چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ادلب سوریه

۲,۱۵۴ بازديد
ادلب ، یک استان کوچک محافظه‌کار در مرز ترکیه ، بزرگ‌ترین منطقه تحت کنترل شورشیان سوریه است . یکی از اولین مناطق برای شورش علیه رئیس‌جمهور بشار الاسد ممکن است جایی باشد که انقلابی که بیش از هفت سال پیش شروع شد در نهایت به پایان می‌رسد .
دولت حملات هوایی سوخته - زمینی را همراه با هم‌پیمان خود یعنی روسیه انجام داده‌است که به طور معمول به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها ، مدارس و بازارهای محلی می‌رسد .
اما مردم هنوز در حال آمدن هستند .
در روزه‌ای اخیر ، بیش از ۱۰، ۰۰۰ جنگجو و غیرنظامی از بخش‌های تسلیم Ghouta شرق Ghouta به ادلب اعزام شده‌اند . آن‌ها دچار وحشت ، خسته و نا امید شده‌اند ، اغلب با کودکانی که پس از سال‌ها محاصره از سو تغذیه رنج می‌برند .
دولت این استان را به عنوان یک زمین دفن زباله برای کسانی که در قلمرو خود نمی‌خواهند ، درمان کرده‌است و این استان را به عنوان لانه جهادگرایان رنگ می‌کند . اما اکثریت قریب به اتفاق در ادلب شهروندان غیر خشونت‌آمیز از جمله فعالان غیرخشونت‌آمیز هستند که در صورت باقی ماندن در مناطق دولتی با دستگیری و شکنجه مواجه خواهند شد و آن‌ها اغلب علیه تندروها در این استان اقدام به شورش کرده‌اند .
مروان Habaq ، که از سیل در غوطه شرقی در basement شرقی با همسر و دخترش Yasmina جان سالم به در برده‌است ، آن‌ها را به ادلب برد . این یک انتخاب دشوار است زیرا آن‌ها جایی برای زندگی در ادلب ندارند ، آن‌ها مجبور خواهند بود پدر و مادر همسرش را پشت سر بگذارند و آن‌ها با بمباران بیشتری مواجه خواهند شد. اما اگر آن‌ها بمانند ، او مطمئن است که دستگیر خواهد شد یا مجبور به خدمت سربازی خواهد شد .
Editors
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟
the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است.
advertisement
وی گفت : " دو گزینه تلخ و تلخ ، یا ماندن در دستان اسد ، یا ماندن در دستان اسد .
اما این حرکت باعث می‌شود که اجتناب‌ناپذیر باشد .
مهران Ouyoun ، یکی از اعضای شورای مخالفان در تبعید به حومه دمشق ، گفت : " اگر شما جنگ را با تخلیه اجباری موافقت کنید ، حداقل مطمئن شوید که این مردم دوباره و دوباره رنج نمی‌برند ."
دولت در حال فرار از خانواده‌های فراری و افراد مسلح تسلیم‌شده به ادلب است که در آنجا جمعیت از زمان آغاز جنگ دو برابر شده‌است .
اعتبار
یوسف بداوی / EPA از طریق Shutterstock
تصویر
دولت در حال فرار از خانواده‌های فراری و افراد مسلح تسلیم‌شده به ادلب است که در آن جمعیت از زمان جنگ began.Cred بداوی / EPA از طریق Shutterstock دو برابر شده‌است .
some زمانی توسط نیروهای نظامی که تحت حمایت ارتش از نیروهای آمریکایی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته بودند ، کنترل شد و خواستار دولت مدنی شد . سایرین ، از جمله یک گروه وابسته به القاعده ، از مبارزان خارجی استقبال کردند و از طیفی از ایدئولوژی‌های اسلام گرا حمایت کردند . اما تندروها ، دست بالا را گرفته‌اند و با ایفای نقش دولت در منطقه ، حتی با ایجاد تنش با ساکنانی که با آن‌ها مخالف هستند ، بازی می‌کنند .
در حالی که برای بقا تلاش می‌کنند ، بسیاری از ساکنان بین حملات دولت از آسمان و حاکمیت سلطه جویانه جناح‌های افراطی گرفتار شده‌اند که بر روی زمین تسلط دارند .
Nisrine در آغاز سال ۲۰۱۱ به انقلاب پیوست و خواهان دموکراسی سکولار و مدنی شد . مانند یک دوجین دیگر از ساکنان ادلب که برای این مقاله با تلفن و ایمیل مصاحبه کردند ، از او خواست تا به طور کامل به خاطر ترس از مجازات از طرف دیگر شناسایی نشود .
او سال گذشته پس از اینکه یک سال از محاصره و بمباران جان سالم بدر برد سوار اتوبوس شد و امیدوار بود که پسرش عبدالله ، ۱۰ ساله ، مانند برخی از کودکان در شهر خود از گرسنگی بمیرد . در ابتدا ، او هیجان‌زده بود که به همسرش ، یک دانشجوی سابق حقوق و مبارز شورشی که دو سال پیش به ادلب رفته بود ، بپیوندد .
از ترک Madaya پشیمان نبود . بعد از واگذاری دولت به آنجا ، برادر و برادر وی به خدمت سربازی رفته و با حداقل آموزش به جبهه اعزام شدند . آن‌ها در نبرد کشته شدند.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.