پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش یوگا به مردم و سربازان

۲,۱۴۲ بازديد
بنابراین تفاوت بین آموزش یوگا به شهروندان و اعضای فعال ارتش و سربازان قدیمی چیست ؟
تبلیغ
او گفت : " من در استودیو کمی بیشتر محرمانه هستم . او گفت : " من از چند کلمه بیشتر استفاده می‌کنم ، اما او یک سرباز کهنه‌کار است ، " قطعا ً قانونی را در یک دنیای رقابتی ، پر استرس و انتقادی می‌افزاید . آن‌ها می‌گویند ، " اگر او بتواند مغز خود را از همه the دور کند ، من هم می‌توانم ."
خانم Corwin به شکاف نظامی - غیر نظامی در ایالات‌متحده ضربه می‌زند .
او گفت : " مساله سخت در مورد آموزش در ارتش - که یا در ارتش هستید یا شما یک غیرنظامی هستید ، واقعا ً سخت است چون یک معلم یوگا که در ارتش نبوده است که وارد این جامعه شود و فورا ً اعتماد را جلب کند . وقتی به ارتش آموزش می‌دهم ، یک کلاس متمرکز به قدرت را آموزش می‌دهم . تمایل دارم بیشتر ژست بگیرم و به طور خاص بیشتر صحبت کنم . آن‌ها تمایل دارند که مسیر را دوست داشته باشند - احساس امنیت در قدرتی که به آن عادت دارند وجود دارد . اما من نوعی شیطنت را معرفی می‌کنم ؛ من نفرین می‌کنم . من آن را واقعی نگه می‌دارم ."
خانم Corwin گفت : " برخی اوقات مردم در ابتدا شکاک هستند ، به خصوص در مورد توانایی یوگا برای ارائه شدت تمرینات نظامی به دست می‌آیند . با یک گروه از دامپزشکان پس از مرگ ، شما آن‌ها را به این مکان‌ها حمل نخواهید کرد . هدف من این است که چگونه آن‌ها را وادار به بازگشت به یک استودیوی یوگا کنم ."
البته همه نمی‌توانند از درک یوگا چشم‌پوشی کنند . یک نفر به سادگی مجبور بود آن را " کشش جنگی " بنامد .
cypress ، tex .
اندی جانسون
پزشک سابق ارتش : معلم برخی همانند آن یوگا و Fitnes است .
آقای جانسون ، که خود یک سرباز کهنه‌کار است ، الگوهای with را تشخیص می‌دهد ، به خصوص مردان ، که او تلاش می‌کند تا با آن‌ها صحبت کند و گفت : " آنچه که سربازان کهنه‌کار قصد انجام آن را دارند ، خود را از طریق عمل انجام می‌دهند . این مخالف کاری است که باید انجام دهی . او توضیح داد : " من سعی می‌کنم واقعا ً بر روی تنفس تمرکز کنم که اگر اجازه دهید جاذبه به پایان برسد ، چه اتفاقی خواهد افتاد . "
" اشتیاق من مردان را به یوگا تبدیل می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها را به خود متصل کند ، رنجی که احساس می‌کنند و چیزهایی که باید رها کنند . " آقای جانسون گفت : " دیدن مردم بسیار باور نکردنی است که مردم یاد بگیرند که در حال حاضر شدن به این وضع نیست . " سربازان در حال حاضر بسیار بهتر از آن هستند که من با بسیاری از افراد غیر نظامی ملاقات کرده‌ام . اما چیزی که من یاد می‌گیرم این است که مهم نیست اگر شما یک دامپزشک نظامی سابق هستید که چهار دوره در عراق یا یک زن خانه‌دار با چهار کودک و مشکلات اضطراب خدمت کرده‌است . ما به این مسائل با یک روش برخورد می‌کنیم . شما فکر می‌کنید همه این کنترل در یوگا را دارید ، اما در مورد کنترل نیست ، در مورد نوع رها کردن است ."
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
آقای جانسون گفت : " این استودیو ، سربازان قدیمی را جذب می‌کند ، و برخی اوقات کلاس‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند . " آن‌ها یک طبقه برای سربازان قدیمی هستند که توسط یک سرباز کهنه‌کار آموزش داده شده‌اند ، اما به کل جامعه باز شده‌اند . " من به او گفتم که دیدن یک سرباز قدیمی جالب است و من فکر می‌کنم آن‌ها از آن قدردانی می‌کنند . من نقطه‌نظر متفاوتی را به کار خود می‌آورم ، زیرا ما مجبور بودیم این همه نظم و ساختار را تحمل کنیم که اکنون من دوست دارم قواعد را بشکنم ."
لیز Corwin
خلبان سابق اف - ۱۸ نیروی دریایی کنونی . یوگا در پایگاه‌های نظامی و استودیوهای مختلف اطراف کشور یوگا تمرین می‌کند و باعث عقب‌نشینی جهانی با یوگا می‌شود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.