جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آقای بریسارد

۲,۱۱۴ بازديد
برای اولین بخش از سال ۲۰۱۸ ، داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط آقای Brisard نشان می‌دهد که تعداد حملات بی‌اثر ثابت مانده‌است .
نهاده‌ای انتظامی غربی در مواجهه با فشار شدید عمومی برای متوقف‌کردن این حملات ، بازی خود را افزایش داده‌اند . Bill ، یکی از اعضای ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی در واشنگتن ، گفت که پیشرفت‌های متعددی آن‌ها را در شکار تروریست‌ها بهتر کرده‌است : " نظارت بیشتر از رسانه‌های اجتماعی . درک بهتر از شبکه‌ها . و هماهنگی بهتر با کشورهای دیگر ."
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
ابوبکر البغدادی رهبر دولت اسلامی در سال ۲۰۱۴ خلیفه‌گری را اعلام کرده و موجی از حملات تروریستی را در سراسر جهان آغاز کرده‌است .
تصویر
ابوبکر البغدادی رهبر دولت اسلامی در سال ۲۰۱۴ خلیفه‌گری را اعلام کرده و موجی از حملات تروریستی را در سراسر جهان آغاز کرده‌است .
نظارت الکترونیک بسیار حیاتی است .
اکثر حملات در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ توسط افرادی انجام شد که به دولت اسلامی آنلاین معرفی شدند و تنها ارتباط آن‌ها با این گروه یک سیگنال Wi - Fi بود . در تعداد رو به افزایشی از نمونه‌ها ، آن‌ها توسط یکی از مربیان سایبری گروه مستقر در سوریه ، لیبی ، افغانستان و فراتر از آن هدایت شدند - که آن‌ها را از برنامه‌ریزی برای اجرای یک توطئه هدایت کردند .
تحلیلگران می‌گویند که نهاده‌ای انتظامی به طور فزاینده‌ای قادر به نفوذ به این دنیای آنلاین بوده‌اند ، برخی اوقات در اتاق‌های چت کشور اسلامی در Telegram ، پایگاه پیام‌رسانی رمزنگاری شده که رسانه ترجیح داده‌شده این گروه است ، کمین‌کرده اند .
در سال ۲۰۱۶ ، یک نوجوان اهل تورنتو ، عبدالرحمان آل Bahnasawy ، از این برنامه برای برقراری ارتباط با یک عضو دولت اسلامی استفاده کرد که با نام صفحه نمایش داده شد و به معنای کفار بود . مقامات فدرال اعلام کردند که در یک سری از سخنرانی‌های تب‌آلود ، دو برنامه برای دیدار در شهر نیویورک با هدف انجام " حمله تروریستی پاریس - یا بروکسل - مانند حملات تروریستی " برنامه‌ریزی شده‌اند .
آقای Bahnasawy یک همدست سوم را در ناحیه نیویورک استخدام کرد ، که او همچنین با یک برنامه رمزنگاری شده ملاقات کرد و ۴۰ پوند از آب‌اکسیژنه ، جز مواد خام استفاده‌شده برای ساخت the مواد منفجره ، را به آدرس خانه همدست برد . آن‌ها درباره اجاره یک کابین در جنگل برای جمع کردن بمب و تعویض نقشه‌های متروی نیویورک ، با پیکان‌هایی که نشان می‌دهد مواد منفجره باید در آنجا قرار داده شوند ، تحقیق کردند .
تبلیغ
یک بمب‌گذار انتحاری دولت اسلامی ۲۲ نفر که بسیاری از آن‌ها دختر نوجوان بودند را در یک کنسرت آریانا در منچستر ، انگلستان ، در ۲۰۱۷.Cred itDave تامسون / گتی ایماژ )
اما همدست نیویورک یک عامل مخفی F.B.I. بود . آقای Bahnasawy چند روز پس از ۱۸ سالگی اش در یک پارکینگ هتل پیش از رسیدن به شهر دستگیر شد .
با هر بازداشت ، مقامات از تلفن‌های همراه و لوازم الکترونیکی استفاده می‌کنند ، تماس‌های خود را دانلود کرده و چت کردن را مطالعه می‌کنند، و یک دستگیری را به یک فرصت تبدیل می‌کنند تا کل شبکه را تشکیل دهند. بیش از یک سال پس از دستگیری آقای Bahnasawy ، مقامات زندان او را در تلاشی برای جلوگیری از کشتن Kuffars مخفی نگه داشتند . کشتن Kuffars ، یک آمریکایی ۱۹ ساله که در پاکستان زندگی می‌کند و نام واقعی او طلحه هارون است ، در نهایت دستگیر شد .
با کاهش حملات تروریستی ، دستگیری افراد افزایش‌یافته است . در سال ۲۰۱۴ ، ۳۹۵ نفر در اروپا در ارتباط با تروریسم بودند . براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط Kacper Rekawek ، که ریاست موسسه تحقیقاتی دفاعی و امنیتی در Globsec ، یک موسسه تحقیقاتی در اسلوواکی را بر عهده دارد ، در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیش از ۷۰۰ تن حضور داشتند .
طبق گفته سی موس Hughes ، معاون برنامه مقابله با افراط‌گرایی ، در ایالات‌متحده بیش از نیمی از ۷۷ نفر متهم به جرایم مرتبط با دولت اسلامی در سال‌های اخیر درگیر تحقیقات با استفاده از یک خبرچین مخفی شده‌اند.

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.