شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

در شهر سوریه

۲,۰۸۹ بازديد
در شهر سوریه در جایی که سناتورهای آمریکا هیچ پوششی از جنگ‌افزار به تن نداشتند ، مقاومت در مناطق آسیب‌پذیر از بین می‌رود .
یک هیات از رهبران نظامی آمریکا و سناتورهای در بازار Manbij گذشته July.Cred itCreditCharlie Savage / نیویورک‌تایمز
چارلی سویج
توسط چارلی سویج
۱۷ ژانویه ۲۰۱۹
فرهنگ داخلی تایمز توضیح می‌دهد که ما چه کسی هستیم و چه کاری انجام می‌دهیم ، و نگرش‌های پشت‌پرده را در مورد این که چگونه خبرنگاری ما با هم قرار می‌گیرد ، ارایه می‌دهد .
ستوان ژنرال پایول ه . پس فرمانده نیروهای ائتلاف در عراق و سوریه مبارزه می‌کند ، به من گفت : " این چیزی است که ثبات به نظر می‌رسد . این همان چیزی است که برنده به نظر می‌رسد ."
ژنرال فانکی در بازار شلوغی در Manbij ، سوریه ایستاده بود . او stalls را تماشا می‌کرد که فروشندگان نه تنها ادویه ، جواهرات طلا ، صابون زیتون و مرغ تازه را برای فروش عرضه می‌کردند ، بلکه به راحتی لباس زیر و لباس‌های رنگارنگ زنان را نمایش می‌دادند که دولت اسلامی پیش از این که از شهر در سال ۲۰۱۶ از شهر رانده شود ، ممنوع شده‌بود .
او با هیئتی متشکل از دو سناتور ایالات‌متحده ، پرسنل آن‌ها و یک اسکورت نظامی بود که هیچ یک از آن‌ها زره بدنی به همراه نداشتند و از میان جمعیت عبور می‌کردند . از the ، این گروه به رستوران نزدیک ، کاخ شاهزادگان ، برای ناهار با رهبران محلی رفت . این شهر در ۲ ژوییه ۲۰۱۸ اعلام شد.
تبلیغ
شش ماه بعد ، در روز چهارشنبه ، یک بمب‌گذار انتحاری جلیقه انفجاری خود را در بیرون همان رستوران منفجر کرد و ۱۵ نفر از جمله دو سرباز آمریکایی ، یک کارمند غیر نظامی آژانس اطلاعات دفاع و یک پیمان‌کار نظامی را کشت .
دولت اسلامی مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و پرسش‌هایی در مورد اینکه آیا پرسنل آمریکایی به رضایت خود تبدیل شده‌اند یا خیر ، و یا اگر اعلامیه رئیس‌جمهور ترامپ برای عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی به این گروه افراطی و ثبات شکننده Manbij ، قدرت یافته بود ، را مطرح کرد .
محل بمب‌گذاری انتحاری که نیروهای آمریکایی را در Manbij در روز پنج شنبه ، روز بعد از the itDelil Souleiman / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
من در آن روز با هیات نمایندگان بودم که در مورد بازدید برنامه‌ریزی‌شده بعد از ظهر تا زندان‌های زمان جنگ در جای دیگر در شمال سوریه ، جایی که یک شبه نظامیان کرد بازداشت شدگان اسلامی را در دست داشتند ، بنویسم . اما اولین توقف ، Manbij بود که قانون گذاران می‌خواستند به دلایل دیگری ببینند ، و من به دنبال راه رفتم .
این هیات توسط دو سناتور در کمیته خدمات مسلح ، لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی و ژان شاهین از نیو Hampshire رهبری شد . و در حالی که من هیچ برنامه‌ای برای نوشتن درباره Manbij ، خارج از عادت روزنامه‌نگاری نداشتم ، در مورد چیزهایی که دیدیم دقت کردم .
پس از آن که عصر گذشته را در سفارت آمریکا در بغداد به سر بردیم ، ارتش ما را در هواپیمای سی - ۱۳۰ به شمال سوریه برد . قابل‌ذکر است ، در حالی که ما برای پوشیدن زره بدن هر زمان که خارج از مقر سفارت در عراق بودیم مورد نیاز بودیم ، ارتش فکر نمی‌کرد چنین حمایتی در جایی که ما در سوریه در حال حرکت بودیم ضروری باشد .
پس از توقف کوتاهی در یک پایگاه گشت ، کاروانی از خودروهای زرهی ما را به Manbij برد . ما از یک مجسمه قایق در یک دایره ترافیک عبور کردیم که گفته می‌شد مبارزان دولت اسلامی قبل از اینکه شبه نظامیان کردی تحت حمایت آمریکا در سال ۲۰۱۶ افراط گرایان را از شهر بیرون راندند ، اعدام شده‌اند . کاروان از چند ناحیه امنیتی عبور کرد تا به مرکز شهر برسد .
صحنه در Manbij پر جنب و جوش بود ، با ازدحام مردم در حال خرید و فروش کالاهای بدون احساس خطر از سوی تروریسم اسلامی . در عوض ، ترس اصلی بر نیروهای نظامی در آن حوالی متمرکز بود و اینکه آیا آن‌ها ممکن است قصد حمله به کردها را از شهر عرب داشته باشند یا خیر . ارتش آمریکا در حال گشت زنی در منطقه برای کمک به حفظ صلح بود .
بعد از بازار ، گروهی به سمت میدان حرکت کردند که گفته می‌شد یک‌بار به آن میدان یهودی گفته می‌شود . آقای گراه‌ام به من گفت که مردم of باید آن را " میدان ترامپ " تغییر دهند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.