چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

تغییر در جلد

۲,۱۱۵ بازديد
تغییر در جلد
استرن ، سختگیر و سنتی : عابد al ، پدر کاپیتان Sudani ، با همسرش ، Laisa هاشم Shuaith ، و یکی از دختران کاپیتان Sudani .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
استرن ، سختگیر و سنتی : عابد al ، پدر کاپیتان Sudani ، با همسرش ، Laisa هاشم Shuaith ، و یکی از daughters.Cred Sudani Captain prickett برای نیویورک‌تایمز ،
در تابستان سال ۲۰۱۴ ، یک شورش جدید در صحنه شروع شد . یک گروه جهادی که خود را دولت اسلامی می‌نامد ، بخش‌هایی بزرگ از عراق و سوریه را توقیف کرد و آن را یک خلافت اسلامی خواند . بازها ماموریت جدیدی را انجام دادند : نفوذ به گروهی با عوامل مخفی .
آقای Sudani داوطلب شد . فرمانده فرماندهی وی ، ژنرال سعد al ، گفت که او با عکس‌هایی از کودکانی که در حملات دولت اسلامی کشته شده‌اند ، برانگیخته شده‌است .
ژنرال Falih گفت : " او نمی‌توانست به آن‌ها اجازه دهد این کار را بکنند .
آقای Sudani به سمت کاپیتان ارتقا یافت و شروع به آموزش به عنوان یک جهادی کرد .
زمانی که او جوان بود خانواده Sudani در Ramadi ، در سرزمین مرکزی مسلمانان سنی عراق زندگی می‌کردند . اقلیت سنی عراق را تحت دیکتاتوری صدام‌حسین حکومت کرده بودند . پس از اینکه آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۳ او را برکنار کردند، افراط گرایان از خشم of سنی سواستفاده کردند تا شورش کنند که بعدها تبدیل به دولت اسلامی شد .
advertisement
توانایی کاپیتان Sudani برای انتخاب لهجه Ramadi به اعتبار او با گروه کمک می‌کند .
اما به عنوان یک شیعه ، او با مراسم و مراسم مذهبی سنی ناآشنا بود . بنابراین او به مطالعه قرآن مشغول شد و اشعار مورد علاقه جهادی‌ها را به خاطر سپرد و شعارهایی را که برای نماز و کشتن استفاده می‌کردند یاد گرفت .
او به نام ابو Suhaib شناخته می‌شود ، مردی بی‌کار از یک محله عمدتا ً سنی در بغداد . ماموریت او : نفوذ به یک پناه‌گاه معروف اسلامی در Tarmiya ، شهری در نزدیکی تقاطع دو بزرگراه که مرکزی برای بمب گذاران انتحاری بود که به سمت پایتخت حرکت می‌کردند .
یک شب قبل از شروع ماموریت ، او با برادرش Munaf ، نوشیدن چای و گوش دادن به آواز جیرجیرک‌ها در هوای گرم صحبت کرد .
Munaf گفت : " او اولین نفری بود که برای چنین ماموریتی داوطلب شد .
صبح روز بعد ، کاپیتان Sudani وارد مسجدی در Tarmiya شد که سلول محلی اسلامی برای برگزاری جلسات استفاده می‌کرد . او بیش از آنچه او و his برنامه‌ریزی کرده بودند در تمام طول روز باقی ماند .
Munaf که بخشی از نظارت بر برادرش بود مطمئن بود که اتفاقی افتاده‌است .
در حوالی غروب ، او سایه loping را تشخیص داد که به سمت نقطه exfiltration پیش از پیش آمده بود .
advertisement
کاپیتان Sudani یک موفقیت را گزارش داد - این سلول از ابو Suhaib استقبال کرده بود . او می‌خواست با آن‌ها در Tarmiya زندگی کند .
The بمب
همسر سروان Sudani ، Raghad Chaloob ، به عکس‌های شوهرش نگاه کرد .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
همسر سروان Sudani ، Raghad Chaloob ، به عکس‌هایی از her itIvor prickett برای نیویورک‌تایمز نگاه می‌کند .
اولین روزه‌ای او با دولت اسلامی آموزش مذهبی و مواد منفجره بود .
چند هفته بعد یک مقام ارشد دولتی اسلامی در موصل خواستار شد. او به کاپیتان Sudani یک بخش کلیدی در زنجیره تدارکات برای ماموریت‌های بمب‌گذاری انتحاری در بغداد اختصاص داد . این گروه که به او قول داد که بومی بغداد باشد ، او را برای به دست آوردن بمب گذاران از ایست‌های بازرسی در حومه پایتخت و داخل شهر مهم دانست .
در تماس تلفنی هفتگی ، موصل به کاپیتان Sudani دستور می‌دهد تا با بمب گذاران انتحاری که از سرزمین‌های تحت کنترل دولت اسلامی عبور می‌کنند ملاقات کند یا یک بمب وسیله نقلیه را بردارد .
هر بار به شاهین هشدار می‌داد . وظیفه آن‌ها رهگیری او و بسته‌های مرگبار او قبل از رسیدن به بغداد بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.