پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

ترک ها پس از پایان

۲,۱۴۸ بازديد
ترک‌ها که پس از پایان سال گذشته , حمایت از نیروهای شورشی را به عهده گرفتند , رهبران شورشیان را به زمین انداختند و قول دادند که اگر بتوانند آتش‌بس را تضمین کنند , کمک‌های انسان‌دوستانه و توسعه را افزایش دهند . این مقام امنیتی گفت : آن‌ها روشن ساختند که اگر شورشیان موافق نباشند , ترکیه نمی‌تواند مانع از حمله احتمالی شود .
انطباق شورشیان با این معامله در طول سفر در سرتاسر ادلب به نمایش گذاشته شد . گروه‌های مختلف در طول راه نگهبانی می‌دادند و امنیت را از سرزمین خود تامین می‌کردند . در یک نقطه , چندین فرمانده قوی و ریشو در کامیون‌های حمل و نقل کاروان ترکیه را تا چند مایل اسکورت می‌کردند , و از کاروانی که قلمرو آن‌ها به پایان رسید , جدا شدند .
گروه‌های دیگر به صورت غیررسمی , مبارزان خود را در تی‌شرت و صندل , و تفنگ‌های تهاجمی که از پهلو آویخته بودند , محافظت می‌کردند . اما آن‌ها کاروان را به حرکت در آوردند .
یک سرباز روسی و نیروهای سوری در یک ایست بازرسی در ماه گذشته در شرق ادلب کشته شدند.
اعتبار
جورج واشینگتن / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
یک سرباز روسی و نیروهای سوری در یک ایست بازرسی در ایستگاه بازرسی در شرق ادلب قرار دارند .
متحد کردن هزاران گروه شورشی که شامل اسلام گرایان تندرو هستند , به هیچ وجه هدف ترک‌ها نبود . این استان برای مددکاران و خبرنگاران بسیار خطرناک بوده و موجی از آدم‌ربایی‌ها توسط برخی از گروه‌های شورشی در سال‌های اخیر صورت‌گرفته است .
مقامات ترک در شمال ادلب گفتند که آن‌ها مستقیما ً با گروه تندرو , حیات تحریر , که با القاعده ارتباط دارد , برخورد نکرده اند . ترکیه این گروه را ماه گذشته یک سازمان تروریستی اعلام کرد, اما طیب اردوغان هفته گذشته در بخش نظرات پیشنهاد داد که واحدهای ترک با حتی سرسخت‌ترین گروه‌های شورشی مذاکره کرده‌اند .
رهبران شورشیان سوریه در بیانیه‌ای اعلام کردند که این معامله را قبول کرده‌اند تا از خونریزی جلوگیری کنند و همه این گروه‌ها به دلیل مسئولیت عظیم مردم غیرنظامی این توافق را رعایت کرده‌اند .
ابو جمیل , یک رهبر شورشی که از کارخانه نساجی در شهر حمص استفاده می‌کرد , گفت : " غیرنظامیان پشت ما را شکستند . " ابو جمیل نام مستعار جنگ است .
تبلیغات
وی گفت که جمعیت غیرنظامی از کمک‌های بشر دوستانه جان سالم به در برده‌است , اما این کاهش در حال تحلیل است , نه به این دلیل که ایالات‌متحده اخیرا ً کمک خود به مناطق شورشی سوریه را قطع کرده‌است . نشانه‌هایی از کمک‌های گذشته وجود دارد - دولت محلی بخش اعظم جاده اصلی در شمال ادلب را فرش کرده‌است و سوری‌ها در شهرها و روستاها خانه‌ها را تعمیر و تعمیر می‌کنند - اما فقر و فقدان توسعه آشکار است .
ابو جمیل گفت : " کمبود شدید غذا و خدمات پزشکی برای مردم وجود دارد . " او گفت که برخی از تجهیزات پزشکی و گروه‌های غیردولتی بسته شده‌اند .
سوری‌ها از عدم حمایت آمریکا ابراز تاسف کردند . فرمانده جبهه آزادسازی ملی گفت که از کمک‌های گذشته سپاسگزار است , اما به نقل از سوریه گفت : " اگر چیزی را شروع کنید , باید آن را دنبال کنید . او گفت : " آمریکایی‌ها به دنبال آن نبودند .
در غیاب حمایت آمریکا , سوری‌ها در ادلب , شورشیان و غیرنظامیان به یکدیگر اعتماد دارند .
ابو جمیل گفت : " ما امیدواریم که آن‌ها اشتباه نکنند . "
فرماندهان شورشی گفتند که اگر آتش‌بس کار نکند , آن‌ها مبارزه خواهند کرد . این سخنگو گفت : " ما به ترک‌ها اعتماد داریم , اما ما به روس‌ها اعتماد نداریم . " سربازان ما آماده هستند . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.