جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بخشی از پاسخ

۲,۰۵۳ بازديد
بخشی از پاسخ را می‌توان در بیش از ۱۵ هزار صفحه اسناد داخلی اسلامی یافت که طی پنج سفر به عراق بیش از یک سال به دست آمد .
این اسناد از کشوهای میز پلیس که زمانی نشسته بودند ، از طبقات پاسگاه‌های پلیس ، از کمد کمپ‌های آموزشی خود و از خانه‌های امیران آن‌ها ، از جمله این پرونده در شرح زندانی کردن یک پسر ۱۴ ساله برای goofing در طول نماز ، کشیده شد .
این دستگیری یکی از سه پسری بود که متهم به مسخره‌بازی در هنگام نماز بودند .
این کتاب بلیط در اوایل سال ۲۰۱۷ در شمال موصل در شهر تل Kaif ، در خانه‌ای که دولت عراق و شام در آن به ایستگاه پلیس تبدیل شده‌بود ، پیدا شد .
محمد ابراهیم خلیل ، که ۱۴ ساله بود ، در ساعت ۳ بعد از ظهر سال ۲۰۱۵ در ساعت ۳ بعد از ظهر سال ۲۰۱۵ توسط یک افسر پلیس در ISIS که او را به اتهام " خندیدن در حین نماز " پر کرده بود، دستگیر شد .
ج " از شما درخواست می‌شود که زندانی مذکور را در بالا به … وزارت of ، استان نینوا ، بخش Kaif … هرچه زودتر که ممکن است انتقال دهند و تمام گزارش‌ها ، مشاهدات و اسناد مربوط به او و اموال و دارایی‌های شخصی او را تحویل دهند ."
دلیلی برای دستگیری : " انتشار فضیلت و جلوگیری از فساد ."
در حال حاضر تقریبا ً همه این سرزمین‌ها گم شده‌اند ، اما آنچه که ستیزه جویان رها کردند به پاسخ به سوال مشکل طول عمر آن‌ها کمک می‌کند : گروهی که عینک خشونت جهانی را بر ضد آن بر روی زمین به مدت زیادی بر روی زمین میخکوب کرده‌است ؟
در موصل آنچه که مدیریت کشاورزی نامیده شده بود به دیوان al تغییر نام داد که می‌تواند به عنوان وزارت کشاورزی ترجمه شود . واژه " diwan " به حکومت قرن هفتم یکی از the caliphs بازگشته است.
دولت عراق و عراق در شام نامه جدیدی را منتشر کردند که نشان می‌داد حداقل ۱۴ اداره اجرایی با نام " diwan " نامگذاری شده‌اند . نام آن‌ها به نام آموزش و پرورش تغییر نام داده‌است . سپس آن را برای چیزهایی باز کرد که مردم آن را نشنیده بودند : چیزی به نام " hisba " که به زودی از آن یاد گرفتند ، "پلیس اخلاق " بود ؛ یکی دیگر از diwan برای غارت آثار باستانی ؛ با این حال ، دیگری به " غنایم جنگی " اختصاص داشت .
چیزی که به عنوان تغییر آرایشی در دفتر آقای حمود آغاز شد به زودی تبدیل به یک تحول عمده شد .
ستیزه جویان کارکنان زن را برای خوب و تعطیل کردن مرکز مراقبت روزانه به خانه فرستادند . آن‌ها اداره حقوقی این اداره را مسدود کردند و گفتند که در حال حاضر تنها براساس قانون خدا اختلافات حل خواهد شد .
و آن‌ها با یکی از وظایف روزانه اداره - چک کردن دستگاه ، قرار دادن در بیرون ، برای اندازه‌گیری بارش - فرار کردند . آن‌ها می‌گفتند ، رین ، هدیه‌ای از طرف خدا بود - و چه کسی بود که می‌توانست هدیه‌اش را اندازه‌گیری کند ؟
کارمندان نیز به آن‌ها گفته بودند که دیگر قادر به اصلاح صورت خود نیستند و باید مطمئن شوند که پای شلوارش به قوزک پا نمی‌رسد .
به نقل از دفترچه‌های Glossy ، مانند the که در زیر آمده‌است ، نقطه‌ای را که در آن لبه لباس توسط همراهان پیامبر در حدود ۱۴۰۰ سال پیش پوشیده شده‌است ، مشخص کرد .
" پوشاک مردان به مردان گفت که چطور باید برای پیروی از مسیری که توسط حضرت محمد ترتیب داده شد لباس بپوشند . Recovered در اوایل سال ۲۰۱۷ در روستای Araji توسط یک کارمند تایمز که با سربازان عراقی سفر می‌کند . همچنین آن را به صورت آنلاین منتشر کردند .
تصویر نقطه‌ای را که لبه باید به آن برسد ، نشان می‌دهد ، جایی که لبه باید به آن برسد ، و این تذکر را از حضرت محمد به یک پیرو که لباسش بیش از حد طولانی است اشاره کرد .
اما مردانی با ریش بلند که در حال حاضر نظارت آقای حمود را بر عهده داشتند طرحی را اجرا کردند و آن‌ها به آرامی شروع به اجرای آن کردند .
برای نسل‌ها ، جهادی‌ها در آرزوی تاسیس یک خلافت بوده‌اند . اسامه بن‌لادن مرتبا ً از این مساله سخن می‌گفت و وابستگان او در تپه‌های مالی ، در زمین‌های لم‌یزرع یمن و در مناطق وسیعی از عراق ، تحت کنترل بودند . هدف آن‌ها بازسازی جامعه‌ای بود که بیش از هزار سال پیش در زمان حضرت محمد وجود داشت .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.