سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

۴۰۰ مرد سوری متهم

۲,۰۸۶ بازديد
S.D.F. در حدود ۴۰۰ مرد سوری متهم به پیوستن به دولت اسلامی و شام را در دست دارد ، به گفته مقامات آشنا با عکس فوری اخیر از داده‌های دولتی فاش نشده و ۵۹۳ مرد از ۴۷ کشور دیگر - بسیاری از مصر ، مراکش ، عربستان‌سعودی ، تونس و ترکیه . حدود ۸۰ نفر از کشورهای اروپایی از جمله حدود ۴۰ روس و ۱۰ تا ۱۵ نفر از فرانسه و آلمان هستند .
مسئولان به همه زندانیان مرد به عنوان " مبارزان خارجی " اشاره می‌کنند ، هر چند که دولت اسلامی شام و شام برخی از سربازان را به مشاغل اجرایی تبدیل کرده‌است ، آن‌ها بر این باورند که اغلب آن‌ها به مبارزه با نام خلیفه‌گری ادامه داده‌اند .
طبق گفته یک فرمانده عملیات ویژه که نخواست نامش فاش شود ، چند نفر از زندانیان از حفره در زندان ainissa عبور کردند . از آن زمان ، ارتش آمریکا به ارتقا امنیت کشور کمک کرده و حدود ۱.۶ میلیون دلار هزینه کرده‌است .
در ainissa ، او گفت که در حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار برای لایه دوگانه دیواره‌ای بتنی پیش‌ساخته در ماه ژوئن پرداخت شده‌است ؛ دوربین‌های امنیتی و دروازه‌های راهرو به زودی اضافه خواهند شد . حدود ۷۵۰، ۰۰۰ دلار کمک به نوسازی یک زندان دولتی سابق در Hasaka است که تا ۱۰۰۰ زندانی را در بر خواهد گرفت .
اما او هشدار داد که هیچ گزینه امنی وجود ندارد .
با وجود ارتقا امنیتی ، the یک زندانبان غیر محتمل است . این یک دولت مستقل با یک سیستم قضایی شناخته‌شده نیست ؛ دادگاه ویژه تروریسم را تشکیل داده‌است - و مجازات اعدام را منسوخ کرده‌است - اما استفاده از آن‌ها برای پی‌گرد تنها سوری‌ها ، نه خارجی‌ها .
و موقعیت ژئوپلیتیک آن نامطمئن است . آقای ترامپ با وجود سیگنال‌های ترکیبی نشان داد که می‌خواهد به زودی نیروهای آمریکایی را از سوریه خارج کند . menaced نظامی ترکیه ، دیگر شبه نظامیان شورشی و دولت سوریه که تحت حمایت روسیه هستند، با که ممکن است به توافق برسند ، S.D.F. به رهبری کرد می‌تواند کنترل بر زندان‌ها را از دست بدهد چرا که جنگ ادامه دارد .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی ، پس از ملاقات با مقامات S.D.F. محلی و سفر به prisons گفت که دیگر نگران حمله یا سو استفاده نیست ، اما بیشتر در مورد شکنندگی موقعیت این گروه نگران شده بود .
" زندان بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کردم . او گفت : " مردم در حال دویدن بهتر از آن هستند که فکر می‌کردم خواهند بود . اما اکنون نگران وضعیت بزرگ‌تر هستم . این واقعا ً به آن اندازه که فکر می‌کردم پایدار نیست . بازداشت شدگان در خیابان یا کشته شدگان هستند ."
Editors
فصل Memorial Sloan مموریال of Turmoil
در ۱۲ دقیقه همه چیز اشتباه شد .
برای گرفتن پیغام این هنرمند باید واقعا ً به دقت نگاه کنید .
مبارزان مظنون دولت اسلامی در سال ۲۰۱۶ توسط سربازان S.D.F. در Manbij سوریه بازداشت شدند .
اعتبار
(Rodi سعید / رویترز )
تصویر
در ۲۰۱۶.Cred ، سوریه ، مبارزان مظنون دولت اسلامی توسط سربازان S.D.F. در Manbij سوریه بازداشت شدند .
بهبود شرایط
Havall Khobat ، رئیس بخش اطلاعات منطقه‌ای S.D.F. که هم در این زندان و هم در شهر مرزی نزدیک Kobane نظارت می‌کند ، گفت که کردها یک سال پیش در میان هجوم on ، مدرسه ainissa را به زندان تبدیل کردند .
آقای Khobat یک مرد ۲۷ ساله با رفتاری جدی که لباس استتار سبز پوشیده بود و شانه‌هایش را آویزان کرده بود گفت : " ما هیچ وقت نداشتیم - ما فقط خیلی سریع آن را ساخته‌ایم . ما مدت زمانی زندان Kobane داشتیم و برای پذیرفتن همه این بازداشت شدگان کافی نبود ."
advertisement
او گفت که ساختمان ainissa ۲۲۳ مظنون شام اسلامی را از سوریه و زندان Kobane را بیش از ۲۰۰ تن دیگر از کشورهای دیگر نگهداری کرده‌است . او گفت که به تدریج که the با جیب‌های دولت اسلامی و سلول‌های مخفی مبارزه می‌کند ، بیشتر به جریان خود ادامه می‌دهند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.