جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ذخیره ای

۲,۱۷۳ بازديد
تیپ رعد و برق آزمایش‌های می‌دانی برای تست آمادگی رزمی ارتش انجام می‌دهد
نویسنده : " گری " گری " گری "
کارکنان در حال حاضر در حال انجام تست آمادگی رزمی ارتش در قلعه براگ هستند .
پس از اجرای آزمون آمادگی رزمی ارتش در قلعه براگ , در حال انجام تست آمادگی رزمی ارتش در قلعه براگ است .
در سال گذشته , ارتش از آزمایش آمادگی جنگی ارتش پرده برداشت - راهی برای برقراری ارتباط بهتر با آمادگی جنگی برای همه سربازان - و در حال حاضر در حال آزمایش در تاسیسات و واحدهای نظامی است .
گردان نظامی ارتش آمریکا , نیروی نظامی ارتش , تست آمادگی جنگی ارتش را آزمایش می‌کند . این آموزش که توسط تیم آموزش آمادگی مبارزه با آمادگی جنگی ارتش از پایگاه هوایی جکسون گرفته شده‌بود , سه سرباز تایید شده را به منظور آموزش این واحد براساس فرم مناسب , تکنیک , امتیازدهی و ارزیابی از آزمون آمادگی جنگی ارتش شش رویداد تشکیل داد .
از اول اکتبر , همه سربازان برای گرفتن آزمون جدید جنسیت و نژاد نیاز خواهند بود .
در حال حاضر , آزمایش می‌دانی به ارتش این امکان را می‌دهد تا آزمایش را اصلاح کند , با طرح‌های اولیه برای بالا بردن سربازان از هر سه مولفه برای دیدن آن .
" اکنون آزمایش فعلی , افراد زیادی وجود دارند که یافتن حداکثر استاندارد را آسان می‌یابند . سید عقیل بیک فراست , فرمانده مرکز آموزش نظامی اولیه ارتش . در آزمون جدید , آزمون تناسب اندام ارتش , جنسیت و سن خنثی است . این کار سخت‌تر است , اما برگرداندن آن سخت‌تر است و این یک آزمون بهتر آمادگی برای کاری است که ما انجام می‌دهیم , اشغال ما , که سربازان نبرد در نبرد هستند . "
بیش از ۸۰۰ سرباز قبلا ً آزمایش را انجام داده‌اند که پیش از این آزمون آمادگی رزمی ارتش خوانده شده‌بودند . آن‌ها همچنین به عنوان بخشی از آموزش ارتش و فرماندهی و فرماندهی نیروهای نظامی که سال گذشته در چندین تاسیسات آغاز شد , بازخوردی ارائه دادند.
این تست آمادگی رزمی ارتش تقریبا ً یک درصد پیش‌بینی عملکرد براساس توانایی ما در آزمایش مولفه‌های فیزیکی آمادگی رزمی است . " هاس .
تست تناسب اندام ارتش سه رویداد دارد که باید در دو ساعت انجام شود - - نشستن , شنا کردن و دویدن دو مایل - - آزمون جدید شش رویداد را نشان می‌دهد که باید در عرض چند دقیقه تکمیل شوند : قدرت - بلند ایستادن ; پرتاب دست , کشیدن و حمل . حداکثر امتیاز ممکن است یک سرباز تحت آزمون آمادگی جسمانی فعلی , امتیاز قابل قبولی داشته باشد .
هارولد سمپسون , مشاور ارشد نظامی گردان جاسوسی نظامی و تشکیلات اطلاعاتی ارتش , گفت : " هدف از آزمایش آمادگی ارتش ترک سربازان از منطقه امن آن‌ها است . "
پس از سال اول , کل ارتش فعال , ذخیره ارتش , و واحدهای گارد ملی در مرحله تشخیص مشارکت خواهند داشت تا اطلاعات بیشتری در مورد نیاز به تجهیزات , فضا و استانداردهای درجه‌بندی فراهم آورند .
انتظار می‌رود که تنظیمات نهایی برای این آزمایش بعد از آن انجام شود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.