شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تلفات فراموش شده عراق

۲,۱۳۱ بازديد
تلفات فراموش‌شده عراق : کودکان در نبرد با دولت عراق و شام
ده‌ها هزار کودک والدین خود را تحت حاکمیت دولت اسلامی یا نبرد علیه آن از دست دادند . عراق منابع کمی برای مراقبت از آن‌ها دارد .
محمد ، ۱۰ ساله می‌گوید که مبارزان دولت اسلامی پدرش را کشتند و مادرش را گرفتند . تن‌ها در موصل ، ۱۳۰۰۰ بچه به خاطر نیویورک‌تایمز ، orphaned.Cred itCreditAndrea DiCenzo بودند.
نوشته مارگارت Coker
۳۱ اوت ۲۰۱۸
Leer و espanol
MOSUL ، عراق - محمد می‌گوید زمانی که ۸ ساله بود ، زمانی که مبارزان دولت اسلامی پدرش را از خانه خود در موصل دستگیر کردند و او را در خیابان کشتند .
محمد که اکنون ۱۰ ساله است ، گفت : " من گریه کردم و فریاد زدم که او را تنها بگذارم و خانه‌ام را ترک کنم .
پس از اینکه ستیزه جویان مادرش را توقیف کردند ، محمد و دو برادر و خواهر کوچک‌ترش در یک اردوگاه برای آوارگان و در نهایت در بهار امسال در پرورشگاه شهر به سر بردند .
آن‌ها از جمله ده‌ها هزار کودک عراقی هستند که پدر و مادرشان را تحت خشونت دولت اسلامی از دست داده‌اند و جنگ‌های طولانی‌مدت برای به زور آوردن قلمرو عراق از حاکمیت آن .
تبلیغ
اما بر خلاف سربازان دولتی که با مراسم‌های یادبود در تقریبا ً همه شهرها مبارزه کردند ، این کودکان در خطر فراموش کردن تلفات جنگ قرار دارند . دولت عراق منابع کمی برای این قربانیان دارد و جوامع ویران‌شده کشور ، همچنان در تلاش برای بازسازی خدماتی اساسی مانند مراقبت بهداشتی و برق هستند ، برای رسیدگی به نیازهای یتیمان بسیار دست‌پاچه هستند .
امل عبدالله ، معاون " پرورشگاه موصل " گفت : " همه ما در این سال‌ها رنج زیادی دیده‌ایم ، هر یک از ما قصه‌های خود را از دست می‌دهد . اکنون وظیفه ما این است که تلاش کنیم برخی شادی و آسودگی را به آن‌ها بازگردانیم ."
هیچ نهاد دولتی یا گروه بشردوستانه بین‌المللی آمار جامعی در مورد تعداد کودکان یتیم شده از تابستان ۲۰۱۴ ندارد ، زمانی که دولت اسلامی یک سوم کشور را اشغال کرد و دسامبر ۲۰۱۷ زمانی که دولت عراق شهرها و شهره‌ای اصلی خود را از افراط گرایان بازپس گرفت .
Editors
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
" سند A " : این که مک McKinsey چگونه در یک پرونده رشوه Entangled کار می‌کند .
نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما
توزیع کمک‌ها در شادی کودکان یتیم ، خیریه در موصل که غذا و خواربار برای بیش از ۴۰۰۰ کودک فراهم می‌کند .
اعتبار
آند را برای نیویورک‌تایمز
تصویر
توزیع کمک در برنامه جوی یتیم خیریه، خیریه در موصل که غذا و خواربار برای بیش از ۴۰۰۰ children.Cred itAndrea برای نیویورک‌تایمز فراهم می‌کند .
یک پرورشگاه دولتی در موصل . زمانی که یک پناه‌گاه دولتی ، توسط دولت اسلامی توقیف شد و به عنوان یک سربازخانه در طول اشغال آن استفاده شد .
اعتبار
آند را برای نیویورک‌تایمز
تصویر
یک پرورشگاه دولتی در موصل . زمانی که یک پناه‌گاه دولتی ، توسط دولت اسلامی توقیف شد و به عنوان یک سربازخانه در طول occupation.Cred itAndrea برای نیویورک‌تایمز استفاده شد .
اما رئیس کمیته زنان شورای استانی موصل ، Sukaina علی یونس ، سوابق تقریبا ً ۱۳۰۰۰ یتیم را در شهر گردآوری کرد . در طی نبرد برای آزادسازی موصل از دولت اسلامی در تابستان گذشته ، او به یک موسسه تهاتری یک زن برای کودکان گم‌شده یا رها شده تبدیل شد .
کارگران اجتماعی می‌گویند که هزاران نفر دیگر در دیگر شهرها و استان‌هایی که از دولت اسلامی آزاد شده‌اند ، وجود دارد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.