جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

جو لاندن

۲,۱۳۲ بازديد
تصویر
آقای Bercow و همسرش ، سالی ، فعال حزب کارگر ، در ویمبلدون in itShaun / گتی ایماژ
اما هیچ چیز به خشم نیامده است که به دنبال تصمیم او برای اجازه دادن به قانونگذاران برای اصلاح یک حرکت تجاری - به طور موثر کنترل قدرت‌های دولت را دنبال کرد .
سخنگوی بریتانیایی ، برخلاف همتای آمریکایی اش ، لازم است وابستگی حزبی خود را کنار بگذارد و در مورد مسائل سیاسی بی‌طرف بماند .
تبلیغ
Crispin بلانت ، نماینده مجلس از حزب محافظه‌کار محافظه‌کار ، اعتراض کرد که آقای Bercow دیگر نمی‌تواند ادعا کند که یک داور بی‌طرف در مورد مساله of است و باید استعفا دهد . حزب محافظه‌کار دیگر ، دیوید موریس ، شکایت داشت که آقای Bercow a را با an تشریحی که مربوط به Brexit است ، به نمایش گذاشته‌است .
او نوشت : " آقای Bercow انکار می‌کند که ماشینش یک برچسب را نشان می‌دهد و می‌گوید که وسیله نقلیه متعلق به همسرش است .
آقای Bercow گفت که او در سال ۲۰۱۶ رای داد تا در اتحادیه اروپا باقی بماند ، اما اصرار داشت که در حال حاضر به این مساله توجه نکرده است . در عوض ، او گفت که به سمت راست پارلمان ایستاده تا یک مدیر اجرایی قلدر را به چالش بکشد .
وی گفت : " من اهمیت سوابق را درک می‌کنم ، اما یک دلیل بسیار ساده ، به طور کامل به هم متصل نشده است . همه چیز تغییر می‌کند ."
آقای Bercow در مورد این مقاله اظهار نظر نمی‌کند .
یان Dunt ، یک مفسر سیاسی که با Brexit مخالف است ، گفت که دولت در طول این روند پارلمان را کنار گذاشته و ادعا می‌کند که این رفراندوم اجرایی را با شکل مستقیم حاکمیت تامین کرده‌است .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
با کم‌تر از ۱۰ هفته قبل از اینکه کشور اتحادیه اروپا را ترک کند ، آقای Bercow سابقه‌ای طولانی دارد تا به پارلمان اجازه دهد که کنترل خود را از نخست‌وزیر ترز می به دست آورد .
اعتبار
عکس از جک تیلور / گتی ایماژ
تصویر
با کم‌تر از ۱۰ هفته قبل از اینکه کشور اتحادیه اروپا را ترک کند ، آقای Bercow سابقه‌ای طولانی دارد تا به پارلمان اجازه دهد که کنترل خود را از نخست‌وزیر ترز می به دست آورد .
در همین حال ، اقای Bercow به خاطر سابقه ممتاز خود به آقای کامرون گفت : " ایتن ، شکار ، تیراندازی و نهار در وایت هاوس " یک باشگاه خصوصی سنت جیمز ، او را به رهبری خود راه نداد .
گفته می‌شود که آقای Bercow عصبانی است و متهم به تهدید کارکنان خود شده‌است ، چیزی که او آن را انکار می‌کند . یک تحقیق مستقل در پاییز گذشته پیشنهاد داد که باید استعفا دهد . او اشاره کرده‌است که امسال پست خود را ترک خواهد کرد .
حوادث هفته گذشته او را از مناطق غیرمعمول تحسین کرده‌است . تایمز لندن ، که او را " فردی دلسوز " می‌خواند ، با رضایت از اقدامات خود نوشت : " رفتار دولت از قرن هفدهم به طور مکرر از اراده مردم سو استفاده می‌کند ، همان طور که Stuarts اولیه از حق الاهی پادشاهان استفاده می‌کنند ."
او در مورد آقای Bercow به منتقدان خود توجه چندانی نمی‌کند ، او در سال ۲۰۱۲ به مجله House گفت .
وی گفت : " آن‌ها می‌نویسند و دنیا ادامه دارد . من قصد ندارم فردا بمیرم ، اما اگر فردا بمیرم ، مرد بسیار خوشحال خواهم مرد ."
درگیری‌ها و گاز اشک‌آور در یونان به عنوان هزاران سال اعتراض به مقدونیه
نویسنده : Niki Kitsantonis
۲۰ ژانویه ۲۰۱۹
در اکثر موارد ، تظاهرات که چند روز پیش از پارلمان یونان برای تصویب یک توافقنامه برای تغییر نام همسایه شمالی کشور مقدونیه شمالی برگزار شد ، صلح‌آمیز بود . اما حدود ساعت ۳ بعد از ظهر ، برخوردها و فیلم‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود، پلیس را به استفاده از گاز اشک‌آور به روی تظاهرکنندگان نشان داد . پلیس گفت که ۱۰ افسر در این درگیری‌ها مجروح شده‌اند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.