جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

جاده تستس

۲,۱۴۷ بازديد
گیلیبرند جاده Tests جاده ۲۰۲۰ در یک Diner نزدیک به خانه
سناتور کریستن Gillibrand در روز چهارشنبه فعالیت اکتشافی خود را برای رئیس‌جمهور آغاز کرد و بازدید از کشور View در شهر تروا را آغاز کرد .
اعتبار
(درو Angerer / گتی ایماژ )
تصویر
سناتور کریستن Gillibrand در روز چهارشنبه فعالیت اکتشافی خود را برای رئیس‌جمهور آغاز کرد و بازدید از کشور View در شهر تروا در N.Y را آغاز کرد . CreditCreditDrew Angerer / گتی ایماژ
توسط ویوین وانگ
۱۶ ژانویه ۲۰۱۹
TROY ، N.Y. - [ چیزی که شما باید بدانید تا روز را آغاز کنید : نیویورک را در inbox پیدا کنید .]
سناتور کریستن Gillibrand از اولین توقف در مبارزات انتخاباتی جدید ریاست‌جمهوری خود نزدیک به خانه بود - به حدی نزدیک بود که به طور طبیعی به سوالاتی در مورد قول صراحت او ، فقط سه ماه قبل ، برای کاندید شدن برای انتخابات برای نمایندگی این ایالت دعوت کرد .
خانم گیلیبرند ، یک دموکرات منحرف شد .
خانم گیلیبرند در روز چهارشنبه گفت : " همانطور که گفتم ، من تنها بر روی بردن midterms متمرکز شدم ، ایجاد شفافیت و پاسخگویی نسبت به این کاخ سفید . "
Ms. Gillibrand ، سناتور جوان ایالت Gillibrand ، گفت : " من همچنان به مبارزه برای نیویورکی‌ها ادامه می‌دهم ، همانطور که همیشه این کار را می‌کردم .
خانم گیلیبرند از اولین رای‌گیری حمایت اندکی بدست آورد ، اما این پول fund است که به مدت طولانی در مورد رقابت ریاست‌جمهوری صحبت کرده‌است .
advertisement
اولین روز او در مسیر ، در فاصله چند مایلی از خانه‌اش ، ترکیبی از دستاوردهای او را پیشنهاد داد که احتمالا ً به آن‌ها تکیه خواهد کرد - و اغلب پیوندهای inextricable بین این دو - زمانی که او به دنبال متمایز ساختن خود در چیزی است که مطمئنا ً یک میدان سخت از hopefuls دموکرات باشد .
برای مثال یکی از دلایل امضای خانم گیلیبرند ، کار او در مبارزه با آزار جنسی است و او بر تحسین خود از رهبران زن در روز چهارشنبه تاکید کرد . اما این اثر بخشی از fiercest منتقدان او را تحریک کرده‌است ، در مردمی که او را به درخواست استعفای سناتور سابق Al متهم کرده‌اند - او توسط هشت زن از آزار جنسی متهم شده‌است - به عنوان ژست خود علاقه‌مند .
خانم گیلیبرند ۵۲ ساله همچنین بر استقلال خود از منافع خاص تاکید کرده‌است . اما هم دموکرات‌ها و هم جمهوری خواهان او را به عنوان یک فرد فرصت‌طلبی که حمایت خود را از وال استریت و انجمن سلاح ملی هنگامی که برای جاه‌طلبی‌های او مناسب بود ، تضعیف کرده‌اند .
خانم گیلیبرند گفت : " به قلب من نگاه کنید ، من فکر می‌کنم مهم است که بدانید چه زمانی اشتباه می‌کنید و کار درست را انجام دهید ."
خانم گیلیبرند همچنین برای اولین بار گفت که او نسبت به داشتن یک کمیته اقدام سیاسی اختصاص‌داده‌شده به پیشنهاد خود علاقه‌ای ندارد و من فکر نمی‌کنم که ما باید یک ابر PACs داشته باشیم ، و من هم کسی را نمی‌خواهم ."
Editors
چه رانندگی می‌تواند به ما درباره زندگی آموزش دهد ؟
نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما
۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک
advertisement
خانم Gillibrand ، خانم Franken که سال‌ها پیش از اینکه جنبش # توجه گسترده‌ای را در سال ۲۰۱۷ به خود جلب کرد و گزارش‌ها مبنی بر رد پیشنهاد وی مبنی بر رد پیشنهاد وی برای اعتراض به او را رد کرد ، در سال ۲۰۱۷ اقدام به آزار و اذیت کرد .
او درباره سقوط آقای Franken گفت : " برای بسیاری از مردم ناراحت‌کننده است . " اما " وظیفه من این نبود که ساکت بمانم . اگر برخی افراد ثروتمند ، که آن‌ها را عصبانی می‌کند ، این مساله به آن‌ها بستگی دارد ."
گفته‌های خانم گیلیبرند عملا ً برابر با کسانی بودند که سه‌شنبه در " نمایش اخیر با استفن Colbert " در زمانی که نامزدی اش را اعلام کرد ، انجام شد .
او خود را " مادر جوان " خواند که برای بچه‌های دیگر مبارزه می‌کرد و به نیاز به مبارزه با نژادپرستی نهادی و شرکت‌های بیمه و شرکت‌های بیمه اعتقاد داشت .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.