جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تحلیل ترامپی

۲,۱۱۶ بازديد
ترامپ از طرح پایان دادن به تعطیلی دفاع می‌کند , حتی وقتی که پنس به نظر می‌رسد
رئیس‌جمهور ترامپ در روز شنبه گفت که اگر دموکرات‌ها یک میلیارد دلار برای یک دیوار مرزی به او بدهند , حمایت‌های موقتی را برای برخی از مهاجران غیرقانونی تمدید خواهد کرد .
اعتبار
تام برنر برای نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ در روز شنبه گفت که او حمایت‌های موقتی را برای برخی از مهاجران غیرقانونی تمدید می‌کند در صورتی که دموکرات‌ها به او ۱ میلیارد دلار برای یک مرز رد و بدل کنند .
نوشته بود :
ای .
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ در روز یکشنبه از پیشنهاد خود برای پایان دادن به تعطیلی نسبی دولت , با استفاده از اکانت تویی‌تر خود برای رد این پیشنهاد , حتی به عنوان معاون رئیس‌جمهور مایک پنس , برای باز کردن در مذاکرات بر سر این طرح , دفاع کرد .
در یک ظاهر در " فاکس‌نیوز یکشنبه " , سناتور میچ مک کانل از کنتاکی , رهبر اکثریت , قصد داشت پیشنهاد رئیس‌جمهور را برای رای‌گیری روز سه‌شنبه به طبقه سنا بیاورد و افزود که آقای ترامپ برای یک معامله میز را تنظیم کرده‌است . "
اما هنگامی که کریس والاس , مجری برنامه , در صورتی که پیشنهاد رئیس‌جمهور یک پیشنهاد نهایی بود , از او پرسید : " یک فرآیند قانونگذاری وجود دارد که قرار است در روز سه‌شنبه در مجلس سنای آمریکا آغاز شود " .
آیا این بدین معنی است که شما " مایل به مذاکره از آنچه رئیس‌جمهور گفت , یا اینکه پیشنهاد نهایی است? " خانم والاس دوباره پرسید " پنس روند قانونگذاری یک مذاکره است . "
تبلیغات
اما در توئیتر , به نظر می‌رسید که ترامپ به سرعت در حال نگه‌داشته شدن است , همان طور که او هدف خود را گرفت و به منتقدان محافظه‌کار که این طرح را به عنوان عفو مهاجران بدون مجوز توصیف کرده‌اند , بازگشت .
ترامپ در یکی از یک رشته از توئیت ها نوشت : " نانسی پلوسی و برخی از دموکرات‌ها دیروز پیشنهاد من را رد کردند . " آن‌ها جرم و مواد مخدر را نمی‌بینند , بلکه آن‌ها را می‌بینند - که آن‌ها نخواهند برد . بهترین اقتصاد ! آن‌ها باید کار درستی را برای کشور انجام دهند و به مردم اجازه دهند که به سر کار برگردند . "
با تغییر عقیده عمومی علیه او , آقای ترامپ در روز شنبه معامله‌ای را پیشنهاد کرد و گفت که اگر دموکرات‌ها یک میلیارد دلار به او بدهند , او می‌خواهد در امتداد مرز جنوبی بسازد .
اما دموکرات‌ها گفته‌اند که این طرح توجیهی برای مهاجران جوان شناخته‌شده به نام رویا بافی است که به طور غیر قانونی به عنوان کودکان به کشور آورده شده‌اند و تنها سه سال حمایت از تبعید ارائه می‌دهند . دموکرات‌ها خواستار بازگشایی دولت قبل از هر گونه مذاکره درباره امنیت مرزی هستند .
ترامپ همچنین می‌نویسد : " نانسی پلوسی چنان رفتاری منطقی داشته و به سمت چپ رفته‌است که اکنون رسما ً یک دموکرات رادیکال شده‌است . " " او در حزب خود بسیار متحجر شده‌است که کنترل خود را از دست داده‌است … و به این ترتیب خیابان‌های سانفرانسیسکو را تمیز می‌کنند . "
انتخاب ویراستاران
برای محافظه‌کاران شاد , دوران ترامپ بهترین و بدترین زمان‌ها است
* بنای یادبود :
روباتیک و گلخانه خودکار : داخل یک مزرعه کوچک
تبلیغات
آقای ترامپ با منتقدان محافظه‌کار خود نوشت : " نه , عفو بخشی از پیشنهاد من نیست . این یک سال تمدید است . عفو فقط در یک معامله بزرگ‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد , چه در مورد مهاجرت یا چیز دیگری . همچنین فشار زیادی برای حذف افرادی که به طور غیر قانونی اینجا هستند وجود نخواهد داشت - اما مراقب باشید نانسی ! "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.