جمعه ۲۴ فروردین ۰۳

کمال

۲,۱۰۰ بازديد
اریکسون اضافه کرد : در کشوری با نیم‌میلیون نفر جمعیت , برنامه‌های غربالگری و درمان ملی مفید هستند ; با این حال , پیش‌گیری از سرطان رحم , در کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان برای زنان در رواندا نیز الزامی است .
این سرطان گردن رحم از شایع‌ترین علت مرگ و میر در میان زنانی بود که منجر به مرگ و میر در میان زنان در رده هفتم شدند . با وجود این , رواندا یک کمپین ایمن‌سازی ملی را به عنوان بخشی از استراتژی کنترل سرطان دهانه رحم آغاز کرد و شروع به تهیه واکسن hpv برای دختران نوجوان کرد .
اریکسون در حین صحبت در یک مراسم خیریه برای rotary international در طی دیدارش گفت : " یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های من در مراقبت از سرطان , گسترش واکسن ویروس پاپیلومای انسانی در رواندا است . " " نرخ ایمن‌سازی اچ پی اچ پی اچ در این کشور به خوبی در حال افزایش است . "
اریکسون گفت هر دو افسر توافق کردند که کاهش قابل‌توجهی در تشخیص hpv و سرطان سرویکس به عنوان اولین نسل زنان جوان واکسینه شده وجود داشته باشد.
اریکسون گفت که مدیر کلینیکی این شرکت همچنین درخواست استخدام اعضای نظامی در چندین متخصص دیگر برای تبادل تخصصی با پزشکان رواندا را کرده‌است .
سه پزشک که به مرکز پزشکی مرکز پزشکی تهران مراجعه کرده بودند , عبارتند از : مک کانر , جراح گوش , حلق و بینی , پزشک متخصص مراقبت‌های پزشکی , و مایک دویت , یک متخصص رادیولوژی .
این تبادل شامل سمینارهای رهبری روزانه درباره اصول رهبری , ویژگی‌ها و ویژگی‌های رهبران خوب , سبک‌های رهبری , مدیریت تعارض و ساختار داروهای نظامی و داروهای نظامی رواندا بود .
اریکسون می‌گوید : " بسیاری از ما به پزشکی نیاز داریم تا تفاوت بزرگی در زندگی بیماران خود ایجاد کنیم. " کار در آفریقا یادآور خوبی است که چرا ما به پزشکی رفتیم . "
او گفت که در حالی که پزشکان از دانش ترکیبی و تجربیات منحصر به فرد آگاهی یافتند , این بیماران واقعا ً مفید هستند .
او گفت : " بیماران ما از طریق تخصص پزشکان و همتایان آمریکایی ما مراقبت بهینه دریافت کردند . " " این به مدت طولانی در بیمارستان نظامی رواندا سود می‌برد , زیرا ما دانشی را که مبادله کردیم و روش‌هایی را که مراقبت از بیمار را در آینده افزایش خواهد داد , به کار می‌گیریم . "
شرکت کنندگان اجازه بازدید از پزشکان را دادند تا ببینند که کارکنان بیمارستان چطور می‌توانند امکانات پزشکی و نحوه مراقبت از بیمار را مدیریت کنند . او با همتای خود در چندین جنبه فرآیند مراقبت از بیمار کار کرد .
کانر گفت : " من این فرصت را داشتم که هم در مراقبت بالینی و هم در محیط عملیاتی آن‌ها کار کنم . " " من واقعا ً آنچه را که آن‌ها می‌توانند در رابطه با چالش‌های پیش روی روز به روز انجام دهند تحسین می‌کنم . "
کانر گفت : " این بیماری اغلب موارد پیشرفته‌ای از نئوپلاسم ها یا تومورهای پوستی یا دیگر بیماری‌های مرتبط با سرطان را به خاطر عدم دسترسی به مراقبت می‌بیند .
او گفت : " آن‌ها در اینجا موارد بسیار پیشرفته و چالش برانگیزی دارند . " " این کار به من پاداش داده‌است تا مراقب مراقبت آن‌ها از ارتش و غیرنظامیان باشم . "
تیم اریکسون رهسپار شد و همکاران و دوستان جدید خود را ترک کرد که از طریق یک هدف مشترک , برای کاهش رنج و نجات جان خود گرد هم آمدند .
او گفت : " من می‌خواهم از تیم نظامی افغان بخاطر اشتیاق و تعهد آن‌ها به کارشان تشکر کنم , و امیدواریم که دوباره با آن‌ها کار کنیم تا بتوانیم مراقبت از بیماران خود را بهبود بخشیم . او گفت : "

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.