شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قهوه

۲,۱۵۹ بازديد
قدیمی‌ترین مرد آمریکایی , سرباز جنگ جهانی دوم در قبرستان تاریخی دفن می‌شود
توسط شان مک گری , اخبار ارتش
ریچارد رایدر , یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که با معاون سابق ارتش پاتریک جی . مورفی در سن آنتونیو , تگزاس شهری در ایالت تگزاس از ایالات جنوبی ایالات‌متحده آمریکا است . او در سن شش‌سالگی درگذشت . او در قبرستان ایالتی تگزاس در آستین به خاک سپرده خواهد شد .
فورت مید , md . ریچارد رایدر , یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که قرار است مسن‌ترین مرد آمریکایی باشد , روز شنبه در یک گورستان تاریخی در شهر زادگاهش آوستین به استراحت خواهد نشست .
نوه بردگان نیز داوطلب شد تا به ارتش ملحق شود و در گردان هواپیمایی مهندس عمران , یک واحد آمریکایی , خدمت کند . او برای نمایش به تئاتر اقیانوس آرام و از آنجا به همراه توقف‌های در گوام , باز , و ایوجیما مستقر شد .
در درجه افسری ارتش را ترک کرد . طبق یک مقاله ستاره‌ها و نوارها , او در فروش مبلمان و بعد از آن در دفتر خزانه‌دار کل ایالت تگزاس به کار خود ادامه داد .
او در قبرستان ایالتی تگزاس به خاک سپرده خواهد شد .
براساس داده‌هایی که توسط گروه تحقیقاتی سازمان ملل متحد منتشر شده‌است , گمان می‌رود که پیش از مرگش به عنوان دومین فرد زنده در جهان در سن چهل و چهار سالگی باشد .
در روز چهارشنبه , هر دو سناتور دموکرات از تگزاس یک قطعنامه مجلس سنا برای بزرگداشت این سناتور ارائه کردند .
در این قطعنامه , قطعنامه " یک قهرمان آمریکایی است که قدرت , فداکاری و خدمت را به ایالات‌متحده آمریکا نشان می‌دهد . "
در سال‌های اخیر , شرکت کنندگان در مراسم و رویداده‌ای ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند .
او چندین بار از کاخ سفید دیدن کرد و در آن زمان رئیس‌جمهور باراک اوباما در مراسم روز سربازان قدیمی در آرامگاه ملی آرلینگتون از او صحبت کرد .
اوباما در سخنرانی خود گفت : " وقتی جنگ جهانی دوم به پایان رسید , ریچارد به خانه تگزاس رفت تا ملتی به شدت به نژادی تقسیم شود . " و خدمت او در میدان نبرد همیشه با احترامی که در خانه داشت مطابقت نداشت . اما این کهنه سرباز سرش را بالا گرفت . "
اوایل همان سال , اوباما گفت که این کهنه سرباز برای اولین بار به عنوان بخشی از یک پرواز افتخار از واشنگتن دیدار کرد . در طول سفر به بنای یادبود جنگ جهانی دوم ادای احترام کرد . او همچنین مارتین لوتر کینگ پسر را دید . بنای یادبود .
اوباما گفت : " همانطور که ریچارد روی ویلچر نشسته بود , او گریه می‌کرد . " جمعیتی که دور او جمع شده‌بودند گریه می‌کردند - - دیدن یکی از قدیمی‌ترین سربازان قدیمی جنگ جهانی دوم شاهد یک روز , پیشرفت ملتی که فکر می‌کرد هرگز نخواهد آمد . "
در سن آنتونیو , تگزاس , در سن آنتونیو در تگزاس بزرگ‌ترین نسل را به نمایش گذاشت .
سپس در ماه مارس , " سان آنتونیو اسپرز " , " سن آنتونیو اسپرز " در یکی از بازی‌های nba به زمین بسکتبال رفت و یک بلوز شخصی به او داد .
شهر آستین نیز به طور رسمی به خیابان " ریچارد " نقل‌مکان کرد . "
در حالی که هنوز معلوم بود که سوار اتومبیل خودش است و چمن‌ها را می‌زند . او در مصاحبه‌ای با سی ان ان خدا را به خاطر زندگی طولانی که شامل چند عیب و ایراد بود نسبت داد .
" من در قهوه خود ویسکی می‌خورم . گاهی اوقات من آن را صاف می‌کنم . " سیگار را دود می‌کنم ; دود را خاموش می‌کنم . قورت نمی‌دهم . "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.