شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

انتشلری

۲,۱۴۴ بازديد
برنامه‌های گرافیکی جدید برای آموزش سربازان , خانواده‌ها در تهدیدات سایبری آینده
از دون . ای .
پیشرفت‌ها در تکنولوژی‌های سایبری و هوشمند پتانسیل تغییر چشم‌انداز عملیات‌های نظامی آینده را دارند . برای کمک به آموزش سربازان در مورد تهدید آینده , موسسه سایبری ارتش در وست پوینت , نیویورک , با آزمایشگاه دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا یک سری عکس‌های گرافیکی تهیه کند . گرافیک در اینجا از رمانی با عنوان " قهرمان " است . "
موسسه سایبری ارتش در وست پوینت , نیویورک , با آزمایشگاه دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا مجموعه‌ای از برنامه‌های گرافیکی مانند " قطع برق " تولید کند . "
موسسه سایبری ارتش در وست پوینت , نیویورک , با آزمایشگاه دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا یک سری عکس‌های گرافیکی تهیه کند . در اینجا تصویری دیده می‌شود که در اینجا نوشته شده‌است . "
پیشرفت‌ها در تکنولوژی‌های سایبری و هوشمند پتانسیل تغییر چشم‌انداز عملیات‌های نظامی آینده را دارند . برای کمک به آموزش سربازان در مورد تهدید آینده , موسسه سایبری ارتش در وست پوینت , نیویورک , با آزمایشگاه دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا یک سری عکس‌های گرافیکی تهیه کند . تصویری که در اینجا دیده می‌شود از رمانی با عنوان " تهدید خودی " است . "
فورت مید , md . - از زمان جنگ جهانی دوم , ارتش از کتاب‌های کمیک برای آموزش سربازان به وظایف خاص استفاده کرده و تلفات را از طریق افزایش آگاهی موقعیتی کاهش می‌دهد .
این روند در جنگ ویتنام ادامه یافت . در آن زمان , ارتش یک نقص آموزشی کشف کرد و یک کتاب کمیک تولید کرد تا به سربازان درباره نگهداری سلاح مناسب آموزش دهد .
امروز , ارتش با چالش جدیدی مواجه است .
پیشرفت در تکنولوژی‌های سایبری و هوشمند پتانسیل تغییر چشم‌انداز عملیات‌های نظامی آینده را دارد .
راس گفت که ارتش , شرکای متحد و دشمنان آن‌ها راه‌های جدیدی را برای نفوذ دستگاه‌های شبکه‌ای در میدان نبرد پیدا کرده‌اند .
" استفاده از تکنولوژی شبکه‌ای در همه جا در همه جا حاضر است و استفاده از این دستگاه‌ها در میادین جنگ آینده متداول‌تر خواهد شد ; هیچ گونه گریزی از این روند وجود ندارد . تکنولوژی در هر سطحی از ارتش ما یکپارچه است . "
راس گفت که با حفظ میراث حاصل از تولید ادبیات تصویری برای بهبود آمادگی , aci با آزمایشگاه دانشگاه ایالتی آریزونا هم‌کاری کرده‌است تا یک رشته گرافیک کامپیوتری تولید کند .
این آزمایشگاه , متخصصان نظامی , دولتی , صنعتی و دانشگاهی را برای پیش‌بینی تهدیدهای احتمالی آینده گرد هم می‌آورد .
در این کارگاه , این کارگاه سناریوهای بالقوه تهدید سایبری را توسعه داده و سپس گزینه‌هایی را برای اختلال , کاهش و بازیابی از این تهدیدات آینده بررسی می‌کند .
راس در نظر دارد آنچه را که تهدیدهای سایبری در طول چند سال آینده محتمل می‌دانند , براساس ترکیبی از حقایق علمی و تخیل افراد درگیر , توضیح دهد .
او گفت : " این پروژه برای ارائه این درک از طریق روایت بصری طراحی شده‌است . " " گزارش‌های فنی و مقالات پژوهشی به خوبی برای مخاطبان ترجمه نمی‌شوند . برنامه‌های گرافیکی موثرتر از رسانه برای انتقال تهدیدات آینده به نه تنها سازمان‌های نظامی در سطح کلان و پایین به سطح سرباز هستند . "
رمان کوتاه با عنوان " بریدگی‌ها " اثر روانی که یک حمله سایبری می‌تواند بر روی سربازان و خانواده‌های آن‌ها داشته باشد را به تصویر می‌کشد . راس گفت که در داستان این حملات به حدی بود که واحد مستقر شده را برهم بزنند و آن‌ها را به یک حمله سازمان‌یافته باز بگذارند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.