جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ائتلاف قضیه

۲,۱۲۰ بازديد
ائتلاف به رهبری آمریکا تلاش برای پایان بخشیدن به افراط گرایان در عملیات پاک‌سازی سوریه را " عملیات جمع‌آوری " خواند که رسما ً در ماه مه آغاز شده و با سرعت زیادی ادامه دارد . برای نمونه ، در پایان هفته یکم ماه دسامبر ، ارتش اعلام کرد که ۱۵۱ هدف را بمباران کرده و تقریبا ً همه آن‌ها در سوریه کشته شده‌اند.
با این حال ، روی زمین تنها تغییرات افزایشی در سه ماه از این فشار نهایی وجود داشته‌است . و در روزه‌ای اخیر ، نیروهای تحت رهبری کردها با ترس از پیشروی دولت اسلامی دیگری در اطراف برخی از مواضع خود ، سنگرهای دفاعی را در اطراف برخی از مواضع خود مشاهده کردند ، گروهی مستقل که بر وقایع سوریه با استفاده از شبکه‌ای از داوطلبان نظارت دارند .
Editors
۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک
" الو الو " ( Tarell Alvin Moved) از " مهتاب " به "برادوی " و فراتر از آن حرکت کرده بود.
خیابان لس‌آنجلس فروشندگان غیر قانونی
تبلیغ
آقای Markusen گفت که حملات دولت اسلامی در عراق امسال بیشتر از سال ۲۰۱۶ ، تا ۷۵ ماه در برابر ۶۰ نفر بوده‌است . او گفت که با وجود اینکه هزاران نفر از مبارزانش در سال گذشته کشته یا دستگیر شده‌اند ، این گروه هنوز ۲۰، ۰۰۰ تا ۳۰، ۰۰۰ نفر در عراق و سوریه دارد . این در مورد عددی است که آژانس اطلاعات مرکزی در سال ۲۰۱۴ زمانی که سازمان در اوج خود بود برآورد کرد .
یک مبارز که به نام یحیی می‌رود و می‌گوید که او عضو دولت اسلامی است ، پس از رسیدن به WhatsApp در سوریه ادعا کرد که از عقب‌نشینی در سوریه دلسرد نشده است .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
تبلیغ
او سپس در عملیاتی دخیل بوده‌است که سربازان کردی pesh merga را دستگیر کرد ، اگرچه او می‌گوید که ۱۸ نفر دستگیر شده‌اند نه ۲۱ نفر، تعداد اعلام‌شده در گزارش‌های خبری و اطلاعات عراق . آقای Mashadani گفت که pesh merga در jumpsuits نارنجی لباس می‌پوشیدند و در اطراف شهر of در قفس‌های پرورش داده می‌شدند تا روحیه حامیان دولت اسلامی را بالا ببرند .
در اواخر همان سال ، آقای Mashadani در عملیات‌های دولتی اسلامی در نزدیکی خرابه‌های باستانی روم of ، سوریه ، شرکت کرد که در سال ۲۰۱۵ توسط دولت اسلامی اتخاذ شد و حدود یک سال برگزار شد . تا آن زمان ، قدرت دولت اسلامی و دسترسی جغرافیایی به شدت کاهش‌یافته است ، اما هنوز به نظر می‌رسد که سنگربندی شده‌است : او چندین مقام اجرایی داشت که برخی از آن‌ها مسئولیت قابل‌توجهی داشتند .
او گفت که او در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت سوریه و دولت اسلامی را ترک کند .
وی به عنوان دلایلی برای خروج وی از بمب‌گذاری توسط نیروهای ائتلاف ، هدف قرار دادن فرماندهان مانند خود و " مدیریت ضعیف " توسط برخی از معاونان البغدادی ، ذکر کرد .
او گفت که او در خانه پسرش در بغداد دستگیر شده‌است . اطلاعات عراق تایید کرد که در بغداد دستگیر شده‌است .
که او در نزدیکی خانه خانوادگیش در Tarmiya دستگیر شده‌است ، پیشنهاد می‌کند که برخی از مبارزان دولت اسلامی که کشته نشده‌اند ، ممکن است تلاش کنند به خانه‌های خود بازگردند و با مردم محلی ترکیب شوند.
در این ویدیو ، آقای Mashadani در مورد دخالت خود در دولت اسلامی ، از جمله جلسات خود در سال ۲۰۱۴ با آقای بغدادی ، که او گفت به آن‌ها دستور داد تا به آن‌ها دستور العمل ها در اداره مناطق خود را داده و بحث‌های مفصلی در مورد مسائلی مانند آنچه که فرماندهان دولت اسلامی از مردمی که در مناطق دستگیر شده‌اند انجام دهند .
بعدها ، آقای Mashadani به عنوان رئیس دولت اسلامی به کرکوک رفت و در آنجا نظارت داشت و یا در چندین عملیات پروفایل بالاتر دخالت داشت . طبق گزارش‌های خبری در آن زمان ، آن‌ها شامل بمباران شهر کوچک شمالی تازه با راکت بودند که برخی از آن‌ها با عوامل شیمیایی - خردل و کلر بارگیری شده بودند - اگر چه تعداد اندکی از آن‌ها منفجر شدند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.