پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

او در روز جمعه

۲,۱۵۶ بازديد
او در روز جمعه در یک پست تویی‌تر نوشت : " سه میلیون سوری که از خانه‌های خود رانده شده‌اند و اکنون در ادلب زندگی می‌کنند ، از این تجاوز رنج خواهند برد . دنیا تماشا می‌کند ."
او نوشت : " سرگئی لاروف در حال دفاع از حمله سوریه و روسیه به ادلب است و گفت : " سرگئی لاروف در حال دفاع از حمله سوریه و روسیه به ادلب است . ایالات‌متحده این را به عنوان تشدید درگیری‌های خطرناک می‌داند ."
سرگئی لاروف در حال دفاع از حمله سوریه و روسیه در ادلب است . روس‌ها و اسد موافقت کردند که اجازه این کار را ندهند . آمریکا این را تشدید جنگ خطرناک می‌داند .
- Pompeo ( @ SecPompeo ) ۳۱ اوت ۲۰۱۸
وزارت امور خارجه در روز جمعه در بیانیه‌ای هشدار داد که ایالات‌متحده به هر گونه حمله سلاح‌های شیمیایی که توسط رژیم سوریه انجام می‌شود ، واکنش نشان خواهد داد ."
با وجود این درخواست‌های بین‌المللی ، مقامات سوریه و روسیه در آخر هفته آشکارا در حال آماده شدن برای بیرون راندن نیروهای قدرتمند شورشی که هنوز در این استان فعال هستند ، بودند .
معاون نخست‌وزیر سوریه ، ولید معلم ، در مصاحبه‌ای با تلویزیون روسیه در روز شنبه گفت که تصرف ادلب اولویت است با توجه به حضور گسترده " تروریست‌ها " در آنجا ، اشاره‌ای به گروه‌های مبارز اسلامی ، از جمله قوی‌ترین جناح شورشی سوریه ، حیات تحریر ، یا H.T.S. که وابسته به القاعده است .
ویدیو
ساعت ۱۰ : ۴۰
او دکتر است . به رژیم سوریه ، او دشمن است .
از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه ، دولت اسد صدها کارگر پزشکی را هدف قرار داده و کشته شده‌است . بسیاری فرار کرده‌اند . این داستان یک دکتر محمد al است که تصمیم به ماندن گرفت .
H.T.S. از سال ۲۰۱۵ بخش زیادی از ادلب را کنترل کرده‌است و به عنوان مرجع دولتی غیر رسمی عمل کرده‌است و تجارت در امتداد مرز طولانی با ترکیه را تسهیل کرده و ارسال کمک را سازماندهی می‌کند.
در حالی که دولت هنوز تاریخ آغاز حمله را اعلام نکرده است ، ارتش سوریه هزاران نیروی زمینی و ده‌ها واحد زرهی در امتداد مرزه‌ای جنوبی ادلب مستقر کرده‌است .
advertisement
در آخر هفته ، روسیه یک مانور دریایی بسیار بزرگ در دریای مدیترانه آغاز کرد که تنها چند صد مایل از خطوط مقدم احتمالی بود که شامل ۲۶ کشتی جنگی و کشتی‌های جنگی و ۳۶ هواپیما از جمله بمب گذاران استراتژیک بود .
در حالی که روسیه انکار کرده‌است که مانورها مربوط به یک نبرد احتمالی ادلب هستند ، مقامات آن یک لحن نظامی در مورد نیاز به اقدام در این استان داشته‌اند . در هفته گذشته ، آقای لاوروف ، ادلب را یک " آبسه عظیم " توصیف کرد که باید تخلیه شود .
قبل از شکست ترکیه در روز جمعه ، هنگامی که ترکیه مذاکرات خود با H.T.S. را قطع کرد ، یک گروه با آن آنکارا با وجود وابستگی اش با القاعده هم‌کاری کرده‌است ، زیرا هر دو تمایل دارند که آقای اسد را سرنگون کنند .
مقامات ترک تلاش کرده‌اند تا این گروه را متقاعد کنند تا نیروهای جنگی خود را منحل کرده و به تصاحب ادلب از سوی سوری‌ها برای جلوگیری از تلفات بالقوه عظیم تلفات غیر نظامی اعتراف کنند . با این حال در روز جمعه ، ترکیه به طور رسمی این گروه را به عنوان یک جنبش تروریستی اعلام کرد ، که از سوی ایالات‌متحده و اتحادیه اروپا برای این گروه مورد استفاده قرار می‌گرفت .
براساس اعلام گروه آی تی ای اس آی تی ای که بر وب سایت‌های جهادی نظارت دارد ، این تغییر در سیاست چند روز پس از آن صورت گرفت که ابو محمد al رهبر H.T.S. هر گونه گفتگو درباره آشتی با دولت سوریه در یک پیام ویدیویی را محکوم کرد .
یک مبارز شورشی در سوریه هفته گذشته در ادلب در حالی که شورشیان مواضع دفاعی خود را آماده کرده بودند، در ادلب راه می‌رفت .
اعتبار
عمر حاج Kadour / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.