جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

خانه نیویورک

۲,۱۳۳ بازديد
خانه نیویورک‌تایمز
موصل ، ۲۰۱۷ . Paperwork باقیمانده از بقایای " وزارت کشاورزی " اسلامی عراق و شام را در بر دارد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
ویرایش جدید دولت عراق و شام
ما هزاران سند داخلی را زیر پا گذاشتیم که به توضیح اینکه چگونه دولت اسلامی تا این حد در قدرت ماند کمک می‌کند .
روزنامه نگاران نیویورک‌تایمز در پنج سفر خود به جنگ در عراق دفاتر دولتی اسلامی را زیر پا گذاشتند و هزاران پرونده رها شده توسط ستیزه جویان را به عنوان " خلیفه " خود گرد هم آوردند .
By Callimachi عکس‌هایی از Rukmini prickett ۴ ۴ آوریل ۲۰۱۸
RUKMINI CALLIMACHI ، خبرنگار خارجی روزنامه نیویورک‌تایمز ، از سال ۲۰۱۴ این کشور را تحت پوشش قرار داده‌است . او the group's در سراسر جهان را از chatrooms رمزنگاری شده شان در چهار قاره دنبال کرده‌است . داستان پیشینه برنامه جدید صدا ، خلافت ، در این Times داخلی Q را یاد بگیرید . و ای .
به اشتراک گذاری دفتر روزنامه نیویورک‌تایمز در تلاش است تا اسناد دولت اسلامی و شام را در اختیار محققان ، محققان ، مقامات عراقی و هر کس دیگری قرار دهد که به دنبال درک بهتر دولت اسلامی هستند .
MOSUL ، عراق - هفته‌ها بعد از اینکه ستیزه جویان این شهر را تصرف کردند ، چرا که جنگجویان در خیابان‌ها می‌گشتند و افراط گرایان مذهبی قوانین را بازنویسی می‌کردند، دستوری که از بلندگوهای مساجد محلی پخش می‌شد .
کارمندان دولتی ، به صدای بلند بلند می‌شدند و به دفتر سابق خود گزارش می‌دادند .
برای اطمینان از اینکه هر کارگر دولتی این پیام را دریافت می‌کند ، ستیزه جویان با تماس‌های تلفنی به ناظران دنبال شدند . وقتی یکی از آن‌ها خواست از او تقاضای کمک کند ، به او گفت : " اگر خود را نشان ندهید ، ما می‌آییم و خودمان را از بین می‌بریم ."
تماس تلفنی به محمد ناصر حمود ، یک سرباز ۱۹ ساله اداره کشاورزی عراق ، پشت در قفل‌شده خانه‌اش که در آنجا با خانواده‌اش مخفی شده‌بود ، رسید . او که وحشت زده بود اما نمی‌دانست چه کار دیگری باید انجام دهد، او و همکارانش با زحمت به سوی مجتمع اداری شش طبقه خود رفتند که با پوسترهایی از هیبریدی seed تزئین شده‌بود .
برای یافتن صندلی‌ها صف کشیدند ، گویی برای یک سخنرانی .
فرمانده که با قدم‌های بلند وارد اتاق شده بود پایش را از روی زمین باز گذاشته بود تا همه بتوانند the را تا ران او ببینند . برای لحظه‌ای ، تنها صدایی که به گوش می‌رسید ، دعاهای شتاب آمیز نوکران دولت بود که زیر لب زمزمه می‌کردند .
این ترس‌ها بی‌پایه و اساس بودند . با این که با لحن تهدید کننده‌ای صحبت می‌کرد ، فرمانده به طرز شگفت انگیزی درخواست رام کردن را داشت : به آن‌ها گفت که کارتان را فورا ً تکرار کنید. یک برگه امضا شده در ورودی هر بخش قرار خواهد گرفت . آن‌هایی که موفق نبودند خود را نشان دهند مجازات خواهند شد .
محمد ناصر حمود در وزارت کشاورزی در دولت اسلامی شام و شام کار می‌کرد . او به او دستور داده شد تا اموال متعلق به non را فهرست کرده و آن‌ها را برای توزیع مجدد مورد استفاده قرار دهد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
نشست‌هایی مثل این یکی در سراسر منطقه تحت کنترل دولت اسلامی در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت . طولی نکشید که کارمندان شهرداری به تعمیر جاده‌ها ، نقاشی crosswalks ، تعمیر خطوط برق و نظارت بر پرداخت پرداخت .
آقای حمود گفت : " ما چاره‌ای جز بازگشت به سر کار نداشتیم . ما هم چنین کاری را قبلا ً انجام دادیم . با این تفاوت که ما اکنون در حال خدمت به یک گروه تروریستی بودیم ."
مبارزان ژولیده که بیش از سه سال پیش از بیابان خارج شدند دولتی را تاسیس کردند که هیچ‌کس جز خودشان آن را تایید نکرد . و با این حال برای تقریبا ً سه سال ، دولت اسلامی سرزمینی را کنترل کرد که در یک نقطه اندازه بریتانیا بود و جمعیت آن بالغ بر ۱۲ میلیون نفر بود . در اوج خود ، یک خط ساحلی ۱۰۰ مایلی در لیبی ، بخشی از جنگل‌های بی‌قانون نیجریه و یک شهر در فیلیپین و همچنین مستعمرات حداقل ۱۳ کشور دیگر را شامل می‌شد . تا به حال بزرگ‌ترین شهر تحت حکومت آن‌ها موصل بود .
چه قدر در عراق و عراق در سراسر عراق و سوریه گسترده است و هر جا که هنوز در حال برگزاری است .
دولت اسلامی از زمان اعلام خلافت در سال ۲۰۱۴ ، بخش‌های وسیعی از قلمرو در عراق و سوریه را کنترل کرده‌است . اما بعد از اینکه این گروه از موصل و Raqqa در سال ۲۰۱۷ عقب‌نشینی کرد ، تقریبا ً همه منطقه خود را از دست داد .
توجه : حوزه کنترل بر پایه گزارش‌های IHS از ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۲۶ مارس ۲۰۱۸ گزارش شده‌است .


منبع سایت سربازی

5 روش درست کردن گل های پارچه ای یویو:

درست کردن گل های پارچه ای یویو راهی برای صرفه جویی در دورریزهای پارچه ای است. شما می توانید این گل های پارچه ای را روی لحاف، بالشت، لباس و حتی بعنوان لوازم تزیینی مورد استفاده قرار دهید.

در این قسمت 5 روش برای درست کردن یویوهای پارچه ای زیبا و ساده را به شما آموزش می دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.