پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

اعلام مهاجرت ترامپ

۲,۱۰۵ بازديد
اعلام مهاجرت ترامپ ، توافق در مورد توافق همه چیز
رئیس‌جمهور ترامپ روز شنبه پیشنهاد کرد که حمایت‌های موقت برای حدود یک میلیون مهاجر در معرض خطر اخراج از کشور در ازای تامین بودجه دیوار مرزی داشته باشد .
اعتبار
تام برنر برای نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ روز شنبه پیشنهاد کرد تا حمایت‌های موقتی را از حدود یک میلیون مهاجر در معرض خطر اخراج از دیوار مرزی funding.Cred itCreditTom برای نیویورک‌تایمز مبادله کند .
نویسنده : جولی دیویس دیویس
۱۹ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - طرفداران مهاجر آن را ظالمانه محکوم کردند . جناح راست محافظه‌کار فریاد کشید که این عفو عمومی است .
چیزی که رئیس‌جمهور ترامپ در روز شنبه به عنوان یک مصالحه برای پایان دادن به طولانی‌ترین تعطیلی دولت مطرح کرد ، نه رهبران کنگره دموکرات که خرید آن‌ها نیاز به اعتصاب دارد و نه طرفداران هسته که پشتوانه آن‌ها همواره در قلب اصرار او بر روی دیوار مرزی بوده‌است .
در عوض ، در ارائه حمایت‌های موقتی از حدود یک میلیون مهاجر در ازای تامین بودجه برای یک دیوار ، آقای ترامپ به ندرت در دوران ریاست‌جمهوری اش دیده می‌شود . او تلاش کرد تا فراتر از پایه حامیان خود برسد - که رای‌گیری شروع به نشان دادن شکیبایی با او به عنوان " تعطیلی جزئی " در هفته پنجم خود می‌کند - و با گستره وسیع‌تری از آمریکایی‌ها سخن می‌گوید .
سخنرانی بعد از ظهر روز شنبه از جناح غربی تلاشی توسط آقای ترامپ برای تغییر روایت چند هفته گذشته بود و نشان می‌داد که به جای خراب کردن دعوای طولانی‌تر یا خواسته‌های غیر منطقی ، او به دنبال راهی بسیار قابل‌قبول برای بیرون رفتن از این باتلاقی بود که زمانی لاف می‌زد که به آب زدن می‌بالد .
advertisement
معاون رئیس‌جمهور مایک Pence گفت : " من فکر می‌کنم که شما می‌توانید اظهارات رئیس‌جمهور را امروز بگویید ، " که ما در حال رسیدن به آن هستیم ."
با این حال ، آقای ترامپ در جستجوی اینچی به سمت مرکز ، بخش‌هایی از پایگاه سخت خود را بیگانه ساخت ، حامیان اصلی که او بیشتر به آن وابسته است و نزدیک‌ترین دستیاران او از شکست می‌ترسند . او این احتمال را مطرح کرد که در اوج شور و اشتیاق خود برای خارج شدن از یک وضعیت دشوار ، ممکن است خود را در بدترین شرایط جهان ، بدون یک راه‌حل مشخص و یا حمایت از سرسخت‌ترین پیروان خود فرود آورد .
تنش‌ها و خشم نسبت به سیاست به آرامی در جناح غرب پخش شده‌است ، همچنین جارد Kushner داماد رئیس‌جمهور و مشاور ارشد ، استفان میلر ، معمار بسیاری از دستور کار مهاجرت آقای ترامپ را کنار زدند . آقای Kushner مدت‌ها طرفدار حمایت از مهاجران غیرقانونی بود که به آمریکا به عنوان فرزند آورده شدند ، در حالی که آقای میلر خواهان اقدامات تهاجمی برای سرکوب هر دو مهاجرت قانونی و غیر قانونی است .
در روزه‌ای اخیر ، همانطور که مقامات کاخ سفید جزئیات توافق را فاش کردند ، آقای میلر مداخله کرد تا دنیای مهاجرانی که تحت حمایت قرار می‌گیرند را محدود کند .
در حالی که ایده اصلی شامل حمایت‌های بسیاری از مهاجران غیرقانونی است که شامل ۱.۸ میلیون مهاجر غیر قانونی هستند که واجد شرایط اقدام Deferred برای مسافرانی که به غیر قانونی به آمریکا آورده شده‌اند ، و آقای ترامپ در نهایت پیشنهاد محافظت از ۷۰۰، ۰۰۰ نفری را داد که در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند .
Editors
چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟
۳، ۷۰۰ مولدها و ۶۶۶ میلیون دلار ( ۶۶۶ میلیون دلار ) : پیمانکاران FEMA برای تعمیرات و تعمیرات در پورتوریکو به شدت شارژ می‌شوند .
توطیه " A توطیه " : چرا کارگران پمپ مادر را به زندان قاچاق می‌کنند.
advertisement
آقای Kushner در جلسه توجیهی از سخنرانی رئیس‌جمهور اذعان کرد که این پیشنهاد را به عنوان راه حلی برای برنامه DACA نمی‌بیند ، که آقای ترامپ در سال ۲۰۱۷ به لغو آن نقل‌مکان کرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.