سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

خبرگزاری دولتی سوریه

۱,۹۷۱ بازديد
خبرگزاری دولتی سوریه به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه ، آقای اسد به نظر می‌رسد که آخرین توافق‌نامه را پذیرفته‌است ، اگرچه در نظر دوشنبه وی گفت که این اقدام فقط یک " اقدام موقت " و سایر مناطق تحت کنترل شورشیان در نهایت تحت اختیار دولت قرار خواهد گرفت . او در نشست کمیته مرکزی حزب بعث تاکید کرد .
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا گزارش داد که برخی از شورشیان به جای خالی کردن آن‌ها سلاح‌های سنگین خود را پنهان کرده‌اند .
ترکیه به همراه سازمان ملل متحد و کشورهای اصلی غربی هشدار داده بودند که حمله به دولت روسیه و سوریه در ادلب به یکی از بدترین فجایع جنگ هفت‌ساله اخیر منجر خواهد شد .
مقامات ترک از یک فاجعه انسانی هراس داشتند و هشدار دادند که قادر نخواهند بود میلیون ‌ها سوری را متوقف کنند که تلاش می‌کنند از قتل‌عام در ترکیه فرار کنند . این موضوع نگرانی‌ها را در سراسر اروپا در مورد موج جدیدی از پناهندگان مشابه سال ۲۰۱۵ افزایش داد .
ادلب که یکی از پایگاه‌های هزاران جنگجوی شورشی است ، با حدود ۳.۵ میلیون شهروند ، که اغلب آن‌ها از مناطق دیگر سوریه آواره شده و به شدت نومید می‌شوند ، پر شده‌است . مقامات محلی در ادلب گفتند که اغلب آن‌ها به جای اینکه تحت کنترل دولت سوریه زندگی کنند ، دوباره فرار خواهند کرد .
سفر دو ساعته از مرز ترکیه از شمال ادلب به Kafar Naha در حدود هفت مایل از حلب ، تلفات سنگین هفت سال دولت و بمباران روسیه در این استان را نشان داد . ساختمان‌های بزرگ و مجتمع‌های دولتی منهدم شده‌اند ، خانه‌ها رها شده و مزارع خشک شده‌اند .
با این حال این منطقه پر از مردم است : دختران و پسران به مدرسه می‌روند ، زنان دسته‌های خود را از بازار حمل می‌کنند و مردان در خارج از مغازه‌های مکانیک کار می‌کنند و در کارگاه‌های ساختمانی کار می‌کنند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
advertisement
خانواده‌های آواره در چادرهایی که با خطوط شستشو بسته شده‌بودند و در میان farmhouses در حاشیه شهر برپا شده بودند ، مشهود هستند . خانواده‌های بیشتری در حال نشستن بر روی کامیون ، سفر در امتداد جاده‌های استانی .
ساختمان‌های آسیب‌دیده در ماه گذشته در شهر شمالی of در استان ادلب قرار داشتند.
اعتبار
ugur می‌تواند / Associated پرس
تصویر
ساختمان‌های آسیب‌دیده در ماه گذشته در شهر شمالی of در ادلب ، province.Cred itUgur Can می‌توانند / Associated پرس
در Kafar Naha شیشه پنجره‌های هر ساختمان وجود ندارد و برق کمی وجود دارد . شورشیان یک پایگاه در چندین ویلای محصور در کنار یک کارخانه تشکیل داده‌اند که بسیاری از آن‌ها رها شده و خسارت بمب را نشان می‌دهند .
به گفته یکی از فرماندهان جبهه آزادی‌بخش ملی ، این خانه که به عنوان مقر شورشیان عمل می‌کند در طی سال‌های پس از حملات هوایی و توپخانه ، ۴۰ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است . یک ژنرال ارشد و افسر ارشد سابق ارتش سوریه که در اوایل سال ۲۰۱۲ به شورشیان پناه برده بود ، پرسید که نامش بدلایل امنیتی منتشر نخواهد شد .
این فرمانده گفت که او از قرارداد روسیه - ترکیه برای متوقف‌کردن خونریزی حمایت کرده‌است و حتی پیشنهاد کرد که این معامله آغازی برای رسیدن به یک توافق سیاسی برای پایان دادن به جنگ است . اما او هشدار داد که اگر مورد حمله قرار گیرد سربازانش خواهند جنگید . او گفت که دولت هنوز منطقه را بمباران می‌کرد و او به مداخله ترکیه برای اجرای آتش‌بس برنامه‌ریزی‌شده تکیه کرده بود .
عواقب اگر آتش‌بس کار نکند برای همه در اینجا روشن است .
مقامات گفتند که در آن سوی خیابان از پایگاه شورشیان ، دو خانواده زمانی مجروح شدند که خانه آن‌ها با یک بمب کنار گذاشته شد . و خانواده‌ای از پناهندگان که پشت مقر زندگی می‌کنند ، نشانه‌هایی از حمله ۴۰ روز پیش را نشان دادند . فیصل عبدالله ، ۴۱ ساله ، یک فروشنده سبزی که به عنوان نگهبان عمل می‌کند ، گفت که سه کودک براثر انفجار از گلوله منفجر شده بودند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.