پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

کشتیرانی

۲,۰۷۸ بازديد
در بخش قابل کشتیرانی افقی قابل کشتیرانی , قایق از روی یک سری از سه ویکت فولادی عبور می‌کند که می‌تواند در طول زمان آب بالا پایین آمده و اجازه عبور کشتی‌ها بدون قفل شدن را بدهد . سپاه , اتاق اصلی را به اتمام رساند و برج کنترل را پس از یک برج متناوب در قفل و سد در لویی ویل , کنتاکی , مدلسازی کرد .
هم فری گفت : " دیدن این سطح از تاثیر که ما به عنوان یک سازمان می‌توانیم روی بدن آب به بزرگی رودخانه اوهایو داشته باشیم , واقعا ً شاهکار مهندسی است . "
تا زمانی که نیروهای نظامی از امکانات موجود در مرکز خرید و توسعه خارج نشوند به طور کامل کامل نخواهد شد . در نهایت , گیاه دسته‌ای جدا می‌شود . خانه‌های قدیمی برای حراج و یا به طور بالقوه تخریب خواهند شد . خاک سطحی , گندمیان بومی و درختان باید در زمین کاشته شوند . قفل ساز که چندین مایل در غرب اوهایو واقع بود عملیات را قطع کرد . در را باز کرد .
مقامات سپاه پاسداران بر این باورند که اثرات مک گری گوری تاثیری ماندگار و ماندگار خواهد داشت که از پیتسبورگ به دهان رودخانه اوهایو در نزدیکی قاهره , ایلینویز , تا ساحل خلیج احساس خواهد شد .
کشتی‌های کوچک و دیگر ترافیک سنگین قادر خواهند بود فقط نیمی از وقت خود را از میان قفل‌های کانال و سد عبور دهند و در امتداد یکی از شلوغ‌ترین امتداد رودخانه در کشور عبور کنند . در اینجا بیش از نیم میلیارد دلار ارزش زغال‌سنگ , مواد خام و سایر کالاها از طریق این کشش از اوهایو در هر سال می‌گذرد .
اعجاز معماری
بیرون دفتر سالن صدای یک لنج عظیم که از میان ساحل اوهایو می‌گذشت شنیده می‌شد . در این قسمت از کشور رودخانه , پذیرش تلفن همراه در بهترین حالت می‌تواند سوال‌برانگیز باشد و چند رستوران محلی این ناحیه را برای یک مترو تنها چند مایل دورتر از محل سد و سد ذخیره می‌کنند .
هال روی میز چوبی تمیز روی طبقه دوم ساختمان اداری آجری نشست . پیراهن نارنجی داشت و ریشش هم رنگ خاکستری داشت . در بیرون , انتهای جنوبی ساختمان در حروف قرمز روی یک علامت سفید رنگ شده‌بود . برخلاف امکانات جدیدی که از غرب تا غرب وجود داشت, ساختمان قدیمی به نظر می‌رسید .
خانواده هال به عنوان یک نوزاد , در حدود ده دقیقه پس از میلاد, مسکن دوران قاجار را اشغال کردند . برخی از خانه‌های تک خانواری از جمله خانه آجری و سیمانی که در آن‌ها هال بزرگ شده‌بود , به دفاتر سپاه تبدیل شده‌بود .
پس از تقریبا ً شش سال , دوباره ارتش را ترک کرد . دیگر لباس رسمی به تن نداشت .
او سپس یک برنامه را از طریق یک موسسه غیرانتفاعی آغاز کرد که به او اجازه داد دوره‌های دانشگاهی و کارآموزی را در جامعه محلی انجام دهد . او تیم ورزشی مورد علاقه‌اش را انتخاب کرد .
در ابتدا جابز کاره‌ای اداری مختلف را برای شرکت کنندگان انجام داد , اما به سمت اتاق توزین کشیده شد تا به بازیکنان کمک کند .
وقتی دوره انترنی به پایان رسید , از پدر دو فرزند خواسته شد که برای کل فصل سال گذشته به کارآموز بازگردد .
پس از شکست مفتضحانه به میهن پرستان جدید انگلستان در مسابقات قهرمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا , او برای آخرین بار با تیم دیدار کرد تا به رخت‌کن برود .
از او خواسته شد تا به تام کروز , سرمربی تیم دو زمانه که در حال حاضر به عنوان معاون مدیر اجرایی عملیات فوتبال خدمت می‌کند , گزارش دهد .
تصمیم گرفت وقت تمام‌وقت سرباز را بگیرد .
به خاطر آنچه که او به میز می‌آورد گفت : " من فکر می‌کردم که این هک کردن قدرت و آماده‌سازی ما به خاطر آنچه که او به میز می‌آورد . " و همچنین برای بازیکنان ما شاید بتوانیم مردی را بشناسیم که این نوع فداکاری را برای کشورش ساخته بود . "
او قادر به دور زدن از بازی است که دوست دارد در آن بازی کند .
او گفت : " تا آنجا که [ اختلال استرس پس از ضربه ] ], آن را آسان‌تر کرده‌است . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.