دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

آقای رایلی گفت

۱,۹۴۶ بازديد
"آقای رایلی گفت : " من فرهنگ کهنه را به معلمان یوگا مدنی آموزش می‌دهم ، که مهم است و با پذیرش یوگا به عنوان یکی از روش‌هایی که آسیب‌های مغزی ناشی از حادثه را می‌پذیرند و یا پس از آن ، در تماس با سربازان قدیمی هستند که ممکن است فرهنگ را درک نکنند ، و یک تریگر کردن وجود داشته باشد. اگر من یک کهنه سرباز را توصیف کنم ، آن‌ها چنان در بدن خود گیر افتاده‌اند که واقعا ً نفس نمی‌کشد . ما به آن‌ها یاد می‌دهیم که در بدن خود نفس عمیق بکشند ."
آقای رایلی اشاره می‌کند که آموزش سربازان قدیمی با اختلال استرس پس از حادثه نیاز به احتیاط دارد و با اجازه دادن به سربازان قدیمی برای دیدن در خانه کمی راحت‌تر به آن‌ها می‌دهد ."
او افزود : " وقتی حرکت می‌کنم ، سعی می‌کنم زیاد حرکت نکنم . من کاره‌ای زیادی برای انجام اصلاحات انجام نمی‌دهم . فضایی با دامپزشکان وجود دارد که من آن را نقض نمی‌کنم . من گاهی اوقات خیلی نزدیک نمی‌شوم ، به آن‌ها اجازه می‌دهم احساس کنند که چه چیزی در حال بالا آمدن است و گاهی اوقات خوب نیست ، اما اگر واقعا ً می‌خواهید التیام پیدا کنید ، باید کنار آن بنشینید . شما می‌خواهید فقط فضا را نگه دارید و قادر باشید تشخیص دهید که در حال حاضر چه چیزی در حال بالا آمدن است و شاهد حرکت بعدی من است ."
او گفت : " آنچه که من وقتی به سربازان قدیمی آموزش می‌دهم ، تنها سفر یوگا من نیست ، بلکه این است که چگونه توانسته‌ام با روش‌های پشتیبان دیگر دست و پنجه نرم کنم . می‌دانم که کار می‌کند . از سال ۲۰۱۲ وقتی به V.A. رفتم و شروع به تمرین یوگا کردم ، رابطه من با فرزندانم به شدت بهبود یافته‌است . اما او اشاره کرد: " به روابط من با exes کمک چندانی نکرده است."
روزنامه نگاران نیویورک‌تایمز در پنج سفر خود به جنگ در عراق دفاتر دولتی اسلامی را زیر پا گذاشتند و هزاران پرونده رها شده توسط ستیزه جویان را به عنوان " خلیفه " خود گرد هم آوردند .
By Callimachi عکس‌هایی از Rukmini prickett ۴ ۴ آوریل ۲۰۱۸
MOSUL ، عراق - هفته‌ها بعد از اینکه ستیزه جویان این شهر را تصرف کردند ، چرا که جنگجویان در خیابان‌ها می‌گشتند و افراط گرایان مذهبی قوانین را بازنویسی می‌کردند، دستوری که از بلندگوهای مساجد محلی پخش می‌شد .
کارمندان دولتی ، به صدای بلند بلند می‌شدند و به دفتر سابق خود گزارش می‌دادند .
برای اطمینان از اینکه هر کارگر دولتی این پیام را دریافت می‌کند ، ستیزه جویان با تماس‌های تلفنی به ناظران دنبال شدند . وقتی یکی از آن‌ها خواست از او تقاضای کمک کند ، به او گفت : " اگر خود را نشان ندهید ، ما می‌آییم و خودمان را از بین می‌بریم ."
RUKMINI CALLIMACHI ، خبرنگار خارجی روزنامه نیویورک‌تایمز ، از سال ۲۰۱۴ این کشور را تحت پوشش قرار داده‌است . او the group's در سراسر جهان را از chatrooms رمزنگاری شده شان در چهار قاره دنبال کرده‌است . داستان پیشینه برنامه جدید صدا ، خلافت ، در این Times داخلی Q را یاد بگیرید . و ای .
تماس تلفنی به محمد ناصر حمود ، یک سرباز ۱۹ ساله اداره کشاورزی عراق ، پشت در قفل‌شده خانه‌اش که در آنجا با خانواده‌اش مخفی شده‌بود ، رسید . او که وحشت زده بود اما نمی‌دانست چه کار دیگری باید انجام دهد، او و همکارانش با زحمت به سوی مجتمع اداری شش طبقه خود رفتند که با پوسترهایی از هیبریدی seed تزئین شده‌بود .
برای یافتن صندلی‌ها صف کشیدند ، گویی برای یک سخنرانی .
فرمانده که با قدم‌های بلند وارد اتاق شده بود پایش را از روی زمین باز گذاشته بود تا همه بتوانند the را تا ران او ببینند . برای لحظه‌ای ، تنها صدایی که به گوش می‌رسید ، دعاهای شتاب آمیز نوکران دولت بود که زیر لب زمزمه می‌کردند .
این ترس‌ها بی‌پایه و اساس بودند . با این که با لحن تهدید کننده‌ای صحبت می‌کرد ، فرمانده به طرز شگفت انگیزی درخواست رام کردن را داشت : به آن‌ها گفت که کارتان را فورا ً تکرار کنید. یک برگه امضا شده در ورودی هر بخش قرار خواهد گرفت . آن‌هایی که موفق نبودند خود را نشان دهند مجازات خواهند شد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.