شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مربی

۲,۱۳۶ بازديد
او همچنین در کاخ سفید برای یک دوچرخه چهار روزه دریافت کرد که او و سایر مبارزان زخمی در آن شرکت داشتند .
پس از غافلگیر شدن گروهبان , رئیس‌جمهور باراک اوباما از بهبودی و آموزش خود در سخنرانی خود سخن گفت .
من حتی نمی‌دانستم که او در مورد من صحبت خواهد کرد . من روی دوچرخه نشسته بودم و او به نام من اشاره کرد و به جمعیت گفت که من در بازی‌های جنگ جویی رقابت می‌کنم . خیلی جالب بود . "
شغل رویایی
او همچنین یک پیوند ویژه با اعضای تیم دارد , رابطه‌ای مشابه با سربازانش .
او گفت : " شما می‌توانید برادری را ببینید , اما به اندازه ارتش رایج نیست . " اما هنوز هم جو تیم است و همه با همان هدفی که در ذهن دارند می‌آیند . "
هنگامی که او در حال آماده شدن برای خروج از بازی فینال فصل قبل بود , او پرچم‌های رنگی را که در جعبه‌های سایه احاطه شده بودند به بازیکنانی داد که در جامعه داوطلب بودند و برخی از آن تلاش‌ها به سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان کمک می‌کردند .
" من این کار را قبل از اینکه متوجه شوم که بازگشتم " انجام دادم . این روش من برای تشکر از شما برای هر کاری است که در جامعه انجام می‌دهید . "
بعضی از بازیکنان حتی پرچم را در کمد گذاشتند .
او گفت : " رفتن به رخت‌کن و دیدن پرچم‌ها بسیار خنک است . " این برای من خیلی اهمیت دارد . "
در ابتدا , او پس از گرفتن درس علوم کامپیوتر در دبیرستان , به اینترنت علاقه‌مند شد .
او گفت : " اصلا ً چنین احساسی نداشت . "
او امیدوار است که با استفاده از فرصت‌های یافت‌شده در mit علاقه و مهارت خود را گسترش دهد .
او گفت : " اینترنت قطعا ً به عنوان یک نوع جنگ بسیار مهم در حال ظهور است که قبلا ً وجود نداشت . " " پس , فکر می‌کنم در راس این قرار باشد . "
هیچ مهم نیست که او در کجا به سر می‌برد , کریک , که یک معتاد است , گفت ارتش سود خواهد برد .
او گفت : " یک چیز در مورد او این است که او آشکارا می‌راند . " او یک روز افسر بسیار خوبی خواهد بود . "
ای . عالیه , ملبس به لباس سبز ارتشی اش , گفت که همه سربازان می‌توانند تاریخ و شکوه این بازی را که توسط افراد مشهور مانند مارک والبرگ , هنرپیشه و راجر هادسن فارغ‌التحصیل شده بود , در آغوش بگیرند .
او گفت : " این یک تاریخ طولانی رقابت بین دو مدرسه عالی در آمریکا است . " وقتی ما در میدان جنگ هستیم , همه دوست هستیم . اما یک روز از سال برای رفاقت و تفریح خوب کنار هم می‌آییم اما یک آزمایش واقعی برای ما و نیروی دریایی است .
این اولین بازی فوتبال آمریکایی در اینجا , نیروی دریایی است . بهتر از این نیست . "
بعد از این بازی , تیم نوجوانان در حال فرار بود . در این فصل , بولتون گفت که اگر چه نیروی دریایی برای ثبت رکورد این فصل تلاش کرده‌است .
بولتون گفت : " نیروی دریایی تیم خوبی است . " ما فقط می‌جنگیدیم . مربیان ما این سه هفته را برای ما آماده کردند . "
مربی ارتش , جف مک گری , که در طول پنج فصل خود در ارتش بهبود یافت , بخش دانش آموزان غرب را با ارائه یک افزایش مورد نیاز به بازیکنان نسبت داد . یک تیم فوتبال در حال احیا شدن تیم فوتبال ارتش بوده‌است که از زمان پایان دادن به خط پایان بازی نیروی دریایی در این تیم , از بین رفته‌است .
او گفت : " وقتی تیم فوتبال خوب بازی می‌کند احساس می‌کنم که مدرسه ما را بیشتر همراه می‌آورد , چون شما آن اتحاد را می‌گیرید و اخراج می‌شوید . " " مربی گری " موعظه می‌کند که ما بهترین مرد در زمین هستیم . داشتن آن بخش دانش آموزان خوب , داشتن این جنجال باعث ایجاد آتش برای مردم در میدان می‌شود . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.