چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

او در این لحظه

۲,۰۸۵ بازديد
او این لحظه را به ۱۶۴۲ نسبت داد ، هنگامی که شاه چارلز وارد مجلس عوام شد و تقاضا کرد که پنج نماینده به جرم خیانت دستگیر شوند . سخنگو در آن زمان ، ویلیام Lenthall ، از دستورها او امتناع کرد و در یک سخنرانی معروف به پادشاه گفت که تنها به نمایندگی از مجلس عوام عمل کرده‌است .
آقای Dunt گفت : " چیزی که اکنون می‌بینیم یکی از این لحظات بزرگ تغییر قانون اساسی است . وقتی شروع به فکر کردن درباره مقیاس می‌کنید ، شروع به فکر کردن درباره جنگ داخلی انگلیس می‌کنید ."
advertisement
آقای Bercow نوه جک Bercowitch است که از رومانی به شرق لندن در سن ۱۶ سالگی مهاجرت کرده‌است . پدر او ، چارلی ، یک کسب‌وکار دست‌دوم را اداره کرد و بعد ، وقتی مجبور شد نزدیک شود ، یک تاکسی گرفت .
آقای فریدمن در بیوگرافی " Bercow " نوشت : " دوستان و همسایگان ، جان را به عنوان یک پسر خودرای توصیف کردند که گاهی معلمان کلاس او را با مخالفت با آن‌ها در کلاس عصبانی می‌کرد .
اشلی فولر ، یک شریک تنیس گفت : " او در سن ۱۰ سالگی مانند یک سیاست‌مدار صحبت کرد و گفت: " او آمده بود و پدر مرا ببیند و بگوید ، " آقای فولر ، آیا شنیده‌اید که در صفحه ۳ چه چیز است ؟ " این ظالمانه است ، من باید به شما نشان بدهم ."
قد و قامت جثه کوچکش توجه او را به رفتار bullies جلب نکرد . آقای فریدمن گفت آن‌ها او را به یک استخر پرتاب کردند ، می‌خندیدند و می‌گفتند : " در دانشگاه ، " ما "Monty پیتون را نقل‌قول می‌کنیم " و او " بنجامین Disraeli " ، نخست‌وزیر قرن ۱۹ را به آقای فریدمن گفته بود .
او قبیله خود را در سیاست ، شغلی که در آن verbosity یک دارایی بود ، پیدا کرد .
او به عنوان یک مرد جوان خود را با جناح راست حزب محافظه‌کار در یک نقطه شروع " بازگشت به بازگشت مهاجران "، موقعیتی عجیب برای نوه مهاجران یهودی قرار داد .
آقای Bercow در دفتر خود در مجلس عوام در سال ۲۰۱۳ در لندن .
اعتبار
Lynsey Addario برای نیویورک‌تایمز
تصویر
آقای Bercow در دفتر خود در مجلس عوام در لندن در ۲۰۱۳.Cred itLynsey برای نیویورک‌تایمز
یکی از فعالین این دوران به خاطر می‌آورد که او به خاطر حفظ کردن و ازبر خواندن همه سخنرانی‌هایش توسط Enoch پاول ، یک نماینده محافظه‌کار به طور گسترده به تحریک نژاد پرستی متهم شده‌است . آقای Bercow بعدا ً در زندگی از این جنبش فاصله گرفت و دیدگاه‌های خود را در زمان " مدیریت استخوان " خواند .
آقای Bercow راهش را کنار کشید . او مشتاق ورود به پارلمان بود که او یک هلیکوپتر را استخدام کرد تا بتواند در جلسات گزینش نامزدها - به طور معمول خواب‌آلود ، امور استانی - در دو حوزه انتخاباتی در همان شب شرکت کند .
advertisement
در سال ۲۰۰۹ ، او رئیس مجلس عوام شد - اولین قانونگذار یهودی تا به حال این پست را نگه دارد . همان طور که مرسوم است ، از طرف حزب استعفا داد . سیاست او به سمت چپ کوچ کرده بود ؛ او با یک فعال حزب کارگر ، سلی ، ازدواج‌کرده بود و بسیاری از اعضای حزب او از او با انزجار سخن می‌گفتند .
دیوید کامرون ، نخست‌وزیر سابق، زمانی آقای Bercow را جلوی جمعی از روزنامه نگاران مسخره کرد و گفت که در عروسی سلطنتی پیش از موعد، سخنگو با داد و فریاد ، " نظم ! می‌خواهم آنچه را که شاهزاده می‌گفت بشنوم ."
او با تمسخر قد آقای Bercow را با مسخره کردن او به یکی از هفت کوتوله‌ها سرزنش کرد و گفت : " من خوشحال نیستم ! " و یک وزیر بهداشت جوان پاسخ داد : " خوب ، کدام یک شما هستید ؟ " "
Insults به حالت مرکزی ارتباط بین سخنگو و محافظه‌کاران تبدیل شد .
وزیر بهداشت ، آقای Bercow را یک کوتوله "احمق و عبوس " خواند و از او خواست تا نامزدهایی را برای " بهترین مجرم " در سال سیاسی نامزد کند . وی افزود : " یک موجود کوچک بسیار آزار دهنده که بسیاری از آن‌ها را به صدا در می‌آورد و جایی در راهروی خارج از دفتر من پیدا کرده‌است ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.