پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تصدیق آقای سلیم

۲,۱۶۴ بازديد
آقای سلیم تصدیق کرد که امضا او در اجاره است . اما با این حال ، مدعی شد که اجباری به خدمت سربازی در پست بروکراسی دولت تروریستی شده‌است .
او گفت : " آن‌ها پرونده‌های ما را گرفتند و شروع به رفتن از طریق آن‌ها کردند، که در آنجا اموال متعلق به شیعیان هستند که آن‌ها متعلق به مرتد هستند که آن‌ها افرادی هستند که خلافت را ترک کرده‌اند ."
او اطلاعاتی را شرح داد که در سخنرانی‌های شیعیان و مسیحیان تماس گرفته بودند.
سنی که بیش از حد فقیر بودند برای پرداخت اجاره پیش از اجاره بهای اجاره را با دولت اسلامی پیشنهاد کردند و به آن‌ها اجازه دادند تا زمین‌های به‌سرقت‌رفته را در ازای یک سوم برداشت آینده در اختیار بگیرند .
در روزه‌ای پر مشغله ، یک خط مارپیچ در اطراف ساختمان دفترش ، که از کشاورزان سنی ساخته شده‌بود ، بسیاری از آن‌ها از رفتار آن‌ها در دستان یک دولت شیعه تحت رهبری شیعه ناراضی بودند . در همان محوطه که دسته‌های پوشه‌های زرد را در آنجا پیدا کردیم ، آقای سلیم مردانی را که می‌شناخت و فرزندانش با او بازی کرده بودند دریافت کرد . آن‌ها برای دزدیدن زمین مردان دیگر که همه می‌دانستند - که بچه‌هایشان هم در کنار آن‌ها رشد کرده بودند ، امدند .
با حرکت قلم خود ، کشاورزان اجداد خود را از دست دادند ، فرزندان آن‌ها از ارث محروم شدند و ثروت کل خانواده‌ها ، که بیش از نسل‌ها ساخته شده‌بود ، نابود شد .
آقای سلیم در حالی که برای درک این موضوع التماس می‌کرد ، گفت : " اینها روابطی هستند که ما طی دهه‌ها از زمان پدرم و پدر پدرم ساخته بودیم ، اما ما مجبور شدیم این کار را انجام دهیم ."
کارگران عراقی در شهر " تل Kaif " پس از شام و شام در شهر "تل Kaif " جابجا می‌شوند . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
یک جارو تمیز تمیز
تا سال ۲۰۱۵ محو شد و آقای حمود و همکاران وی به حفظ ماشین‌آلات در حال اجرا کمک کردند ، سربازان دولت اسلامی هر جنبه از زندگی را در شهر بازسازی کردند - که با نقش زنان آغاز شد .
بیلبورد در حال نشان دادن تصویری از زنی که کاملا ً حجاب داشته باشد بالا رفت . ستیزه جویان یک کارخانه نساجی را به زور وادار به ساخت کارخانه‌های تولیدی لباس زنانه کردند . طولی نکشید که هزاران نفر از niqab به بازار تحویل داده شدند و زنانی که پوشش آن‌ها را پوشش ندادند ، جریمه شدند .
آقای حمود ، کسی که به نام " ابو سارا " یا پدر سارا شناخته می‌شود ، یک niqab برای دخترش خریداری کرد .
هنگامی که او به سمت محل کار می‌رفت ، آقای حمود خیابان‌های فرعی را ترک کرد تا از اجرای مکرر اعدام‌ها در حلقه‌های ترافیک و میادین عمومی جلوگیری کند . در یکی از آن‌ها ، یک دختر نوجوان که به زنا متهم شده بود ، از یک مینی ون بیرون کشیده شد و مجبور به زانو زدن شد . بعد یک تکه سنگ به روی سرش افتاد . روی یک پل ، اجساد کسانی که متهم به جاسوس بودن بودند از نرده آویزان شدند .
اما در همان خیابان ، آقای حمود متوجه چیزی شد که او را با شرمندگی پر کرد : خیابان‌ها کاملا ً پاک‌تر از زمانی بودند که دولت عراق مسئول آن بود .
عمر بلال یونس ، یک راننده کامیون ۴۲ ساله که شغل او اجازه عبور از خلافت را به او داده بود ، متوجه بهبود مشابهی شد : "مجموعه زباله شماره ۱ در زیر شام و شام بود " .
The ها تغییر نکرده بودند . آن چه که بود این بود که ستیزه جویان انضباطی را وضع کردند که فاقد آن بودند ، گفت که شش نفر از کارکنان بهداشتی که در دولت اسلامی شام و شام کار می‌کردند و در سه شهر بعد از این که این گروه مجبور به خروج از آن‌ها شده بود ، کار کردند .
سلیم علی ، که جمع‌آوری زباله برای دولت عراق و بعد برای دولت اسلامی در شهر شمالی عراق در شهر تل‌آویو در شمال عراق را بر عهده داشت ، گفت : " تنها کاری که می‌توانستم در زمان حکومت دولت انجام دهم این است که برای دولت عراق و بعد از آن برای دولت اسلامی در شهر شمالی عراق تحت نظارت دولت اسلامی عراق ، زندانی شود .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.