شخص بومی , ما همیشه اینجا هستیم تا به مردم خدمت کنیم . "
ما با پختن و تهیه غذا برای آن‌ها به آن‌ها خدمت می‌کنیم . ما به آن‌ها آموزش می‌دهیم یا از آن‌ها محافظت می‌کنیم . یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که من همیشه یاد گرفته‌ام این است که ما خودمان را به روش آسیب رساندن به خانواده و هویت خود قرار می‌دهیم . این چیزی بود که من همیشه می‌خواستم انجام دهم . "
در حالی که هنوز در دبیرستان بود در ارتش ثبت‌نام کرد . او در تابستان بین سال‌های اول و آخر خود به تمرین مقدماتی رفت و پس از فارغ‌التحصیلی به وظیفه خود ادامه داد .
او گفت : " این چیزی است که ما انجام می‌دهیم . " " متوجه خواهید شد که در سراسر ایالات‌متحده , درصد بالاتری از سربازان قدیمی در هر نسل وجود دارند . "
هنگامی که او در کره‌جنوبی مستقر شد , یکی از اولین گروهبان خود مطلع شد که در حال رشد بوده و از او خواسته‌است تا فرهنگ خود را با همه به اشتراک بگذارد . برای سربازانش می‌رقصید .
او گفت : " بسیاری از این سربازان در معرض فرهنگ‌های مختلف قرار نگرفتند , بنابراین او مرا مجبور کرد که یکی از اولین تظاهرات را آنجا انجام دهم . " " من پدرم را در ویسکانسین صدا کردم و تمام لباس رقص را به من داد . من شروع به ارائه تظاهرات برای مردمی کردم که با آن‌ها مشغول بودم , و در مناطق مختلف در سرتاسر تئاتر کره . اینجاست که من واقعا ً علاقه دارم داستان را به اشتراک بگذارم , و فهمیدم که چقدر مهم است . "
او قبل از خروج از ارتش به رقص حلقه معرفی شد . پس از آن او در حدود بیست و چهار مایلی از فورت پولک , لوئیزیانا , به لیوینگستون , تگزاس , سفر می‌کرد و در آنجا با قبیله آلاباما - کوهستان می‌رقصید .
او گفت : " یکی از دوستان خوب من , ابی ابی , این رقص حلقه را به من داد . " او داستان را برایم گفت . او هر بار که می‌رقصم , به من گفت که داستان را به اشتراک می‌گذاشتم و رقص را اجر می‌کردم . "
او گفت : " ما از یکدیگر استقبال می‌کنیم . " " ما فقط به آن ضربه زدیم . "
در طول یک ماموریت , او و اولسن به بررسی غاری رسیدند که احتمالا ً توسط دشمن در مکانی به نام صخره موشک مورد استفاده قرار می‌گرفت . او و اولسن به موازات یکدیگر در کنار یکدیگر بودند . ناگهان شلیک شد .
او خاطرات دردناک دوست خود را به خاطر می‌آورد . " این می‌توانست مرا در آن طرف ببیند .
این دلیل اصلی اینجا است . "
بعد دستش را تکان دادم و از او تشکر کردم . به هر حال او یکی از دلایل من بود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.