شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

آقای گراهام

۲,۰۷۸ بازديد
آقای گراه‌ام گفت که این دو نفر باید در دادگاه مدنی محاکمه شوند . اما او مدعی شد که پس از اینکه این زوج به گوانتانامو رسیدند ، کنگره احتمال بیشتری داشت قانونی را لغو کند که زندانیان را از انتقال بازداشت شدگان از کوبا به خاک داخلی برای پی‌گرد قانونی منع می‌کرد .
سناتور لیندزی گراه‌ام ، راست ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی و سپهبد پل E . فانکی دوم ، فرمانده نیروهای ائتلاف در حال جنگ در عراق و سوریه ، در دیداری از سوریه .
اعتبار
چارلی سویج ، روزنامه نیویورک‌تایمز
تصویر
سناتور لیندزی گراه‌ام ، راست ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی و سپهبد پل E . فانکی دوم ، فرمانده نیروهای ائتلاف در حال جنگ در عراق و سوریه ، در دیداری از Syria.Cred itCharlie Savage / نیویورک‌تایمز
شب قبل از سفر به زندان‌های S.D.F. ، آقای گراه‌ام و سناتور ژان شاهین ، دموکرات نیوهمپشایر ، در مورد سرنوشت این زوج در مهمانی شام سبک در بغداد با رهبران نظامی جنگ ائتلاف بین‌المللی در عراق و سوریه بحث کردند .
تبلیغ
آقای گراه‌ام گفت : " من نمی‌خواهم آن‌ها فرار کنند " و افزود : " ما باید یک سیستم منطقی پیدا کنیم که وقتی کسی را با ارزش اطلاعاتی بگیریم ، می‌توانیم آنچه را که آن‌ها می‌دانند درک کنیم ."
اما خانم شاهین گفت که ایالات‌متحده باید این دو را مستقیما ً به دادگاه ببرد و " آن‌ها را به پیشگاه عدالت آورد " ، او حفظ کرد ، که او حفظ کرد ، تا reinvigorating گوانتانامو که او آن را " ابزار استخدام " برای تروریست‌ها نامید .
خانم شاهین در حال کار با والدین جیمز فولی ، خبرنگار آمریکایی است که در ماه اوت سال ۲۰۱۴ ، ظاهرا ً توسط یک نفر دیگر که در سال ۲۰۱۵ کشته شد ، بریده شد . مادرش ، دایان Foley ، در مصاحبه‌ای گفت که این دو باید در یک " محاکمه عادلانه " پاسخگو باشند و مدعی شده بود که گوانتانامو آن‌ها را شهید خواهد کرد و به ایدئولوژی دولت اسلامی دامن می‌زند .
او گفت : " جیم مورد شکنجه قرار گرفته بود و از آن به خاطر گوانتانامو استفاده می‌کرد ، بنابراین این بدترین چیز خواهد بود . "
اما مقامات دولت ترامپ به دنبال نامزد شدن اولین زندانی جدید خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون بوده‌اند . و آقای گراه‌ام ، یکی از طرفداران حفظ مظنونان تروریست در بازداشت زمان جنگ - برای بازجویی بدون وکلای مدافع ، و در صورتی که فردی خطرناک دستگیر نشود ، این دو فرد بازداشت‌شده را به عنوان فرصتی برای بازگشایی گوانتانامو برای کسب و کاره‌ای جدید می‌بیند .
پس از درخواست ترامپ برای خروج سریع ، بحث‌هایی با دیگران در دولت وی منجر به افزایش زمانی شد که دیپلمات‌ها خواستار یافتن راهی برای حفاظت از متحدان کردی آمریکا در برابر حمله ترکیه و گرفتن ترکیه برای گرفتن مبارزه با جهادی‌ها هستند .
عقب‌نشینی سریع ارتش آمریکا در شمال و شرق سوریه به بسیاری از تحلیلگران هشدار داد که هشدار دادند که می‌تواند تهدید به جلوگیری از دولت اسلامی و آزاد کردن یک تقلا بالقوه خشونت‌آمیز بین نیروهای دیگر در سوریه برای پر کردن خلا باشد .
ایالات‌متحده در سوریه برای کار با شبه نظامیان محلی ، کرد به رهبری کرد برای مبارزه با دولت اسلامی که یک خلیفه‌گری خود را ایجاد کرده بود که مرز بین سوریه و عراق را فرا گرفته بود ، مداخله کرده بود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
advertisement
از آنجا که ستیزه جویان به عقب رانده شدند ، منطقه نفوذ آمریکا تقریبا ً یک چهارم قلمرو سوریه را شامل شد که در آن شبه نظامیان شوراهای محلی را برای هدایت حاکمیت اساسی تشکیل دادند .
دولت سوریه و متحدان روسیه و روسیه به چند دلیل این منطقه را می‌خواهند : ذخایر نفتی آن ؛ سرزمین کشاورزی آن ؛ بازگشایی مرز با عراق ؛ و الحاق کشور که در سال ۲۰۱۱ آغاز شد .
ترکیه هم در این منطقه منافع دارد و شبه نظامیان مرکزی کرد را تهدیدی برای امنیت ملی می‌بیند . این کشور نیروهایش را به مرز سوریه فرستاده‌است و تهدید کرده‌است که آن‌ها را برای مبارزه با کردها به سوریه خواهد فرستاد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.