جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

شماره

۲,۱۲۸ بازديد
ب
نوشته شده بود :
۱ . نگاه کنید , یک مکانیک چرخ چرخدار با شرکت براوو , گروه تعمیر و نگهداری هوانوردی , گروه تعمیر و نگهداری هواپیما , به یک قسمت قبل از تعمیر وسایل نقلیه خود در طول اولین آموزش سالیانه ترکیبی خود در لندن جدید زل می‌زند . , and y . سربازان عملیات زیادی را از جوشکاری , تعمیر و نگهداری هواپیما و هواپیما , تعمیر و سوخت‌گیری , درجه‌بندی تجهیزات و تعمیر در طول عملیات روزانه و شبانه انجام دادند .
صخره کوچک , کشتی . یک فرمانده ارشد ارتش از رهبران خواست تا با تلاش‌های نوسازی همگام باشند که مرگبار بودن و موفقیت این نیرو را در طی کنفرانس فرماندهان گارد ملی ارتش میسر می‌سازد .
با صحبت کردن با تیم‌های تیپ که نماینده واحدهای گارد ملی مستقر در سراسر ایالات‌متحده بودند, جورج گاس مسئول ارتش , بر اهمیت هم‌کاری بین سه مولفه ارتش برای باقی ماندن موثرترین نیروی مبارزه در جهان تاکید کرد .
" من مطمئن هستم که اگر این کار را با هم انجام ندهیم , موفقیت نخواهد بود و صراحتا , این مسئولیت ماست که آماده باشیم . اولویت‌های من - که قرار است دبیر کل ارتش و فرمانده ارتش - کره باشند ; جنگ کنونی ; واحدهای آمادگی متمرکز ; و اروپا . "
منشی [ مارک ] , و ژنرال [ مارک ] , ما را به سمت این مسیر سوق می‌دهند , اما ما در مورد انجمن جمعی مان نیستیم . ما باید تلاش خود را انجام دهیم و خود را مسئول کنیم . "
بخشی از آن پاسخ به پاسخگویی در تلاش‌های متمرکز دولت برای آماده شدن برای عملیات‌های چند حوزه‌ای است . این تلاش‌ها در حال آماده‌سازی هستند ; در دسترس بودن تجهیزات و آمادگی تجهیزات , به ویژه هنگامی که به تجهیزات پزشکی و مواد و همچنین قطعات و اجزای تعمیر مربوط می‌شود ; آمادگی مهمات در قالب دریافت , ذخیره‌سازی , صدور , تخریب و تخریب ; آمادگی مهمات پایگاه صنعتی , آمادگی سربازی و خانواده ; و اطلاعات لجستیکی که شامل سیستم‌های شرکت است.
او به طور خلاصه درباره تغییرات در اصلاحات مدیریت تاسیسات و تلاش‌های ارتش برای تغییر شکل پست‌ها و تاسیسات نظامی و اطمینان از توانایی آن‌ها در حمایت از دولت صحبت کرد . او گفت که گسترش دستورها برگزاری زمین برای تامین یک منطقه پشتیبانی استراتژیک که سربازان بتوانند با خانواده‌هایشان زندگی کنند , آموزش برای آماده شدن برای جنگ و سپس استقرار در جنگ , نشانه موفقیت است .
در حالی که چنین اصلاحات مدیریت نصب پیشنهادی ممکن است به طور مستقیم بر روز گارد ملی تاثیر نگذارد , این نقش منحصر به فرد این مولفه در طول عملیات تشدید شده , نقش منحصر به فردی ایفا کرده‌است .
اما همچنان که تمرکز بر تغییر از جنوب غرب آسیا و خاورمیانه ادامه می‌یابد , بسیاری از اعضای گارد به برنامه مولفه‌های ذخیره سنتی هفته‌ای یک هفته , دو هفته در سال و استقرار کم‌تر در بین آن‌ها , مراجعه می‌کنند . در نتیجه , بسیاری از سربازان در معرض خطر از دست دادن ارتباط با سختی دست یافته نسبت به تصویر بزرگ‌تر هستند , که چیزی است که نشان می‌دهد افسران و فرماندهان باید از آن آگاه باشند و سعی کنند از آن اجتناب کنند .
رهبران درگیر می‌توانند پویایی را تغییر دهند . مهم است که با یکدیگر راحت باشیم , چه در زندگی شخصی شما و چه در کسب و کارها , در شغل روز یا نقش ارتش شما . باید اصول و شخصیت اطرافیان خود را درک کنید . بسیاری از ما در طول چند سال گذشته با هم کار می‌کردیم تا به گوشه‌های معینی برگردیم . ما هر فرصتی را برای ساخت داریم , و زمانی که این فرصت را از دست می‌دهیم , نیرو آن را پرداخت می‌کند . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.