جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بالی بالی

۲,۱۳۵ بازديد
بالی بالی ، سخنگوی نیروهای دموکرات سوریه ، گفت که این گروه در برابر هر گونه مداخله ترکیه مقاومت خواهد کرد که گفته می‌شود آن را وادار به توقف جنگ در Hajin می‌کند .
او گفت : " اگر مورد حمله قرار بگیریم ، تلافی خواهیم کرد " و افزود : " ما تسلیم ارتش ترک نخواهیم شد . ما امیدواریم که ترک‌ها تهدیدات خود را متوقف کنند ، اما اگر آن‌ها تصمیم بگیرند که مرتکب حماقت شوند و حملات خود را ادامه دهند، نبرد در Hajin قطعا ً متوقف خواهد شد ."
سربازان آمریکایی ماه گذشته در سوریه در نزدیکی مرز ترکیه itRodi سعید / رویترز
او گفت : " این کار به دولت عراق و شام آزادی بیشتری می‌دهد تا " انتقال مجدد و توسعه " را گسترش دهد .
کردها در طول درگیری‌های نزدیک به هشت سال سوریه ، یک منطقه خودمختار در شمال این کشور در امتداد مرز ترکیه ساخته‌اند . آقای اردوغان ، که این منطقه تحت کنترل کرد را با ترکیه مخالف می‌داند ، مکررا ً اقدام نظامی علیه واحدهای عمدتا ً کرد در شمال شرقی سوریه را تهدید کرده‌است .
وی گفت : " آقای اردوغان نخستین بار در روز چهارشنبه این عملیات را اعلام کرد و گفت : " ما تهاجم خود را برای نجات شرق فرات از گروه تروریستی جدایی‌طلب در عرض چند روز آغاز خواهیم کرد ."
اما او به ایالات‌متحده اطمینان داد که نیروهایش هرگز هدف قرار نخواهند گرفت . دفتر رئیس‌جمهور ترکیه گفت که رهبران ترکیه و آمریکا در تماس تلفنی خود در روز جمعه بر سر نیاز به هم‌کاری موثرتر در سوریه توافق کردند .
به گزارش نهاده‌ای خبری ترکیه ، یک واحد کماندویی ترکیه با ۵۰ کامیون در روز جمعه به شهر جنوب شرقی ترکیه عازم شد . به گفته ساکنان ، نیروهای نظامی به Akcakale ، یک شهر ترکیه‌ای در مرز سوریه رسیدند .
تبلیغ
به گفته آقای اردوغان ، ترکیه عملیات هوایی روز پنج شنبه بر علیه پایگاه‌های P.K.K. در شمال عراق را آغاز کرد . او شکایت داشت که ایالات‌متحده مذاکراتی را برای حل نگرانی‌های ترکیه در مورد کنترل امور نیروهای کرد در شهر سوریه به مدت بیش از دو سال به تاخیر انداخته‌است .
نیروهای ایالات‌متحده کنترل فضای هوایی و با حزب دموکرات سوریه را به دست گرفتند .
" ما دولت اسلامی را وحشیانه رد کردیم . وحشی است . ما این کار را وحشیانه و وحشیانه رد می‌کنیم . وحشیانه است . Fawaz ای می‌گوید : " اما در عین حال ، این افراد نیاز به حفظ موسسات را درک کردند ." جرجیس ، نویسنده کتاب " شام و شام ": تاریخ .
او گفت : " ظرفیت دولت اسلامی برای اداره کردن واقعا ً به اندازه combatants خطرناک است ."
کشاورزانی که پس از بیرون رانده شدن ستیزه جویان به زمین خود بازگشته اند، اغلب تجهیزات خود را آسیب‌دیده اند . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
زمین برای گرفتن
روز بعد از ملاقات ، آقای حمود ، یک سنی ، به کار خود بازگشت و متوجه شد که گروه وی در حال حاضر ۱۰۰ درصد از گروه سنی است که توسط ستیزه جویان اجرا می‌شود . همکاران شیعه و مسیحی که پیش‌تر دفتر او را به اشتراک گذاشته بودند همگی گریخته بودند .
برای مدتی ، آقای حمود و کارمندانی که در بخش کشاورزی نظارت داشت ، همانطور که قبلا ً داشتند ، ادامه داشت . حتی لوازم‌التحریر مورد استفاده آن‌ها نیز همین بود ، اگرچه به آن‌ها دستور داده شد که از یک نشانگر برای پوشش دادن به لوگوی دولت عراق استفاده کنند .
" آنچه که مسلمانان امروزه با آن مواجه هستند این است که مردان لباس خود را می‌پوشند و زنان لباس خود را کوتاه می‌پوشند . "
در نهایت ، حمود ۵۷ ساله که موهایش را شانه می‌زند و به ظاهر حرفه‌ای خود افتخار می‌کند ، تیغ خرید را متوقف می‌کند . او شلوار را که به تن داشت بیرون آورد و از همسرش خواست تا ۵ سانتی متر را کوتاه کند .
اما بزرگ‌ترین تغییر پنج ماه به قانون این گروه انجامید و صدها تن از کارکنان را که با بی‌میلی برای کار به همدست مستقیم دولت اسلامی بازگشته بودند ، تبدیل کرد . این تغییر شامل آقای حمود بود که مسئول اجاره زمین مالکیت دولت به کشاورزان بود .
برای افزایش درآمد ، ستیزه جویان به اداره کشاورزی دستور دادند تا روند اجاره زمین را تسریع کند و یک برنامه weekslong را به چیزی که ممکن است در بعد از ظهر انجام شود ، تبدیل کند .
این تازه آغاز کار بود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.