سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

جاسوس عراقی

۲,۰۹۲ بازديد
جاسوس عراقی که در شام و شام شرکت کرد
کاپیتان حریث al ، همسر Sudani Chaloob ، مرکز و سه‌فرزند آن‌ها ، Riyam ، Rawan و Muamal ، در بالای خانه شان در بغداد .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
کاپیتان Harith al ، Raghad Chaloob ، center و سه فرزندش ، Riyam ، Rawan و Muamal ، در بالای خانه شان در Baghdad.Cred itCreditIvor برای نیویورک‌تایمز ،
نوشته مارگارت Coker
۱۲ اوت ۲۰۱۸
Leer و espanol
بغداد - راننده در حالی عرق کرده بود که Kia سفید او در امتداد بزرگراه بغداد - slicked بغداد به سمت یک محله شلوغ با بازارهای آزاد در حال عرق کردن بود .
با هر تکان و تکان ، ضربان نبض او تندتر شد. در شاسی خودرو ۱، ۱۰۰ کیلوگرم مواد منفجره درجه نظامی وجود داشت که دولت اسلامی قصد داشت در حمله‌ای جسورانه به خریداران شب سال نو در پایتخت عراق از آن استفاده کند .
یک راننده بی‌باک در جاده‌های پر هرج و مرج در عراق ممکن است او را دستگیر کند و به طور تصادفی بمب را منفجر کند . یک درگیری در یکی از ایست‌های بازرسی مکرر بغداد می‌تواند به تیراندازی تبدیل شود، که به طور بالقوه یک گلوله آتشین جهنمی را ایجاد می‌کند .
اما دلیل دیگری هم وجود داشت که او ترسیده بود . راننده ، کاپیتان حریث al ، جاسوس بود .
در طول ۱۶ ماه گذشته ، او به عنوان یک خال سیاه کار کرده بود و به عنوان یک جهادی ستیزه‌جو در دولت اسلامی عمل می‌کرد در حالی که اطلاعات حیاتی را به یک شعبه مخفی آژانس جاسوسی ملی عراق منتقل کرده بود .
تبلیغ
سابقه او خیره‌کننده بود : با توجه به گفته Abu بصری ، مدیر این آژانس ، او ۳۰ حمله بمب‌گذاری خودرو و ۱۸ بمب‌گذار انتحاری را خنثی کرده بود . کاپیتان Sudani نیز یک خط مستقیم به برخی از فرماندهان ارشد دولت اسلامی در موصل داد .
به گفته مقامات آژانس ، یک تکنولوژی کامپیوتر ۳۶ ساله که احتمالا ً بزرگ‌ترین جاسوس عراق است ، یکی از معدود افرادی است که در جهان نفوذ کرده‌است .
اما در حال حاضر ، در این روز آخر سال ۲۰۱۶ ، زمانی که در امتداد بزرگراه چهار - به سمت هدف تعیین‌شده خود پیش می‌رفت ، بازارهای بغداد al نیز به این سو ظن بود که پوشش او منفجر شده‌است .
هر روز او با دولت اسلامی زندگی می‌کرد ، روز دیگری بود که جان خود را به خطر انداخت . امروز در یک دروغ کوچک ، در عرض چند ماه ، دستگیر شده بود .
اگر نیم تن مواد منفجره پلاستیکی در کنار او در کنار او کشته نشد ، دولت اسلامی ممکن است او را بکشد .
Editors
چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن
یک انقلاب آرام : زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار طلاق می‌گیرند
طالبان با " مبارزه من " : با افراد هنگ بعد از گذشت زمان چه کار باید بکنند ؟
تبلیغ
قبل از اینکه او این کار را انجام دهد ، ماموریت یکی از ماقبل‌آخر خود ، یک متن برای پدرش فرستاد .
او گفت : " برای من دعا کن . "
داشت به دشمن گوش می‌داد
اتاق یادگاری در مقر سازمان جاسوسی ضد تروریستی بغداد که به عنوان شاهین شناخته می‌شود. ردیف‌هایی از عکس‌ها به اعضای دولت اسلامی نشان می‌دهد که به دلیل کار این اداره دستگیر و اعدام شده‌اند .
اعتبار
Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
تصویر
اتاق یادگاری در مقر سازمان جاسوسی ضد تروریستی بغداد که به عنوان شاهین شناخته می‌شود. ردیف‌هایی از عکس‌ها به اعضای دولت اسلامی نشان می‌دهد که به دلیل of itIvor s برای نیویورک‌تایمز دستگیر و اعدام شده‌اند .
واحد اطلاعات ضد تروریستی عراق ، گروه جاسوسی شاهین ، ممکن است مهم‌ترین سازمان در خطوط مقدم جنگ علیه تروریسم باشد که تقریبا ً هیچ‌کس نشنیده باشد .
این مقاله براساس مصاحبه با مدیر این آژانس ، اعضای واحد کاپیتان Sudani و فرمانده آن ، دوستان و اعضای خانواده او ، و مروری از رونوشت و ویدیو عملیات‌ها و پیام‌های متنی برای و از کاپیتان Sudani انجام شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.