جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

جهان بیزررئرم

۲,۰۹۳ بازديد
جهان خارج به ندرت توجه زیادی به سخنگوی مجلس عوام ، یک شخصیت بیطرف و کوتاه که بر مباحثات پارلمانی ریاست می‌کند ، دارد . اما رکود آخرین دقیقه بریتانیا در حال خروج از اتحادیه اروپا ، یا Brexit ، باعث شده‌است که آقای Bercow به نوعی شخص معروف تبدیل شود .
با کم‌تر از ۱۰ هفته پیش از اینکه کشور بتواند بلوک را ترک کند ، او با فشار دادن برخی کنترل بر تصمیم Brexit از نخست‌وزیر ترزا در ماه مه ، که به پارلمان اجازه می‌دهد تا کشور را از ترک کشور بدون توافق منع کند ، سابقه‌ای طولانی دارد .
این موضوع تحسین اروپاییان را به خود جلب کرده‌است - یک ایستگاه رادیویی فرانسوی به نام " اروپا هفته " ، فریاد امضای او ، " نظم ، نظم ! " رسانه‌های اجتماعی را ترک کرده‌اند ."
اما این مساله باعث خشم تیم خانم می شد ، که در روز جمعه آقای Bercow را با the از تنبیه‌ات تهدید کرد : ورود او به مجلس اعیان - افتخاری که برای بیش از ۲۰۰ سال به هر سخنگو داده شد .
پسر یک راننده تاکسی از شمال لندن ، آقای Bercow با عزم جزم خود را به سوی جامعه بریتانیایی Oxbridge سوق داد و به طرق مختلف به عنوان یک قلدر سرسخت و یک قهرمان حقوق of itAndy رین / EPA از طریق Shutterstock به نمایش درآمد.
این یک لحظه فوق‌العاده برای آقای Bercow ، پسر ۵۶ ساله یک cabdriver اهل شمال لندن است . یک غریبه گاهی اوقات برای قامت کوتاه خود مسخره می‌کند ( او ۵ فوت ( نیم و نیم است ) ، با عزم جزم خود را به سوی جامعه بریتانیا سوق داد و به طرق مختلف به عنوان یک قلدر سرسخت و یک قهرمان از حقوق پارلمان مورد بررسی قرار گرفت .
این خصایص شخصی در یک لحظه محوری در زمانی که بریتانیا در ۲۹ مارس در حال خروج از بن‌بست با دولتی در بن بستی بوده‌است ، به نمایش در آمده‌است .
advertisement
بابی فریدمن ، نویسنده زندگینامه آقای Bercow ، با یادآوری تصمیم سخنگو در تاریخ ۹ ژانویه برای اجازه دادن به پارلمان برای اصلاح یک حرکت تجاری دولتی در Brexit ، گفت : " او برای خود یک قانون است . " حرکات تجاری به قدرت اجرایی قدرت اجرایی می‌دهد تا مشخص کند چه اتفاقی در پارلمان می‌افتد و چه زمانی ، و چه زمانی توسط پارلمان مورد تغییر قرار نگرفته است .
آقای فریدمن درباره تصمیم آقای Bercow گفت : " از نقطه‌نظر یک geek سیاسی ، این بسیار حیرت‌انگیز بود . او گفت : " اگر هر کس دیگری صحبت می‌کرد ، واقعا ً شگفت‌انگیز بود . با او ، نه به خصوص ."
حتی در محیط بیش از حد loquacious سیاست بریتانیا ، آقای Bercow به خاطر عشق به زبان مزین و اهانت و اهانت به آن ایستادگی می‌کند .
یکی از همکارانش به آقای فریدمن ، زندگینامه‌نویس او گفت : " دیدن شما عالی است " . به جای آن گفت : " دیدن شما عالی است " . یک نماینده مجلس در سال ۲۰۱۳ به نیویورک‌تایمز گفت : " به نظر می‌رسد که هر شب به بس‌تر می‌رود ، یک فرهنگ لغات را می‌خواند ، در درونم آن را هضم کرده ، و سپس آن را روز بعد منتشر می‌کند ."
گهگاه ، هنگامی که یک سیاست‌مدار مرد سخنرانی می‌کرد ، فریاد می‌کشید : " اسپلیت کنید ! "
آقای Bercow از همکاران محافظه‌کار خود یک شغل درست کرده‌است . برخی هنوز در مورد تصمیم خود در مورد پوشیدن لباس‌های سنتی ، از جمله کلاه‌گیس و شلوارهای زانو ، که او گفته بود " مانعی بین پارلمان و عموم " ایجاد کرده‌است ، در حال خشم هستند .
Editors
عقب‌نشینی رئیس‌جمهور ترامپ بر محیط‌زیست بر جوامع در سراسر آمریکا تاثیر گذار است .
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
آیا کلیسایی می‌تواند در ۱۶۷۷ میلادی تاسیس شود ؟
آقای Bercow و همسرش ، سالی ، فعال حزب کارگر ، در سال ۲۰۱۷ در ویمبلدون .
اعتبار
شان Botterill / گتی ایماژ



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.