جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تجهیزات الکتریکی پزشکی

۲,۱۳۲ بازديد
تجهیز الکتریکی پزشکی , اما نه سربازان , خروج از سوریه را در عقب‌نشینی آشفته آغاز می‌کند .
جدول زمانی درگیری نظامی در سوریه
چه مدت نیروهای آمریکایی در سوریه بوده‌اند و ماموریت آن‌ها چیست ? در اینجا نگاهی به درگیری اخیر ارتش در آنجا به دلیل تلاش کاخ سفید برای عقب‌نشینی از شهر لیما برای نیویورک‌تایمز
اریک اشمیت - نف - نف و بن هوبارد
ای .
باب
واشنگتن
مقامات گفتند تعداد نیروهای آمریکایی ممکن است در واقع کمی در سوریه افزایش یابد تا به حفاظت از فرآیند نهایی خروج کمک کند - عملیاتی که انتظار می‌رود حداقل ۴ تا ۶ ماه طول بکشد .
در حال حاضر حدود ۳۵۰ هزار سرباز - بیشتر سربازان ارتش و تفنگداران دریایی - در شمال شرق سوریه یا در دره رودخانه فرات برای بیرون راندن جیب‌های باقیمانده مبارزان دولت اسلامی و امن کردن مناطق تازه آزاد شده از بازگشت آن‌ها وجود دارد . یک بیانیه مبهم از مقر نظامی آمریکا در بغداد که ناظر نبرد علیه دولت اسلامی است , گفت که فرآیند عقب‌نشینی از سوریه آغاز شده‌است .
مقامات رسمی در ماه گذشته گفتند که او قصد دارد تا در عرض چند روز نیروهای آمریکایی را بیرون بکشد . اما به تازگی یکشنبه مشاور امنیت ملی کاخ سفید , جان آر .
تبلیغات
اعلامیه غافلگیر کننده روز جمعه , از سوی شان شان رایان , سخنگوی ائتلاف به رهبری ایالات‌متحده علیه دولت اسلامی , هیچ نشانی از خروج نیروهای نظامی یا اینکه آیا ایالات‌متحده اقداماتی را اتخاذ کرده‌است که می‌تواند به عنوان یک عقب‌نشینی در نظر گرفته شود , ارائه نکرد .
سرهنگ رایان گفت که این ائتلاف " فرآیند عقب‌نشینی عمدی ما از سوریه را آغاز کرده‌است " و افزود که او هیچ اطلاعاتی درباره " بازه‌های زمانی خاص , مکان‌ها یا حرکات سربازان " ارائه نمی‌کند . "
این اعلامیه , چند روز پس از اظهارات جان بولتون , به جو آشفته پیرامون سیاست واشنگتن در مورد سوریه در زمانی اضافه شد که ترکیه تهدید به حمله به کشور کرد .
ترامپ موافقت خود را برای بازگرداندن سربازان به خانه نشان نداده است و می‌گوید که آن‌ها برای مبارزه با دولت اسلامی اعزام شده‌اند و ماموریت آن‌ها تقریبا ً انجام شده‌است . وی در یک تصمیم قطعی پس از تماس تلفنی با رئیس‌جمهور ترکیه , رجب طیب اردوغان , ماه گذشته گفت که او در عرض یک ماه تحت تعقیب نیروهای نظامی بوده‌است .
این تصمیم باعث استعفای دو دستیار ارشد دفاع - وزیر دفاع جیم مک گورک و برت مک گورک , فرستاده ویژه ریاست‌جمهوری به ائتلاف در مبارزه با دولت اسلامی - و فرمول‌بندی مجدد توسط عادل بولتون , مشاور حرفه‌ای شد که هدف اصلی آن مهار جاه‌طلبی ایران است که در سوریه تثبیت شده‌است .
انتخاب ویراستاران
سرطان , اولین دوست دختر نیویورک , " سندرا لی " را به صحنه سیاسی می‌برد.
کتاب‌های جالب توجهی
کارفرما که خود را توصیف می‌کند , اکنون منتظر است
تبلیغات
اینتر فکس , سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه , در روز جمعه اعلام کرد که سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در روز جمعه در مسکو اعلام کرد که اعلامیه نظامی آمریکا به شک و تردید در حال رشد کرملین افزوده‌است که ایالات‌متحده به زودی از سوریه کناره‌گیری خواهد کرد .
به نظر می‌رسد واشنگتن به دنبال دلیلی برای ماندن است . من نمی‌توانم اعتماد به نفس شما را به اشتراک بگذارم زیرا ما هرگز یک استراتژی رسمی ندیدیم . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.