پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

والش

۲,۱۰۴ بازديد
ب. ~~~ ا .
نویسنده : جیسون w . ادواردز , رئیس مرکز پزشکی ارتش بروک
دون رایان , نماینده‌ای از شرکتی که برنامه را توسعه داد, به دکتر ساموئل گریفیث , پزشک , آموزش می‌دهد که چگونه از برنامه پیام‌رسانی ایمن در مرکز پزشکی ارتش بروک , فورت سام هوستون , تگزاس , و غیره استفاده کند . app _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
پایگاه مشترک سن آنتونیو , تگزاس - - متخصصان پزشکی در مرکز پزشکی ارتش بروک یک برنامه پیام‌رسانی مبتنی بر ابر را مستقر کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اطلاعات بیمار را از وسایل شخصی و ایستگاه‌های کاری آن‌ها به طور ایمن به اشتراک بگذارند .
app _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
حتی مهم‌تر از صرفه‌جویی مالی از حذف دستگاه‌های خارجی , تعداد کارکنان زمانی است که با استفاده از برنامه کاربردی صرفه‌جویی می‌کنند .
مهندس
به گفته والتر پیتر والش , مدیر ارشد تکنولوژی , این برنامه کاربران را قادر خواهد ساخت تا عکس‌های پزشکی را تبادل کنند که می‌تواند مستقیما ً از این برنامه گرفته شود بدون اینکه بر روی دستگاه شخصی کاربر ذخیره شود .
علاوه بر این , app می‌تواند برای چت تصویری زنده مورد استفاده قرار گیرد که به متخصصان پزشکی اجازه می‌دهد تا از فاصله دوری کنند و زمان باارزش را حفظ کنند .
والش گفت : " ما امیدواریم به اندازه کافی کار کند که به راه‌حل اقتصادی تبدیل شود . "
رویداد سالگرد شامل سخنرانان مهمان بویژه از تیم فرماندهی اصلی گروه می‌شد .
ایوان ( بازنشسته ) گفت : " از همه سازمان‌های ارتشی که من امتیاز فرماندهی یا بخشی از کل حرفه نظامی خود را داشته‌ام , جدایی پزشکی کالیفرنیا به قلب من نزدیک‌تر است . " فیلیپ فیلیپ فیلیپ . " این به این دلیل است که ما یک سازمان جدید هستیم و هیچ راهکار برای آن وجود ندارد … احتمالا ً نادرترین چیز برای فرماندهی , فرمان دادن یک سازمان جدید بدون یک راهکار است و از آنجا احساس آزادی را احساس می‌کنید که به عنوان رهبری یک سازمان عمل می‌کند . "
این تیم متشکل از رهبران اقدام کننده چندین سال پیش نیز چالش‌های جدیدی را در این زمان به خود اختصاص داد که شامل انتقال به بازار بود .
ژنرال بازنشسته گفت : " خوش بینی فرصت را به ارمغان می‌آورد ; ما اولین سایت برای آزمایش بودیم . ) گارفیلد کانتی
بعضی از اعضای تیم اصلی هنوز به عنوان نیروی med خدمت می‌کنند و مراسم به افتخار طول عمر در خدمت و تعهد برگزار می‌شود . این اعضای تیم عبارتند از : مارگارت جانسون , ریک مایکل و رز ماری .
او از کارکنان قدیمی و جدید در ارائه مراقبت دلسوزانه به بیماران قدردانی کرد .
او گفت : " از شما و کارکنان گروه سپاسگزارم که به سختی کار می‌کنند تا بهترین درمان را در روز و روز افراد ذی‌نفع خود ارائه کنند . "
آرون آرون لوپز , افسر لجستیک ستاد فرماندهی مرکزی و ستاد فرماندهی ارتش , تیپ اطلاعات نظامی , گفت : " این تست آمادگی نظامی قوی است . " لوپز گفت : " این چالش بسیار مشکل‌تر از تست آمادگی جسمانی فعلی ما است , اما با آموزش مناسب , استانداردهای می‌توانند برآورده شوند . "
نیروی اعزامی ارتش آمریکا , و نیروی اعزامی , عملیات‌های جاسوسی را در پشتیبانی از گروه‌های سطحی و زیر انجام می‌دهند , قابلیت‌های تقویت رو به پایین را به لشکر , تیم‌های رزمی تیپ و سایر سازندها فراهم می‌کند . ستاد فرماندهی گردان و گردان به منظور دریافت , ادغام , استخدام و حفظ قابلیت‌های سازمان اطلاعاتی در پشتیبانی از فرماندهان نیروی کار و فرماندهی طراحی شده‌اند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.