دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

تاکوما

۱,۹۷۳ بازديد
کال med سال‌ها مراقبت از بیمار را جشن می‌گیرد
توسط سوزان سوزان ( فرماندهی بهداشت منطقه‌ای اقیانوس آرام ) در دسامبر ۲۰۰۹
رهبری کنونی و سابق و کارکنان از یگان پزشکی کالیفرنیا , مراسم سالگرد تاسیس این واحد را بر عهده گرفتند . تصویر 2 . 1 .
این فیلم در مراسم سالگرد جدایی پزشکی کالیفرنیا در ایالت کالیفرنیا , کالیفرنیا , کالیفرنیا برگزار شد .
رهبر گروه پزشکی کالیفرنیا , برین دیزی , فرمانده گروه پزشکی کالیفرنیا , و کارمندان دون کارلوس به خاطر سازماندهی مراسم سالگرد استقلال این واحد در مرکز شهر مونتری , کالیفرنیا , تشکر نمی‌کنند . است .
( بازنشسته ) است . او بخشی از تیم فرماندهی اولیه واحد بود .
( بازنشسته ) دکتر داگلاس فیلیپ در مراسم سالگرد جدایی پزشکی کالیفرنیا در ایالت کالیفرنیا , کالیفرنیا , کالیفرنیا صحبت می‌کند . فیلیپ فرمانده اول واحد بود .
مرکز درمانی ارتش در تاکوما , تاکوما . - - موسس و کارکنان فعلی گروه پزشکی کالیفرنیا , سالگرد استقلال این واحد را در ماه دسامبر سال ۲۰۰۷ جشن گرفتند .
بیش از نیمی از بیماران و خانواده‌های آن‌ها , و دانشجویان نظامی بین‌المللی , مراقبت‌های اولیه و سایر خدمات بهداشتی از پزشکی را دریافت می‌کنند .
ریشه‌های این گروه را می ‌توان به سقوط دیوار برلین باز گرداند که رهبری وزارت دفاع را بر آن داشت تا تجدید نظر اساسی و فهرست کمیسیون بسته شدن این دیوار را منتشر کند . سیلاس b . بیمارستان انجمن هیز ارتش بسته شد و بخش پیاده‌نظام در حال حاضر به پایگاه مشترک مستقر در پایگاه مستقر شد . هنوز هم‌نیاز به حمایت پزشکی داشت . در واقع , کال med برای مراقبت از اعضای باقیمانده خدماتی که در درجه اول در موسسه زبان دفاع در نزدیکی و مدرسه تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی حضور داشتند , ایستادگی کرد .
برین دیزی , فرمانده med , با تمام این تغییرات صحبت کرد , زیرا اولین کلینیک این واحد در را باز کرد .
" من با نحوه تغییر رشته پزشکی ارتش در چند سال گذشته و مطمئنا ً در حرفه خودم , برخورد کرده‌ام . ما دو بار تکرار پرونده‌های الکترونیک سلامت را طی کرده‌ایم و ما در حال آماده رفتن از طریق تغییر دیگری در سپتامبر سال آینده هستیم . "
سفر پیدایش , وزارت دفاع الکترونیک واحد وزارت دفاع است ; کال med تنها تسهیلات ارتش دوم خواهد بود که پس از مرکز پزشکی ارتش در اختیار دارد .
" این نصب انتخاب شده‌است ; این اولین کلینیک سیار ارتش برای رفتن به سفر پیدایش است . این نوک نیزه برای سایر موسسات در سراسر ( قاره اروپا ) و ( خارج از کشور ) است که این سابقه بهداشتی را دارند . "
او اشاره کرد که سایر داروهای نظامی تغییرات پزشکی را در طول سال‌ها به کار بردند که شامل ظهور خانه‌های پزشکی بیمار محور , ایجاد پیام‌های ایمن و پیشرفت در جهت بهداشت مجازی بود . امروزه , کارکنان مراقبت بهداشتی و پشتیبانی از کال med از هشت ساختمان مختلف پشتیبانی می‌کنند و از دانشجویان , کادر و اعضای خانواده از موسسه زبان دفاعی , نیروی پشتیبانی نیروی دریایی مونتری , عملیات پشتیبانی نیروی دریایی مونتری , نیروی دریایی نیروی دریایی و اقیانوس‌شناسی و سه مکان دیگر ارتش در مرکز کالیفرنیا حمایت می‌کنند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.