سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

خطر مین های زیرزمینی

۱,۹۱۹ بازديد
خطر مین‌های زمینی و تله‌های انفجاری تیم ما را فرا گرفته بود. در یک ویلای ما مجموعه‌ای از اسناد را پیدا کردیم - اما تنها می‌توانست یک سری از اتاق‌ها را جستجو کند که نیروهای امنیتی یک بمب منفجر نشده کشف کردند .
از آنجا که ساختمان‌ها در نزدیکی خطوط مقدم بودند ، نیروهای امنیتی عراق تقریبا ً همیشه تیم ما را همراهی می‌کردند . آن‌ها راه را پیش گرفتند و اجازه دادند که مدارک را بردارند . به مرور زمان ، نیروهای اسکورت ما به منابع ما تبدیل شدند و آن‌ها نیز به نوبه خود آنچه را که آن‌ها یافته بودند ، به اشتراک گذاشتند و مخفیگاه خود را صدها رکورد افزایش دادند .
یک ایست بازرسی در موصل پس از این که شام و شام در عراق شکست خورد . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
مارا Revkin ، یک محقق ییل که برای مطالعه مدیریت این گروه به موصل سفر کرده‌است ، و گروهی از تحلیلگران در مرکز مبارزه با تروریسم نقطه غرب که سوابق کشف‌شده در مخفی بن‌لادن در پاکستان را تحلیل کردند ، از شش تحلیلگر خواستند تا بخش‌هایی از این گنجینه را بررسی کنند .
آن‌ها این گزارش‌ها را براساس نشانه‌ها ، لوگو و تمبرهای پست و همچنین نام ادارات دولتی می‌دانستند . واژگان و طراحی با آن‌هایی که در اسناد منتشر شده توسط این گروه در بخش‌های دیگر از خلافت ، از جمله مناطق دور از لیبی ، سازگار بودند .
پس از اینکه اجاره پس از اجاره به نیویورک برگردانده شد ، همین امضا در انتهای قراردادهای متعدد به امضا رسید : " سرپرست فنی رئیس ، محمود اسماعیل سلیم ، سرپرست سرزمین ."
در اولین سفر خود به عراق ، اجاره یک افسر پلیس محلی را نشان دادم . او امضای زاویه‌ای آن را تشخیص داد و پیشنهاد کرد که من را تا خانه کارمند دولت اسلامی شام و شام همراهی کند .
افسر شانه‌هایش را بالا انداخت و پرسید که چرا مردی که در سرقت سازمان‌یافته این گروه شرکت داشته‌است دستگیر نشده است . او گفت که افراد او در حال تحقیق درباره افرادی هستند که به نمایندگی از این گروه تروریستی جنگیدند و کشته شدند . آن‌ها زمانی برای رفتن به صدها کارمند دولتی که در اداره دولت اسلامی کار کرده بودند ، نداشتند .
چند ساعت بعد ، مردی که امضا آن در اجاره زمین‌های کشاورزی بود که از یک کشیش مسیحی گرفته شده‌بود ، در قرارداد بین orchards که از یک صومعه برداشته شده‌بود ، و در عمل دزدیده شدن زمین از یک خانواده شیعه به ما اجازه اقامت در خانه متواضعانه وی را داد .
تن‌ها تزیین در اتاق نشیمن یک ساعت شکسته بود که دستش از ساعت ۱۰ : ۴۳ و ۱۰ : ۴۴ به لرزه درآمد.
یک مرد خمیده با شیشه‌های ضخیم ، سلیم ۶۳ ساله به طور آشکاری عصبی بود . او توضیح داد که سال‌ها را برای نظارت بر اداره استانی اداره کشاورزی عراق گذرانده است ، جایی که او به آقای حمود ، که برای اولین بار چند روز بعد با وی تماس گرفتیم ، گزارش داد .
محمود اسماعیل سلیم ، یک متخصص کشاورزی ، گفت که ستیزه جویان او را وادار به کار برای آن‌ها کردند . Ivor prickett برای نیویورک‌تایمز
آقای سلیم تصدیق کرد که امضا او در اجاره است . اما با این حال ، مدعی شد که اجباری به خدمت سربازی در پست بروکراسی دولت تروریستی شده‌است .
او گفت : " آن‌ها پرونده‌های ما را گرفتند و شروع به رفتن از طریق آن‌ها کردند، که در آنجا اموال متعلق به شیعیان هستند که آن‌ها متعلق به مرتد هستند که آن‌ها افرادی هستند که خلافت را ترک کرده‌اند ."
او اطلاعاتی را شرح داد که در سخنرانی‌های شیعیان و مسیحیان تماس گرفته بودند.
سنی که بیش از حد فقیر بودند برای پرداخت اجاره پیش از اجاره بهای اجاره را با دولت اسلامی پیشنهاد کردند و به آن‌ها اجازه دادند تا زمین‌های به‌سرقت‌رفته را در ازای یک سوم برداشت آینده در اختیار بگیرند .
در روزه‌ای پر مشغله ، یک خط مارپیچ در اطراف ساختمان دفترش ، که از کشاورزان سنی ساخته شده‌بود ، بسیاری از آن‌ها از رفتار آن‌ها در دستان یک دولت شیعه تحت رهبری شیعه ناراضی بودند . در همان محوطه که دسته‌های پوشه‌های زرد را در آنجا پیدا کردیم ، آقای سلیم مردانی را که می‌شناخت و فرزندانش با او بازی کرده بودند دریافت کرد . آن‌ها برای دزدیدن زمین مردان دیگر که همه می‌دانستند - که بچه‌هایشان هم در کنار آن‌ها رشد کرده بودند ، امدند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.