سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

خانم هاردا

۲,۱۵۱ بازديد
براساس سوابق پلیس ، خانم Hadra همسر باردار یکی از بمب گذاران انتحاری بود که خود را در سالن کنسرت Bataclan در طول حملات سال ۲۰۱۵ در پاریس منفجر کرد .
پرچم عراق و شام بر فراز یک تختی در خانه‌ای که زمانی توسط شبه نظامیان در موصل مورد استفاده قرار گرفت ، آویزان بود . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
نوع مقاله :
من عادت دارم که در سال ۲۰۱۳ ، زمانی که در مالی به القاعده گزارش می‌دادم ، از میان آشغال‌ها رها شده توسط تروریست‌ها حفر کنم . افراد محلی به ساختمان‌هایی اشاره کردند که این گروه در صحراهای of اشغال کرده بودند . من در زیر مبل واژگون شده و در قفسه‌های بایگانی رها شده ، نامه‌هایی را پیدا کردم که ستیزه جویان دست داشتند - بر روی تپه‌های شنی که چشم‌انداز آن‌ها از جهاد را شرح می‌داد ، حمل می‌کردند .
آن اسناد فعالیت‌های داخلی القاعده را آشکار کردند و سال‌ها بعد من می‌خواستم در همان راه درباره دولت اسلامی تحقیق کنم .
وقتی نیروهای ائتلاف حرکت کردند تا موصل را از دست ستیزه جویان در اواخر سال ۲۰۱۶ بگیرند ، به عراق حمله کردم . به مدت سه هفته ، سعی کردم - و موفق نشدم - هیچ مدرکی پیدا نکردم . در روز بعد ، تیم من برای دسترسی به ساختمان‌هایی که با لوگوی دولت اسلامی نقاشی شده بودند، مذاکره کردند ، تنها برای پیدا کردن کشوهای میز که بیرون رانده شده‌بودند و درایوهای سخت بیرون‌زده بودند.
سپس ، روز قبل از پرواز من ، مردی را ملاقات کردیم که انبار روزنامه در دفتر مرکزی وزارت کشاورزی در یک روستای کوچک به نام عمر خان ، ۲۵ مایلی جنوب شرقی شهر را به یاد آورد . روز بعد ما به شهر سفر کردیم ، بیش از یک نقطه روی نقشه the Nineveh ، و وارد خانه شماره ۴۷ شدیم .
وقتی در را باز کردیم ، قلبم فرو ریخت و کمدها را دید که کاملا ً آشکار بود .
اما در راه خروج ، در چیزی که به نظر می‌رسید یک مستراح باشد ایستادم . وقتی در را باز کردیم ، انبوهی از پوشه‌های زرد را دیدیم که با ریسمانی در کنار هم چیده شده‌بودند و روی زمین انباشته شده‌بودند .
ما یکی از آن‌ها را بیرون کشیدیم ، آن را در آفتاب باز گذاشت - و علامت سیاه unmistakable دولت اسلامی بود ، پرچمی که آن‌ها ادعا می‌کردند توسط خود پیامبر انجام شده‌است .
پوشه پس از پوشه ، ۲۷۳ مورد در کل ، زمین‌هایی متعلق به کشاورزان که متعلق به یکی از مذاهب اصلی گروه بودند را شناسایی کرد . هر آستین زرد حاوی درخواست دست‌نوشته یک سنی برای مصادره اموال بود .
این یکی از ۲۷۳ اجاره زمین است که دولت در شام و شام از اعضای گروه‌های مذهبی که آن را دنبال کرده بودند، دزدیده شد . این قطعه پنج هکتاری را به خاطر ۱۰۰۰۰۰ دینار - به طور تقریبی ۸۳ - به خاطر ۱۰۰۰۰۰ دینار اجاره کرد .
اجاره توسط خبرنگاران تایمز در روستای عمر خان در شمال عراق در دسامبر ۲۰۱۶ پیدا شد .
نگاهی به این چاپ زیبا نشان می‌دهد که مالکان این ملک از شیعه بوده‌اند . ب ) بعد از نام آن‌ها " وضعیت " شان است : Rafidhis ، یک واژه تحقیرآمیز برای شیعیان .
ب - مستاجر می‌تواند ملک را از بین ببرد ؛ باید دارایی خود را تمیز و در شرایط خوبی حفظ کند ؛ این ملک تنها پس از تایید وزارت کشاورزی می‌تواند اصلاح شود .
B A C
نگاهی دقیق‌تر به برخی از مدارک اینجا بیاندازید .
انجام این کار مستلزم یک فرآیند مرحله به مرحله بود که با گزارش یک نقشه‌بردار که نقشه را ترسیم کرده، ویژگی‌های مهم هدایت کنندگی خصوصیات سطحی و تحقیق درباره مالکیت ملک را مشخص کرده بود آغاز شد . وقتی مشخص شد که زمین متعلق به یکی از گروه‌های هدف بوده‌است ، به عنوان ویژگی دولت اسلامی طبقه‌بندی شده‌است . سپس قراردادی مشخص شد مبنی بر اینکه مستاجر نمی‌تواند بدون اجازه این گروه زمین را آلوده کند و نه آن را اصلاح کند .
کشف توالت به من یاد داد که از مسیر ضرب و شتم دور بمانم . من یاد گرفتم که این منظره را برای نشانه‌ها بخوانم ، که با شعار " baqiya " - اولین کلمه شعار دولت اسلامی آغاز شد . این کتاب می‌تواند به صورت " باقی مانده " ترجمه شود و ساختمان‌های اشغال‌شده را مشخص کند و ادعا کند که دولت اسلامی دوام خواهد آورد.
وقتی تایید کردیم که یک ساختمان توسط گروه اشغال شده‌بود ، تشک‌ها را بلند کردیم و the تخت‌خواب را عقب کشیدیم . از میان کمدها شروع کردیم و گنجه‌های آشپزخانه را باز کردیم و از پله‌ها بالا رفتیم و به محوطه عمارت نگاهی انداختیم .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.