چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

انجرینگ

۱,۹۸۹ بازديد
مقامات بریتانیایی نگران Angering ترامپ در دولت عراق و شام
Alexanda Kotey ، چپ ، و آل Shafee Elsheikh یک سال پیش توسط یک شبه نظامیان کردی تحت حمایت آمریکا دستگیر شدند .
اعتبار
حسین Malla / آسوشییتدپرس پرس
تصویر
Alexanda Kotey ، چپ ، و آل Shafee Elsheikh توسط یک شبه نظامیان کردی تحت حمایت آمریکا در سوریه یک سال بعد دستگیر شدند .
نویسنده : چارلی سویج و آدم گلدمن
۱۸ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - مقامات ارشد انگلیسی بهار گذشته با یک معضل روبرو شدند . آیا آن‌ها باید به ایالات‌متحده کمک کنند که دو تبعه انگلیس را متهم به سو استفاده از گروگان‌ها به عنوان بخشی از یک کشور اسلامی در سوریه تحت پی‌گرد قانونی قرار دهند ؟ یا شرایط پیشنهاد آنهاست که دولت ترامپ را بترساند و روابط را بدتر کند ؟
در یک بحث داخلی در مورد مسائل قانونی و دشوار قانونی پیرامون تعقیب قضایی تروریسم ، مقامات در مورد اینکه آیا شواهدی برای پی‌گرد مظنونان به اشتراک می‌گذارند یا نه، دو تن از اعضای گروه موسوم به بیتلز که پنج سال پیش جلب توجه همگان را به خود جلب کردند ، بحث و تبادل نظر کردند . بریتانیا به طور معمول به دنبال تضمین این است که وزارت دادگستری مجازات اعدام را که بریتانیا منسوخ کرده‌است ، دنبال نخواهد کرد .
در حالی که متخصصان نیروی انتظامی درک خواهند کرد و انتظار دارند که این موضع ، سفیر بریتانیا ، کیم Darroch ، به لندن هشدار داد که ماموران عالی‌رتبه ترامپ مثل جف جلسات ، جیم mattis و مایک Pompeo و دستیاران آن‌ها با " چیزی نزدیک به خشم " واکنش نشان می‌دهند - خطر آسیب بیشتر به اتحاد نزدیک کشورها را به خطر می‌اندازد .
آقای Darroch در ماه مه گذشته در پیامی نوشت که بخشی از یک گنجینه مذاکرات خصوصی و مذاکرات داخلی در روز جمعه به عنوان بخشی از حکم دادگاه در لندن برگزار شد .
advertisement
آقای Darroch با اشاره به نخست‌وزیر ترز ماه مه گفت : " آن‌ها اکنون هفته‌ها به ما علامت داده‌اند که هیچ موقعیتی برای این کار نداریم . در بهترین حالت آن‌ها فکر می‌کنند که ما گوش‌های قلع داریم . در بدترین حالت ، آن‌ها رئیس‌جمهور را مجبور خواهند کرد تا به بعد از ظهر شکایت کنند و به طور بالقوه کینه بگیرند ."
ماه بعد ، انگلیسی‌ها پشیمان شدند و به آقای Sessions گفتند که او می‌تواند مدرک داشته باشد حتی اگر دادستان به دنبال اجرای دو تبعه بریتانیا باشد . اما آن‌ها هنوز اصرار دارند که این مظنونین در یک دادگاه مدنی تحت پی‌گرد قانونی قرار بگیرند ، نه توسط سیستم کمیسیون‌های نظامی در زندان زمان جنگ آمریکا در خلیج گوانتانامو ، کوبا .
یک طرح دعوی در دادگاه به چالش کشیده شد که توسط مادر آل Shafee Elsheikh که همراه با Alexanda Kotey توسط یک شبه نظامیان کردی که تحت حمایت آمریکا در سوریه در سال گذشته دستگیر شده بود، مطرح شد . در حالی که یک دادگاه انگلیسی روز جمعه با دولت بریتانیا مخالفت کرد ، احتمالا ً درخواست استیناف خواهد کرد ، بنابراین ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا پرونده حل شود .
آقای Elsheikh و آقای Kotey نیمی از اعضای گروه بریتانیایی of بودند که مظنون به حبس و سر بریدن گروگان‌ها از جمله چهار آمریکایی و بریتانیایی بودند . اسرا آن‌ها را " بیتلز " صدا زدند . رهبر این گروه که به نام جهادی جان معروف است در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شد در حالی که چهارمی در ترکیه زندانی است .
این دو نفر در میان صدها نفر از مبارزان دولت اسلامی عراق و عراق هستند که توسط کردها برگزار می‌شوند . این زندانیان از ده‌ها کشور از جمله بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که تمایلی به بازگرداندن آن‌ها ندارند . حکم دادگاه مشکلات بسیاری از این کشورها را نشان می‌دهد : آمریکایی‌ها به این دلیل درگیر شدند که دادستان‌های انگلیسی تصمیم گرفتند که این مدرک برای اتهامات تحت قانون انگلیس ناکافی بوده‌است .
Editors
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
هر ساختمان در هر بلوک : Time Time از دهه ۱۹۳۰ نیویورک
نامزد اسکار ؟
advertisement


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.