جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آقای کوشنر

۲,۱۲۵ بازديد
آقای Kushner گفت : " در حال حاضر ، این یک مسیر خوب به جلو است ."
بسیاری از محافظه‌کاران این دیدگاه را به اشتراک نگذاشتند .
آن مفسر محافظه‌کار آن خانم کولتر در تویی‌تر گفت : " ترامپ پیشنهاد عفو عمومی را داد و گفت: " ما به ترامپ رای دادیم و جب بوش را گرفتند ! او با اشاره به جب بوش ، که آقای ترامپ را برای کاندیدای جمهوری‌خواه در سال ۲۰۱۶ به چالش کشید و از اصلاحات گسترده مهاجرت حمایت کرد که مهاجران غیر قانونی را به وضعیت قانونی تبدیل کرده‌است .
با این حال ، در چشمان بسیاری از مقامات کاخ سفید ، این چشم‌انداز که آقای ترامپ می‌تواند از این پیشنهاد برای تعویض مقصر برای خاموش شدن و فشار دموکرات‌ها برای پایان دادن به بن‌بست استفاده کند ، ارزش تلاش را دارد . آقای Pence در روز شنبه گفت که سخنرانی یک " تلاش صادقانه " از سوی آقای ترامپ برای شکستن the بود ، و او و دیگر مقامات کاخ سفید پیشنهاد کردند که این اقدام می‌تواند حمایت کافی برای موفق شدن از سوی دموکرات‌های میانه‌رو که از خاموش شدن و تمایل به طرفداری از جمهوری خواهان برخوردار هستند ، جلب کند .
اما چنین ائتلافی به نظر نمی‌رسد که تشکیل شود و یک نفر با خطر قابل‌توجهی برای رئیس‌جمهوری که در هنگام مبارزه با کنوانسیون احساس راحتی می‌کند ، اجتناب کرده و به عنوان یک قهرمان توسط حامیان پذیرفته شود که اغلب معامله دوحزبی را با تسلیم weak برابر برابری می‌کنند .
اکثریت قریب به اتفاق دموکرات‌ها این رویکرد را زدند . در حالی که بسیاری از آن‌ها برای حفاظت از DACA کنندگان و مهاجران ساکن در ایالات‌متحده تحت وضعیت حفاظت موقتی قرار گرفته‌اند ، در زمانی که کشورهایشان با جنگ یا فاجعه بی‌ثبات شده‌اند ، بیشتر این پیشنهاد را روز شنبه به گونه‌ای که به شدت ناکافی است ، مورد توجه قرار دادند . تنها سه سال حمایت‌های مالی برای دریافت کنندگان DACA و کسانی که T.P.S. را در دست دارند ارائه می‌دهد ، که دولت ترامپ همچنین برای چندین کشور به پایان رسیده‌است .
آقای Pence گفت : " این لایحه عفو نیست و هیچ مسیر برای شهروندی در این پیشنهاد وجود ندارد ."
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
تبلیغ
این موضوع بر سر سخنگوی نانسی پلوسی ، از دلایل اعلام این طرح " غیرقابل‌قبول " بود .
این امر بسیار بعید است که برای رئیس‌جمهور اهمیت داشته باشد. با وجود این که در ماه گذشته علنا ً اعلام کرده بود که از تعطیلی بر روی دیوار احساس غرور خواهد کرد ، و به طور خصوصی نشان داد که پایه و اساس وی از طریق جنگ با او خواهد ماند ، آقای ترامپ در روزه‌ای اخیر احساس وحشت کرده‌است .
یک نظرسنجی NPR در هفته گذشته منتشر شد ، میزان رضایت آقای ترامپ را کاهش داد و اولین شکاف در حمایت از حامیان مهم ، از جمله سفید پوستان بدون تحصیلات دانشگاهی و evangelicals سفید، را نشان داد .
این فشار از چیزی که او نام مردان و زنان فراموش‌شده را که او را انتخاب کرده و شعار می‌دهند ، فشار می‌آورد ! ها ! دیوار ! آقای ترامپ پیش از این ، از جمله سال گذشته ، هنگامی که وبسایت اخبار محافظه‌کار ، بریتبارت را برای بررسی قرارداد مشابهی که ۲۵ میلیارد دلار در بودجه دیوار برای مسیر قانونی برای افرادی که برنامه DACA برای کمک ایجاد شده‌است ، تبلیغ کرد ، تحت‌تاثیر قرار داده‌است . رئیس‌جمهور در نهایت این توافقنامه را رها کرد ، نگران عصبانی کردن پایه خود و بعد از اینکه آقای میلر و دیگران به او توصیه کردند که او باید بر محدودیت‌های بیشتر مهاجرت پافشاری کند .
در شب شنبه ، بریتبارت آخرین ایده آقای ترامپ را با تی‌تر " سه سال عفو عمومی ، بیشتر بازمانده از مرز " ، شدیداً تحت‌تاثیر قرار داد .
مگی Haberman به تهیه گزارش کمک کرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.